2015年5月24日 星期日

[非常唔專業測試糸列] UV 濾鏡 Part 1

琴日幾好天, 但係好多雲, 所以d exposure唔係好一至. 今朝好少少所以快快手手試下手上幾塊 UV filter. 今日 UV 指數幾高, 所以應該suitable for testing.

為左公平, 我暫時唔講乜機加乜鏡. 為左慳時間 我無delete EXIF, 但最好唔好睇, 自己就咁睇相尼決定.

LR default會加少味精, 所以大部, 除非講明, 都係 jpeg直出.

另外因為時間關係, 我只係每塊 UV filter 影一張. 同埋無時間係唔同時候影 (日出, 中午, 日落, 夜境對住太陽燈) 亦未有時試 逆光, 平光, 順光.... 所以今次只係叫 Part 1. 遲d再有時間先再試

測試工具:

機身 A
機身 B

鏡頭 A
鏡頭 B
鏡頭 C

(鏡頭 C 可以用係機身 A 同 B, 所以大家可以睇下機身既分別.)

濾鏡 A
濾鏡 B
濾鏡 C
濾鏡 D
濾鏡 E

(濾鏡 D 同 E 唔係原生 55mm thread, 只係用手hold住, 所以有少少機會leak光.)

Settings 同 method:
試機身A 果陣光少少, 所以 1/160s , f8, iso 100. 就咁set左 K數做 WB, 其他都係 default
試機身 B 暗左dd, 所以 1/125s, f8, iso 100. 機身B 做 custom WB好鬼麻煩所以就咁set左 Sunny Day 就算, 其他 settings 都一樣 default.

落左 sirui T-025X. 山左個防震. 因為快門有番咁上下快所以無set timer.

因為d 鏡 FL 有少少唔同, 再加上機身sensor左少少唔同 size 所以唔好太在意sharpness 同 frame, 記住今次只係test UV filter.


第一Set. 機身 A 加 鏡頭 A (次序: no filter, A,B,C,D,E)


















































第二 set. 機身 A 加 鏡頭 C (次序: A,B,C,D,E)











































第3 set. 機身 B 加 鏡頭 C (次序: no filter, A,B,C,D,E)















第4 set. 機身 B 加 鏡頭 B (次序: no filter, A,B,C,D,E)















結論我就唔寫la, 自己做決定la XDDD.

EDIT #1
加番之前果d 做reference. 我果日無帶 filter E. 所以少左一塊)

機身B 加鏡頭 C (次序: no filter, A,B, no filter, A, C)
















機身 B 加鏡頭 B (次序: no filter, A,,B, C,D)















機身 A加鏡頭 A (次序:  A,C,B,D,no filter)













機身 A 加鏡頭 C(次序: no filter, A,B,C,D)






11 則留言:

  1. 師兄好熱心! 讚! :-bd

    小弟木眼...留待其他師兄評論~
    btw 用mouse scroll D相就好似宿時...有趣" :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 晏d等我返屋企開返隻二嫂芒望下有乜分別先~

      刪除
    2. 望左, 第四張同第六張畫汁發色比較好。如果相片景物多d顏色而唔係主要得綠同藍, 會更易分辨。

      刪除
    3. 加左前日影果d. 有幾隻唔同色既船仔.

      我其實自己覺得唔係好大分別. 係除左 filter D 暗得幾明顯, 連機身都 show -0.3 ev.

      刪除
  2. 第3 set. 機身 B 加 鏡頭 C (次序: no filter, A,B,C,D,E) <- 呢set點解特別大差別既.... @@?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實真係好難比較...LoDake兄會唔會室內固定光源...ISO...暴光...色溫...易比較D? :P

      刪除
    2. 我其實都唔係好知點解 =.=''
      已經好快手換鏡 ,set white balance.... 但影第一張都覺得有少少怪... 我覺得機身 B 話雖set左 sunny WB, 但我諗個range可能唔係真係fix死一個 K 數....

      但其實...我自己覺得test過之後同聞過d相... 總之唔好買大陸野就得 XDDDD 其他就只係, 岩 budget, 岩ring thinness, 同夠易清理就得.....

      刪除
    3. 我塊差唔多一百人仔的大陸 Haida PROII UV同日製的差唔多, 又易clean. Green L 果D 十元八塊人仔的 UV 要來係沙灘用就最好.

      刪除
    4. 係wor, 又唔記得左 haida 都係大陸野. 我都有塊 ND1000, 非常 ok, 基本上分唔到 heliopan 同 haida 塊 ND.

      刪除
    5. Haida ND1000 我都有塊, 咁耐都係用過一次only. :bz

      刪除
  3. 係時候開估

    機身A 係 A6000
    機身 B 係 EOS M3

    鏡頭 A 係 SEL1670z
    鏡頭 B 係 EF-M 11-22mm
    鏡頭 C 係 leica tri-elmar 28-35-50

    Filter A: Carl Zeiss T* UV
    Filter B: Leica UV(a)
    Filter C: Heliopan SH-MC UV
    Filter D: Green L UV
    Filter E: Kenko Pro 1D

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章