2015年5月25日 星期一

甜品篇~


DAZZLING CAFE~ 抹茶雪糕 
  Nun Korean Desserts
  Nun Korean Desserts

依排成日食甜品=] 

今個星期開拍新片啦 大家要多多支持魚魚呀!!

魚魚FLICKR: Siu Yu

18 則留言:

  1. 魚魚FLICKR: Siu Yu

    我係小魚兒~

    65 個追蹤者•正在追蹤0 個人 <- 果然係大導. :D

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 詢衆要求,小魚你快d出返幾張囡囡相啦:p

      刪除
    2. 米收改埋埋,唔係下次投你對家一票 :D

      刪除
  3. 三張甜品相, 用左三種不同風格 (Y)
    第一張藍藍地, 造出冰冷氣氛
    第二張色溫正常, 寫實
    第三張黃黃地, 充滿懷舊同溫暖~

    回覆刪除
    回覆
    1. 七勾白平衡真係唔多掂,張張都唔同style:-o

      刪除
    2. 那是小魚兒問題 , 又唔見老美張張色唔同 , 老美最多手抖JA >:) :))

      刪除
    3. 明公你唔識用咋下化?! 8-| :))

      刪除
    4. 我都無七勾,美國佬你不如借部七勾比我玩下;)

      刪除
    5. 咁你有冇啱衫同我交換玩丫?:p

      刪除
  4. 等我試下執執先

    [im]http://i.imgur.com/7R4mzmW.jpg[/im]

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章