2015年3月16日 星期一

盧吉道上看維港雲海

今年又一次令我看到感動的雲海,
盧吉道上看維港雲海!!




44 則留言:

  1. 嘩, 有乜可能靚成咁?! :-o 原來當我成日話濛查查相機已長放防潮箱時, 外面其實有奇景! :-bd

    回覆刪除
  2. 琴晚已經估會有雲海 可惜今朝要番工 :((

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今年影到三次超靚的雲海都是在星期一^^

      刪除
    2. 我成日都諗緊響山頭凍冰冰又濕但冇營幾個鐘可以點過!? :-s :-o

      刪除
    3. 嘩......多謝羅伯些牙,個仙境簡直目定口呆:-bd,尤其是第一二幅:-o

      刪除
    4. 可以打野戰哦;):d

      刪除
    5. 車都冇架凍屎都未打完啦!:-s

      刪除
  3. 我今朝零晨3點幾至上盧吉道!!

    回覆刪除
  4. 我今次上去得自己上,的士要$5x. !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔算貴喎,搭纜車都廿幾。何況你果d鐘數都冇車~

      刪除
    2. 我記得中環站好像有巴士上去

      刪除
    3. 15號,不過凌晨三點冇車喎! :|

      刪除
    4. 專線小巴1 都可以 , 果D時間就冇計

      刪除
    5. 美國佬其實仲有11號可以選擇!:)):d

      刪除
    6. 行到上去都天光啦!:-o

      刪除
    7. 你慢吞吞就緊係啦,禾地呢d後生仔三扒兩撥已經行到上去哦;):p

      刪除
    8. 行到上去天光,岩岩可以影日出 :D

      刪除
    9. 又或者連日出都影唔到!:d;)

      刪除
    10. 美國佬食白果係常事

      刪除
    11. 影唔到咪唔好開鏡頭蓋影非洲黑人囉:D

      刪除
    12. 美國佬會唔會影非洲黑人時全開B門影 >:)

      刪除
    13. 我以前響抵死兇曾經有個朵叫"日出大師",可想而知影日出有幾耍家啦!:> :d

      刪除
    14. 禾以為係"中出大屍"添;):d

      刪除
    15. 日出白果大師 O.o? 定係日出流X大師 ?.? 日出非洲黑人大師 ?.?

      刪除
    16. 諗咁多野做咩?8-| 叫得日出大師,當然d日出相係驚為天人啦!:d

      刪除
    17. 美國佬-日出但起動不能

      刪除
    18. 講咁多野做咩?有無驚為天人相些牙:d

      刪除
    19. 我驚到時嚇死你喎! :))

      刪除
    20. 中出出手機相都係咁,果d算得乜哦;):d

      刪除
    21. 有無真正單反/無反手機相睇!:d:p

      刪除
    22. 講真有分別咩? 8-|

      總之, 一手機在手, 天下我盡有! :))

      刪除
  5. 回覆
    1. 靚!! 佩服!! 佩服!!
      小弟失敗, 話上盧吉道多次都無咗影

      刪除
    2. 又唔使自責既,美國佬成日講完d野都無左回事哦:d

      刪除
    3. 我太多野忙,兼顧唔倒!~ :p

      刪除
    4. 可以拎部相機返工影相,有幾忙哦!;):d

      刪除
    5. 蛇五都做到啦!:d

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章