2015年1月31日 星期六

試一個新o既 RAW 轉換程式...

聲明先...我都衹係用o左唔夠廿分鐘...

軟件名係 Rawtherapee... 係響內地無忌果邊睇番來...
(睇緊 "表揚" DxO 個測試問題o既文章時唔小心見到!!)

好唔好用... 一般... 因為... 頂... 可控介面夠晒多,
多到我家陣都要 DL 個使用手冊來睇先有機會真
係明佢係點用...

但係呢... 基本上無中文... 同埋功能太多且功能面板
o既字細到我要 "聞 Mon" 咁滯...

不過相信會幾好玩, 剛才就玩o左下邊果一張咁大把...


呢個 "色" 我暫時無時間係 DPP 或者 LR 上試,
有機會再試下做唔做到近似出來就係... 當然家陣都有少少
偏色就係, 因為 D 毛唔夠白就係了!

暫時係咁...

追加... 用 DPP 同裁過... 影時無留意, 唔係就改為直度好過...





63 則留言:

  1. Rawtheraphy我十年前試用過,出黎d色同原廠有分別,Noise好似都多d。至於宜家新版係點,就不得而知,因為我都冇影RAW好耐,就算用645D我主要都係影Jpeg.

    回覆刪除
    回覆
    1. 個源由都係果個無忌 post... 講緊 Canon CMOS 係紅色通道上
      個問題... 因為咁樣先去試玩呢個軟件...

      Noise 唔覺真係多, 都係咁上下啦~~~~
      而 645D 影 RAW... 隨時慢上加慢外, 部 PC 唔加多個 3T 以上
      HDD 同多 D RAM 怕連處理時會更慢...

      有時間會再試, 陣間要拆開部 PC 做清理同埋換料試另一部 PC,
      總之就... 無電視睇, 無歌聽幾個鐘就係了!

      刪除
    2. 645D壓縮PEF檔五十Meg一張左右啫~ DNG我諗要九十,好大食! :-o

      刪除
    3. 美國佬三千幾先得果幾張OK 就算TIF 幾百MB 都唔怕

      刪除
    4. 不過問題係我都唔洗相既! :((

      刪除
    5. 影靜態主題/主體就無問題囉... 定位就係咁, 符合傳統~~~

      又, 見過幾次人o地用中底數背影產品 walkshow, 要佢連影
      幾張... 唔係件易事就係了!

      刪除
    6. 你係中出,當然唔用raw檔:d

      刪除
    7. 美國佬可以將d過萬張(可能唔只)鬆郁濛相燒落DVD度咪可以騰出Harddisk空位啦:d

      刪除
    8. 仲DVD? 十年前咩?! :| :P

      刪除
    9. Q伯面對最大既難題係點樣係幾仟張鬆郁濛既相揀一兩張見得人:D

      刪除
    10. 呢十幾年我買過超過廿幾部數碼相機,一般唔係主打既快門數都唔過萬,滔圖影左幾多張?咁你自己計啦!;)

      刪除
    11. 我都唔想用RAW...但我唔識白平衡+______+
      明明我一年影既相仲多過老美 -=-
      因為學習階段 要找多D唔同女女影相~

      刪除
    12. 你借d二溝女姐! :-S

      刪除
    13. 魚大導長按快門連拍,根本同影video cap圖冇分別:D

      刪除
    14. 根本就係掛攝影拍片之名而行溝女之實....

      刪除
    15. 另外... 白平衡有幾難, 一大張灰卡加埋識用同肯帶去用就搞掂,
      小魚個問題唔係識唔識而係識唔識得用... 兩件事o黎!

