2015年1月13日 星期二

Hea 遊悉尼 (三)

某日 Join 左隻 Local Tour 去藍山國家公園, 但係陰天, 黑仔! :(



入公園買左 Unlimited Pass, 搭下呢搭下撈先~ :> 不過時間唔多夠, 假日人又太多! :|



跟住去觀景台睇三姊妹石, 唔係三公主呀! ;)



又要食晏, d鬼佬 Join 團多數買埋撚廚, 我就唔買, 自己搵食唔好! :-o 去左間地道 Cafe, d 野唔錯, 又唔算貴(以當地消費黎講)! 唉, 果串燒羊串又走焦, 蛇伍影果張反而冇問題, 認真失敗! :((



之後去動物園, 密集式果隻! :-S



小小白IS隔住籠網打雀, 反而多數都成功喎! :>

唉, 果日由朝陰到晚, 中午仲落大雨, 第二日再出發, 好天喎! :P 呢處 Market City (Hay Market / Paddy's Market 等等), Good! :D



呢處我十年前黎過, 當時仲有單軌火車, 宜家都收埋檔, 條軌都拆埋! 唉, 人生有幾多十年o丫?! :((



Hea 遊悉尼 (一)

Hea 遊悉尼 (二)

139 則留言:

  1. 小小白IS 都唔錯 XD , 想玩下樹熊多D

    回覆刪除
    回覆
    1. 貴 , 係我支A005 X2.5-3 , 最尾果張係駝鳥?.? 給他個頭撞中幾係野 >:)

      刪除
    2. Q sir又點會用cheap野呢? :D

      刪除
    3. "給他個頭撞中幾係野"
      一睇就知惡形惡相...:-O

      刪除
    4. “蛇五影果張反而無問題“
      果然係手機派掌門人:-bd:d:p

      刪除
    5. 手機景深超多,好易用~ :P 相反用645D, 對焦時揀焦點要小心到呢!:|

      刪除
    6. 所以你用手機影,好少會有鬆郁濛:d

      刪除
    7. 上次禾用鹿死唔o弟影都冇樹喎! :D

      刪除
    8. 濛咗唔出唧,何必太認真 :D

      刪除
    9. 妖,你唔好下下玩踢爆好喎! X(

      刪除
    10. 我講我自己,乜你又係咁? :D

      刪除
    11. 美國佬如果用鹿死唔弟影一百張都無一兩張見得人,咁枉你影左36年手機相:d:p

      刪除
    12. 拔,三十六年前隻手定好多啦!:((

      刪除
    13. 美國佬: 36年前 , 身體某部份機能好正常 , 36年後今日手又抖又不能起機 ......................

      刪除
    14. 你兩個成日"人生攻擊",係咪想要BenQ?! X( 拿,最多小圈子收檔,因為呢度宜家黎黎去去都係果幾條友! :((

      刪除
    15. 都話咗崩口人忌崩口碗架啦 :-$

      刪除
    16. 你唔會老既?! :| X(

      刪除
    17. 我冇錢揾焦嫂 :((
      唯有都係用伍姑娘 :D

      刪除
    18. 英門禾都未識...:(
      都係整件厚多士算"

      刪除
    19. 我支架都係找男路FOO , 不過真係好少用架 , 咩都講得係呢到特點 , 我重有最少兩個30年玩 WAKAKA

      刪除
    20. 法國佬=多舊魚~ ;)

      刪除
    21. 好,支持小圈子摺埋,然後大家回歸娘家:d

      刪除
    22. "人生攻擊"你都寫錯,美國佬你仲唔係牛既必屎飯!!:d

      刪除
    23. 咁我地唔想賴低你嘛,明公! ;) :P

      刪除
    24. 咁打唔祇牛一個喎,見過起碼冇十件都有八件啦~:D

      刪除
    25. 牛貓無限分身點打 ?

      刪除
    26. 我講牛哥打字風格左喎~ :P

      刪除
    27. 有! 如果吳係典會咁易認?! :))

      刪除
    28. 咪好似Q sir d手機相咁囉, 一眼睇得岀 :D

      刪除
    29. 你講得太直接啦,話晒36年功力都係出呢d相,巧傷美國佬心哦……:d:((:p:>

      刪除
    30. 等我開個分身再出圖,睇下你地認唔認得先?! >:)

