2015年3月16日 星期一

贈黎伯, 賀尋回廿年前傻瓜機皇一部! ;D

接上回..

獻上小弟家中珍藏臘鴨一本, 請笑納!~ :>



1993-94 歐洲相機大賞雙料冠軍, 風頭一時無兩! :-o 功能十分領先強勁! :-bd Catalogue 上果隻 Zoom 遙控器, 我本身有, 不過響屋企唔知塞鬼左去邊庶, 唔見左! :((

Btw, 仲有矛邊位師兄床下底有d乜野, 都歡迎分享! 我應該都可以有些臘鴨回贈~ :>

p.s. 以上臘鴨圖用賓得Q配8.5mm定焦拍攝。

9 則留言:

  1. 都話部機都係我買, 家陣係叫做收留佢係個防潮箱內咁解矣!

    又, 果個搖控... 以前舊公司仲有成大堆, 幾廿個擺係度等人要...

    回覆刪除
  2. 嘩........你乜野"劇他落"都有既,真不愧係垃圾佬:d:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 係相機 拉爸利 啫~ :>

      刪除
    2. 咁你個拉爸利幾時開放比禾地參觀:d

      刪除
    3. 你地班小圈阿伯每摷到一件古董,我咪贈一本畀你地囉!~ :p

      刪除
    4. 姐係唔關我事 :)) >:) 阿伯專利 & 地中海專利

      刪除
    5. 明公公咪同你差吳多大啦,佢講! :))

      刪除
    6. 3張之MA , 可食用女又多左RING

      刪除
    7. 禾件古董都係廿年貨仔之嘛,十零歲開始玩,而家都係3張幾啫;):p

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章