2015年6月12日 星期五

澄清 + 女女 + 食物新相~

一直都想澄清我唔係有錢人, 
完全唔知點解會比你地覺得有錢
阿媽自細教落, 做人窮都要有骨氣, 
雖然我係毒男
但都明白到千金難買少年窮
依個道理黎安慰自己
鬼叫我窮, 我係冇自信既毒男-3-

如果因為睇到咩私人影院而覺得我有錢既
我只想講, 私人影院有好多種
你地唔係電影界人士, 一定以為係果D咩富豪級別
其實我學校都有2個, 係伯大尼 <---唔知GOOGLE下啦
我學生BOOK 唔駛錢GA, 外人頂多都係幾千
大把電影公司借黎拍片, 幾令下
另外, 可以去UA 租, 10幾個位果D場都係好平
所以, 想睇我套新戲, 可以PM 留言
片長約35分鐘, 仲剪接中, 遲D會出埋海報宣傳~

總知魚魚係窮人OK...
如果貴左既鏡頭咪最多唔買LOW...
你話我小氣又好, 過氣都好, SO WHAT?
價岩咪買LOW...依個世界係咁現實-=-

唔係點會咁多人想香港要多幾次SARS 窮嘛 唔係點買樓?
依個係社會既錯!!

利申: 演藝學院導演系碩士畢業生黃絲

講學歷高又有咩用, 都係浮雲
影相最緊要藍+綠= 小魚STYLE 咁先有型GA MA LOL

我真人好玩得GA~ 只係唔鐘意人亂UP 24, 可以同我收皮
我每日都可以作幾句金句, 唔係點做導演, 點學黎明!! 係咪先?

如果大家想見我, 不妨6月25日開蘋果動新聞應該可能見到我
因為果日我正日行畢業禮, 應該會見到特首/代理特首,
有咩想我同佢講既係下面留言啦

應承左要貼相, 做人要有誠信!  睇下今次D色岩唔岩!
不過唔岩都唔想改啦, 依排忙剪片拍片已經晚晚失眠 
做導演壓力好大, 你地未做過唔會明, 所以算吧啦!!
有苦自己知~




呑拿魚意大利飯 TUNA 
  肉眼扒+菠羅 
  點點+ BOBO 
我影食物唔差掛~ A7R+FE35 F2.8
 真係一部好機~

魚魚相簿: https://www.flickr.com/photos/siu_yu
 

97 則留言:

  1. 背景玻璃是藍色?背後直射有D藍光射左落人到 , 皮膚色OK 數碼補光下會好D

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係我打左燈...玻璃係透明色 正常, 只係我拍片, 放左枝LED 係到

      刪除
  2. 支持小魚(出囡囡相)。

    其實我都矛錢,E+要賣鏡頭套現。:((

    回覆刪除
    回覆
    1. 你果D貴野 賣幾支可能=我一個月人工 :((

      刪除
    2. 我邊有咩貴野,有都賣左七七八八了,其他果D係非賣品。

      刪除
    3. Schneider Kreuznach Xenon 50mm F1.9 , 6D用唔用到? 你有幾支放緊都3000樓上XD

      刪除
    4. 你咁多鏡頭, 證明非常有錢...好羨慕>< 妒忌中...送D比魚魚先岩MA

      刪除
    5. Xenon 50mm F1.9 , 6D會打板.

      刪除
    6. WA 依部野真係溝死女...3萬又真係唔貴...同部A7R II 差唔多 仲要未配大光圈鏡...考慮下換邊部先!! <= 咁樣都要我送???

      刪除
    7. O MY GOD~~~~~~ A5000 用又好像遠左少少 , 可能我慣左用24MM , 小魚兒朋友送奶卡給他用

      刪除
    8. 不如你同我買支Vivitar 佢, 放左你支Pentacon. :)

      刪除
    9. 支Vivitar 上唔上到6D ?.? Pentacon上6D 冇打板

      刪除
    10. 好多時魚大導講野咪透露咗身世囉 :D

      刪除
    11. 支鏡上adapter唔會突出來, 100%唔會打板.