      刪除
    31. 巧易認,見到鬆郁濛就係你d風格相:d:p

      刪除
    32. 又或者開個Exif睇下,見到蛇五或鹿死唔弟,唔使問阿貴啦:)):p

      刪除
    33. 財大氣粗之類,唔駛問都知啦 :D

      刪除
    34. 乜唔係短小精悍咩?我都有小鋼炮!~ :P

      刪除
    35. Well,你自己認短小咋 :D

      刪除
    36. 短唔短小對佢無影響,皆因副偈已經...........:d:p

      刪除
    37. 即係短小精盡咁上下啦 :D

      刪除
    38. 咁我承認我N1小鋼炮的確係細枝過你43果碌少少咁! :P

      刪除
    39. 美國佬小小白 vs LAW 伯 小白 輸成條街

      刪除
    40. Q sir有乜野唔係輸人成條街? :D

      刪除
    41. 美國佬有一樣野真係贏人成條街,就係做水魚次數:d:>:p

      刪除
    42. 1 NIKKOR 32mm f/1.2 ?
      呢支都幾細支...但好貴...
      米佬玩幾玩就pat埋一邊...真係side哂":D

      刪除
    43. 美國佬有支最短的EF 40mm f2.8 stm :))

      刪除
    44. Q sir套一仔已經長眠防潮箱 :D

      刪除
    45. 呢排我鍾意用笨FA645 120mm影人,配645D個發色靚到呢,人又超立體!~ :>

      刪除
    46. 話時話美國佬 645D 一電影到幾多張? 得一粒電?

      刪除
    47. 咁就再些呀下...等禾地睇下有幾立體(D囡囡)":))

      刪除
    48. 充滿一粒可影最少二三百張都冇問題,不過我總共有四粒~ :>

      刪除
    49. 人唔些牙啦,你估我係小魚咩?! :((

      刪除
    50. 又話時話啦...係尖沙咀用部咁揚既機...有無變成遊客景點?:D

      刪除
    51. @.@ 快槍手咪好快打完

      刪除
    52. 吳巧學牛齋talk,快d些牙睇下有幾立體:p

      刪除
    53. 小魚呢方面又真係犀非利...雖然D色":P

      刪除
    54. 影二三百張可能得一兩張見得人,4粒電唔多夠喎:p

      刪除
    55. 禾地讃緊你呀,禾直頭巧酸巧杜計:((

      刪除
    56. 色即是空,攪到Q sir要轉黑白算數 :D

      刪除
    57. 黑白相會唔會用 SIGMA SD系列好D

      刪除
    58. 禾已cap低左,美國佬你無得delete你句說話哦……:p:d

      刪除
    59. 唔出啦,你地都出夠啦!:-bd

      刪除
    60. 我夠話我會出多d遊記,但去左咁鬼多地方影左咁多手機相,實際又出得幾多丫?! ;) :P

      刪除
    61. 想睇下你36年功力執成點啫:p

      刪除
    62. 我用左電腦三十年倒姐~ :P

      刪除
    63. 禾80486 DX-33開始用電腦:p

      刪除
    64. 一早咪講咗濛就唔出,明公公你仲乜迫人中出 :D

      刪除
    65. PC我最先用8086XT機加倚天中文系統,後來用國喬。;) 486我響U時用公數特登買左部做Research,後尾響新加坡一個國際學術會議上,發表了人生第一份研究論文,亦係唯一一份~ :((

      刪除
    66. 當其時我地響宿舍同班同學仔裝左同試玩緊Linux Beta啦~:>

      刪除
    67. 你成日諗住中出諗到上哂腦! :| :-S

      刪除
    68. 係男人都鍾意中出:d:p

      刪除
    69. 讀U時你已經玩緊486,唔……屈指一算,美國佬年齡都起碼50過外!:d

      刪除
    70. 又錯,你唔畀我係電腦神童,十靚歲入U, 好快畢業~ :P

      刪除
    71. 鍾意中出仲唔快d買數碼645系統,各位高高高! :D

      刪除
    72. 你而家又笨又實,禾唔信你係神童:p:>

      刪除
    73. 我腦齡高年齡唔高喎!~ :>

      刪除
    74. "當其時我地響宿舍同班同學仔裝左同試玩緊Linux Beta啦"
      486時代有win 3.1未? 有GUI 未?
      如果 Linux 無GUI有咩好試?(純八掛):-?

