2015年6月11日 星期四

XXX要洗定8月15!?

娘家水區

CPK發表

衛生訪護中心報警
網上散報謠言者,自重!

XXX昨日水區有個POST 唔知關唔關事


15 則留言:

  1. 關咩事? 我由頭到尾都係懷疑 仲係轉貼2份報紙,佢告我咩? 反而樓主亂up, 我可以告名譽受損!仲唔快啲del post?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你改zzz洗定8月15 我ok的 但全名好影響我毒男形象 唔係遲啲冇女女睇ga la

      刪除
    2. "!?" 你都唔明意思 , 又唔係你真名洗怕

      刪除
    3. POST 兩張女女照即改 >:)

      刪除
    4. 係街街 返家post 反正我都要出post澄清,我一直都係窮人!

      刪除
    5. 我改住先 . 記得POST 女女照

      刪除
    6. 里奧人生攻擊的確唔啱,要罰請食飯,嗌哂魚嫂們出黎!~ :))

      刪除
    7. 唔開玩笑點谷人流 >:) 我果行都要TOP得兩三下XD

      刪除
    8. 終於露出牛尾巴,原來美國佬真身係牛:))
      點解咁講,咪就係“人生攻擊“囉:-o

      刪除
    9. 小魚沖涼唔洗八月十五??

      刪除
  2. 魚大導演吿小圈子大水魚?!

    回覆刪除
  3. 出信好平姐都係幾百 , 朋友又經常有交易就FREE , 我年中都出唔小給客

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章