      刪除
    12. 要trade走部a7r 再要儲好耐錢先換到....部野8月出...我唔似師兄手上有好多鏡ma@+@

      刪除
    13. 部機今日出,專門店有售:D

      刪除
    14. 原來冇得分拆鏡頭...咁唔要lu!~ 都係a7r ii 好
      但升級要補多萬幾蚊...好貴...果時換a7r 都換左我成6個月糧+6d+24-105 f4
      今次冇18個月都出唔到lu~

      刪除
    15. a7r II重咗好多喎,魚大導拎唔拎到? :D

      刪除
    16. 但拍4k 同勁左好多....防震...現今冇一部單反ff 可以做到...專業既都冇佢咁輕咁勁...簡直屈機~
      canon nikon 果d完全輸18條街//.........\\

      刪除
    17. 5DsR 50mp 你得42MP 點WIN >:)

      刪除
    18. 部機幾勁咪又係咁既相,你睇滔滔師兄都係用M3 :D

      刪除
    19. 滔滔師兄有的係經驗同技術 >:) 雞泡魚冇技術唔用高級機點玩落去 :))

      刪除
    20. 就係我冇技術先至買部入門機,影得唔好有得賴!

      刪除
    21. 滔兄你謙啫,美國佬36年手機相都咪一樣玩全新倉底貨645D:d:p

      刪除
    22. 美國佬部中出機好毒架,好在我係三毛,冇錢、冇地方、冇手力啫!

      刪除
    23. 但你地頭頂有毛丫! :((

      刪除
    24. 咁你仲有幾多條毛:d

      刪除
    25. 中出機係好毒,但都要睇viewfinder後面果位:d

      刪除
    26. 你意思係佢中出唔到應該有既野? :D

      刪除
    27. 佢中出左一d中出機唔會有既野:d

      刪除
    28. 如中出打雀及高速運動攝影咁! :p

      刪除
    29. 中出點打雀?!crop圖就得!:d

      刪除
    30. 想睇下美國佬用馬高鏡打雀 >:)

      刪除
    31. 世事無絕對, 上回小弟都手機打蝶, 一樣冇問題~ :> b-)

      http://smallphotocircle.blogspot.hk/2015/05/blog-post_47.html

      刪除
    32. 隻蝶唔走姐 , 雀實走

      刪除
    33. 下次我手機打麻雀你睇下!~ :p

      刪除
    34. 馬高打雀唔難, 因為都已經長長地, 好久以前娘家我出過圖啦~ :>

      刪除
    35. 有隻雀唔會走 >:) , 不過你唔好打果隻 >:)

      刪除
    36. 等死馬更新支180馬高 , 或CANON 出支200 IS 馬高就好

      刪除
    37. 雀走唔走就要視乎你有冇留意佢地習性及出沒時間地點場景喇~ 都話世事無絕對哦! :p

      刪除
    38. 所以我一係早上一係下午去找雀

      刪除
    39. 野外的樹上雀我都有用手動鏡手持影過, 要眼明手快先得. 飛緊果D就要睇運氣了. :)

      刪除
    40. 美國佬年事己高 "眼又唔好手又抖又傲拜" 點手動打雀 , 除左自己隻雀仔 >:)

      刪除
    41. 你唔記得咗佢有勃起困難已經三十三年? :D

      刪除
    42. 美國佬 "眼又唔好手又抖又傲拜又勃起困難" >:)

      刪除
    43. 娘家d相呢?唔見既!?:d

      刪除
    44. 又提佢倆契兄弟既傷心事:d

      刪除
    45. 美國佬佢有勃起困難咪同公公無xx沒有分別:d

      刪除
    46. 唔同,困難唧,Q伯佢仲抱有一屍希望 :D

      刪除
    47. 呢個或者幫到他

      〈a href="https://www.flickr.com/photos/102074714@N04/18735170402" title="IMG_9228_副本 by NEO CHONG, 於 Flickr"〉〈img src="https://c1.staticflickr.com/1/442/18735170402_e3b1cd2efa_z.jpg" width="640" height="427" alt="IMG_9228_副本"〉〈/a〉

      刪除
  3. 支持 BOBO :)
    伯大尼我都想去行下,個景好靚...

    回覆刪除
    回覆
    1. 早排睇呢個先知有呢個地方... :)
      https://www.fso-createhk.gov.hk/tc/locationlibrary/builtheritage/historicalbuildings

      刪除
    2. 依D野係我地製片先會睇GA WOR...果到係我學校黎...日日返學 見到好多人結婚
      所以唔好問我Y 知咁多婚禮既野, 我可能仲拍得好過出面D大師=...=
      日日係到嘈住上堂 成日都聽到 咀佢咀佢...唉~

      刪除
    3. 香港無幾多景,呢個網叫做得唔錯.... :)

      刪除
    4. 唔怪得知魚大導成日叫春:D

      刪除
    5. 我日日放工都經過伯大尼, 次次在亡命小巴都見到個路牌, 而家睇相先知原來咁靚, 真係搵日放下午假去逛逛, 平日唔知有無開? 同埋好似要收入場費?