      刪除
    75. Q sir其實住邊間中途宿舍??:D

      刪除
    76. UNIX 都冇,不過打Command Line可以check emails,ftp, 睇 usenet, irc chatting, 等等,不過未有 http~ ;)

      刪除
    77. 果陣時打command就可check 依貓,咁當時牛蛇係咪已經用呢個方式跟你維繫感情!!:d:p

      刪除
    78. 應該係同牛蛇同一間中途宿舍:d

      刪除
    79. 即係當年已經一齊著同一條底褲?:D

      刪除
    80. Linux既發明最偉大係可以響x86 PC上Run, 而唔一定係傳統大型系統工作站上運行,將Unix徹底平民化。:-bd

      刪除
    81. 宜家對Q sir既身世有進一步了解啦
      屋企開舖做太子爺,電腦神童,十靚歲入ICU, 好快入中途宿舍,
      遇到牛貓,兩兄弟一齊著同一條底褲,但係又喜歡互數不是跟住畢業
      影相又笨又實,追女又輸俾F301,跟住做咗器材控,宜家玩埋中出 :D

      刪除
    82. 妖,你仲有冇作得離譜左d呀?! X(

      刪除
    83. 有冇禁果日報或者乜週刊d風格? :D

      刪除
    84. 必思作野咁叻,可以代替財子個位嘞!:p

      刪除
    85. 我只係將一堆零碎嘅事實串連超來,加咗少少連接詞咁大把 :D

      刪除
    86. 事實? 有矛根據先? 你有矛問過當事人先?! 8-|

      其實真實故事如下: :))

      小弟屋企自幼家貧, 貧苦學生自己苦讀, 成績名列前茅, 十靚歲考入大學, 再苦讀, 畢業科研成績卓越, 發表了人生第一篇論文, 揚威海外, 好快出黎做野,食大茶飯! :P :D

      刪除
    87. 美國佬同牛貓由細到大戾係同村兄弟 , 因一條抵庫給美國佬搶左去用 , 似反面 , 美國佬又因F301 失去重要的.....多年同村因討論區相見變左難兄難弟 , 不過牛貓回想給美國佬搶去重要的抵庫後開始攻擊美國佬 , 兩人自始後變成仇家互相攻擊 >:) 但始終係難兄難弟 >:)

      刪除
    88. What spring are you speaking?! :-S

      刪除
    89. 原文漏去太多,經修訂如下:

      小弟屋企自幼家貧, 貧苦學生苦苦自讀, 成績名列前茅(由後面數上黎), 十靚歲考入艾思大學(ICU), 再苦苦自讀, 畢業科研成績(唔好再提),卓越(唔慌會有), 發表了人生第一篇論文, (結果不能)揚威海外, 好快出黎做野,剩係想食大茶飯! :D

      刪除
    90. 冇講錯喎, 呢個係你本人既真實故事嘛! :))

      我欣賞你夠坦誠啦! =d>

      刪除
    91. 拿,呢d咪牛貓英文囉 :D
      仲唔認係兩兄弟?

      刪除
    92. 係邊個既故事,大家會識得對號入座 :D

      刪除
  2. 咁靈活既...去到當地臨時 Join Local Tour?
    証明時好充裕":D

    回覆刪除
    回覆
    1. 米佬大把水...點會食跟餐":P

      刪除
    2. 全部隔住籠網 AF?
      又幾勁wor...呢D情況我要MF...唔係9成中網"*-:)

      刪除
    3. 烏貼個網,個網格都會變成效果鏡鳥~ 好彩網格夠大,望蝙蝠果張~ :)

      刪除
    4. 果d本地遊,好多時我會去到酒店先報名,不過今次我響香港一早已經買左套票,聖誕嘛~ :>

      刪除
    5. 好嘢喎, 撞啱樹熊無訓覺

      刪除
    6. 啱啱瞓醒由管理員抱出黎畀人影相~ :>

      刪除
    7. "烏貼個網"
      又係wor...下次試下先"

      刪除
  3. 望望是日特餐啲價錢計返做美金都貴成近半:-O

    回覆刪除
    回覆
    1. 澳洲物價比起歐美高唔高?

      刪除
    2. 見到水魚游埋黎,唔劏等幾時:d

      刪除
    3. 地中海水魚特別好劏 >:)

      刪除
    4. 長洲物價我就知,澳洲就要等富貴人家匯報 :D

      刪除
    5. 地中海水魚?歐洲野喎,唔慌平 :D

      刪除
    6. 據聞悉尼物價比起紐約仲要貴! :-S

      刪除
    7. 你重去水魚專區 , 唔貴就假 :))

      刪除
    8. 算啦,錢係搵黎駛既,唔駛點算係你嫁?涼粉蟲講既!~ ;)

      刪除
    9. 水魚是要來劏的,所以我影唔到呢d相 :D

      刪除
    10. 我前後十年都仲係用單反手機影緊果d相,咪仲大鑊丫! :((

      刪除
    11. 又唔係三十六拿? :D

      刪除
    12. 十同三十六距離甚遠喎! :-o

      刪除
    13. 美國佬你又話d錢係問兩兄弟借既,d錢邊樹係你喎:d

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章