2015年6月15日 星期一

是日之一貓五張~~~~

原本係影其他o野... 但係見到佢肯由牆上走落o黎陪我癲就同佢玩下~~~~
(實情係... 佢個好朋友聽到我行過就走o左出o黎係我腳邊行來行去要摸摸,
佢就廿秒內就走o左落o黎同佢 say hi 仲拆o左幾招貓太極... 例牌唔夠玩就
走o左上舊石上... 變o左任我摸~~~~)

去片...







又... 全程 24-70 用 24 左右極近距影... 真係好好玩... 不過企係我身後果位
影友就慘 D... 睇怕被我擋住佢唔少張就係... 當然我都識做, 玩夠就走開, 五
分鐘打後再過去時... 主角又上番牆頭鴿住佢個好朋友係下面走來走去就係了!

謝謝觀看!!




5 則留言:

  1. 回覆
    1. 同佢不知幾 FRIEND... 最多係咬而唔會抓~~~~

      又, 衹要夠熟... 而佢又知你搞乜... 多數都唔會理你o既...

      刪除
    2. 狗仔任影 , 最多閒下支鏡頭食唔食得 >:)

      刪除
    3. 如果咬下支鏡, 又可以換個支新. :D

      刪除
    4. 叫唔準咬會即時走開 , 支24MM F2.8 IS 給熟客隻金毛尋回犬用口卡一下即時放口冇事 >:)

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章