      更唔好講... 連個 Mon 都唔知搞妥未, 仲要點講好~~~~

      刪除
    16. 就係燒落DVD先慳錢,橫掂你見到都眼寃:d

      刪除
    17. 4.7G仲細過張SD卡好多喎! :|

      刪除
    18. 罪大機既白平衡有幾屎,黎伯你又唔會明啦~ :P

      刪除
    19. 個AWB唔得咪用灰咭囉,問題係個人有冇去用 :D

      刪除
    20. 你唔會買一百幾十張SD card黎放呢d唔用既相啩,況且SD card有機會會壞:d

      刪除
    21. SD card唔會係一種可以長期保存既媒體:p

      刪除
    22. 其實有灰卡都冇用...用左都唔覺得準既...我特登買左張...明明果到好黃 佢仲幫我推黃....
      之後我眼又係有問題既...所以白平衡真係好難搞......可能直接係上面插白燈會準D GE

      刪除
    23. 姐係小魚兒唔洗影相 , 一係轉返用CANON / FUJI 再唔係影RAW 慢慢拾

      刪除
    24. 罪大牌個 AWB 唔一定係唔掂, 而係其他牌子做得更好咁解!

      又, 係混合光源下做白平衡... 你要混合o左o既邊個光去做白平衡先??
      就算唔係混合光源, 用灰卡做白平衡或測光都有一定步驟要跟住做,
      唔係又係中招多過乜...

      我果套 Kodak 灰卡都係為o左以前影產品時可以搞搞白平衡同測光,
      但係用用下先發現... 牙膏牌個 AWB 已經夠用外, 更好講我影 RAW,
      事後再搞都仲有位剩, 而後期用 IXUS 50 都係 AWB 就算, 唔係套灰
      卡又點會咁新淨? 不過同托一套細果張就殘好多, 因為成日都帶係身
      邊備用, 由 PS-G2 到家陣 5D3 咁多年都係咁帶就係... 點知幾時撞正
      唔知點 8+1 樣o既騎呢照明要 set 白平衡同測光o架~~~~

      刪除
    25. 自動白平衡最準出得最自然係奸狼啦,跟住到賓得,罪大同泥坑,半斤鬥八兩,始終都係咁屎! :|

      唔好以為白平衡係人造光呀混合光呀先會出事,做得唔好,陽光底下好天陰天都一樣出事,而手動較Presets係一樣唔得,因為現實環境實在變化太多! :-S

      刪除
    26. 室外係, 室內力狂單反一定比罪大衰! :|

      刪除
    27. 褲記都唔差... 雖然有時候加埋佢個色彩取向加埋有少少怪怪地...
      (太靚,靚到好似見到靚靚韓妹咁... 好似好真又有少少假咁!!)

      刪除
    28. 罪大打手都讚奸狼白平衡準,巧感動哦:d

      刪除
    29. 依排我幫賓得代言~ :P

      刪除
    30. 填海倉底貨你都衝埋,你唔做代言認真嘥晒!:)):p

      刪除
    31. Q伯有邊個品牌冇代言過?但有邊部真係得?:D

      刪除
    32. 其實我覺得罪大D白平衝無咩問題, 係佢既顏色取向唔討喜姐, 點解咁講?
      因為我影左RAW之後發覺套用左自己既色彩設定後, 其實白平衝無大問題"
      當然都有例外情況...e.g. 街燈黃光照射住主體但背景有白/藍光情況下...9成黃到嘔...但呢D情況就算 canon都一樣會黃(不過canon淺色D)

      刪除
    33. 又...罪大D手就真係搞野(自己用緊Z), 可能聽到外界對sony色既意見, 但佢無改靚個顏色取向...而係係白平衝果度加藍加紅就算...Auto mode D色怪到":((
      所以我唔太趕時間就唔用快速啟動(Auto mode)...用正常mode長用/多數日光白平衝~

      刪除
    34. 又再又...好耐之前係娘家討論閃光燈要落GEL事宜...有位ching就推ricoh唔記得咩機...話有多重/定多區白平衝...當時唔識以為好勁":-O...而家諗返起咪即係類似分區測光咁...得檐笑":D...機身又點會知你想橋正咩色既光":))