      刪除
    6. 你唔係入主要地方 唔收錢GA 你可以係外面行...

      刪除
  4. 幾千租隻船仔出海都唔知得唔得 , 十年前租船出去玩都3.XK 小船 中船5K-7K , 豪華D又貴D

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家6千幾蚊....你多人就會抵返low...平均同食2-3xx 自助餐差唔多

      刪除
    2. 我們呢D鐘意單人或幾個人租船出海玩 , 成大班人要開PARTY先會

      刪除
  5. 問題係有魚成日呻冇女,轉頭d女黐車咁轉,跟住又話冇錢,轉頭又開箱,週而復始,唉! :| :((

    回覆刪除
  6. 小魚有冇 CHECK 過果日果個係唔係上一代女神呀?

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 上次係尖沙咀見到果個係唔係佢....

      刪除
    2. 點答你=.= 佢又唔識你 點知有冇見過你-00000-

      刪除
    3. 咩驢弟飛左小魚嗎?定係魚小導趙完鬆呢? 8-| :d

      刪除
    4. 合則來,不合則去
      咩勞地可能唔再鍾意扮鬼:D

      刪除
    5. 但係黃早延都係咁紅!~ :p

      刪除
    6. 咁可能係咩勞地好想扮女鬼,但係魚大導唔想影鬼相:D

      刪除
    7. 紅衣女鬼呢個主題好岩小魚兒拍片 >:)

      刪除
    8. 咁反正都唔紅,不如跟過第二個~ ;)

      刪除
    9. 呢句真,青BB又點會紅:D

      刪除
    10. 青BB衣女鬼呢個主題好岩小魚兒拍片 >:)

      刪除
  8. 睇完魚魚嘅食物相,我都係鍾意手機掌門人D食物相,我未夠班識欣賞卦!
    覺得簡潔冇咁多背景卦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到美國佬都有粉絲;):p:d

      刪除
    2. 我剩係知一張成功既食物相會令我睇完好想食野:D

      刪除
    3. 餓你三日,就會望見狗乜都搶啦!:d

      刪除
    4. Q伯唔駛驚,劍橋有人餵你三餐,唔會餓你三日:D

      刪除
    5. 仲有人幫你老人家露天風呂添! :p

      刪除
    6. Q伯想入劍橋原來係想試男女混合私人露天風呂:D

      刪除
    7. 點解? 我D食物相好清楚GA WOR+_____+ YY?

      刪除
    8. 小魚D食物相其實OK ge, 我影都唔好得過佢幾多(沒燈的話).

      刪除
  9. 其實已經進步好多了,祇係,
    1. 美國佬D相唔會有很多背景令人分心
    2. 美國佬D相多在黃光下影,令人置身高檔食府,有氣昏,食物少少黃有食慾,反觀你的係白,但看落冷冰冰
    3. 美國佬D相有適當景深有層次感,唔係一味sharp就得
    影我就唔識影,吹水就得,唔啱聽就當冇聽過,見諒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來係咁 早知唔調白平衡啦!放心 下次我識影啦咁!

      刪除
    2. 其實影相要諗下個對焦點響邊度,唔可以下下好似用手機咁自動幫你揀,衰硬!~ :p

      刪除
    3. 今次對焦點應該冇咩問題 係太冷色調 搞到大家起唔到食慾姐...下次偏返黃D先

      刪除
    4. 你執唔到唔係大問題, 呢d野影下影下自然會學到. 但我覺得你應該學左邊d 自己無乜把握影到, 或者有d係高難度. 可免則免 起馬降低影得唔好既risk. 好似最後果張, 雙光源, 加埋出面光過入面咁多 再加室內既光都幾 harsh, 咪話你, 好多高手都唔可以 100% 出到相. 簡單d講, 要清楚知道自己個setup既 limit 同時要知道自己既 limit. 唔一定話係skill 既 limit, 可能你果日無咁精神 手無咁定, 咁無計 一係落tripod, 一係落燈, 一係用高少少 iso.

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章