      刪除
    35. 其實所謂岩唔岩色都係個人口味,睇慣P記既色我都覺得其他品牌怪色:D

      刪除
    36. 我口咪就CANON FUJI OM 呢三隻岩D

      刪除
    37. 笨啦d色勁怪,別樹一格,以前用女友調極都唔合味,後尾好少用,機鏡都畀埋人~ :|

      刪除
    38. 樓上師兄你話罪大d色怪,小心卜主banQ左你哦:d

      刪除
    39. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    40. Pan 記... 個人感覺啦...
      好多時候似個 make up o左o既成年女性一樣,
      濃 D, 暗 D 又硬 D... 用奶鏡果 D 更明顯, 唔用
      o既就淡少少, 但係又有幾何會有唔用奶鏡o既
      Pan 記??

      (多謝罪大搭菜絲, Pan 記就搭奶囉...)

      以前就試過用 4/3 o既 Pan 記搭奶影過幾次,
      個色調有時候會幾靚, 特別係有陽光時, 但係一
      無光就唔知點樣o既就係, 機仔果 D 直頭死得人,
      一 UNDER 就... 好似杯濃過頭o既即溶咖啡咁,
      你再落幾多淡奶或 coffic-mate 個色都係都唔似
      正常o既咖啡色就係了!

      同佢反過來就係 OM... 夠淡, 但係想整色整水就
      一樣咁難, 光位好易爆, 但係好果曝光/測光都夠準
      個膚色會好靚, 但係要再 TUNE 會玩死好多人, 因
      為個 "空間" 非常細...


      刪除
    41. 黎伯好o野, 中呀應棍呀! =d> 咁難形容都講得出乜問題! :-bd

      刪除
    42. 我o翕唔倒咁具體, 但又中! :-o

      刪除
    43. 因為你都冇真正用過部相機:D

      刪除
    44. 兩三千張都有打過既~ ;)

      刪除
    45. 你亂咁shot,兩三千容乜易,要見得人先係重點!:d:p

      刪除
    46. 我每次出去影相一般都係打一百幾十張,甚少用連拍~ :>

      刪除
    47. 當係對得某樣o野多, 又加上有心肯快少少時間去思考下鑽研下,
      就會有所收穫... 但係點樣用呢 D 收穫同用係邊方面就另一件事了!

      又用咖啡做比喻就係因為由高中開始成日同同學去下午茶,
      結果養成一日最少一大杯o既習慣, 而飲得奶茶咖啡多自然
      會有心得就係了... 一杯啡或奶茶係唔係OK 唔衹係味同香,
      仲有個色... 唔係再好飲都好個色似坑渠水甚至似火田共咁
      色時, 你仲會拎上手飲乎~~~~~


      刪除
  2. DPP D色白好多 , 兩隻貓打緊交?.?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為裁走o左原本係旁邊準備餵貓個阿姐~~~~

      下面果隻出名惡死... 咁耐以來都係摸到佢十次有找,
      上面果隻就摸到唔摸, 亦被我戲稿為 "人o地個契仔"~~~~

      而 DPP 白... 因為根本衹係加過 SHARPNESS 就出,
      其他無改過, 而上面果張就係試玩... 自然唔多一樣!

      刪除
    2. 不過我都係用DPP算 , PS 都係影衰左後先用

      刪除
    3. 真係撻晒 Q 時... LR 仲多 "空間" 可以改...

      刪除
    4. 美國佬對自己影既相好有信心,所以就直出,唔使攪咁多野:p

      刪除
    5. Q伯唔直出就要出黑白:D

      刪除
    6. 咪係! :> 其實所有用手機影相既人都對自己好有信心嫁! :P

      刪除
    7. 咁芸芸千張相當中揀一兩張見得人又唔難既

      刪除
    8. 在芸芸千張相當中揀一兩張去 Delete 我都冇, 完全唔須要! :> :d

      刪除
    9. 唔及格既要delete,我驚Q伯要洗機:D

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章