2015年7月31日 星期五

釣魚電話

近來只係收到 "順豐" 的一個電話, 大家有沒收過其他呢?

7 則留言:

  1. 回覆
    1. 電話錄音,廣東話...

      刪除
    2. 1個鐘前收到,電話錄音,講國語

      刪除
    3. 我都好似收過類似o既... 不過佢第一句都未講完我就 cut Q 佢線,
      嘥時間同佢玩不如 HEA 下好過...

      最好笑係更古早o既... 拎起電話就話我個仔係佢手...
      跟住我同佢講: 哦, 係呀, 咁你鍾意點對佢就點啦, 反正仔我就大把,
      女亦都唔少, 少o左幾個唔使供得咁辛苦... 我仲想講時佢都收線咯...

      ps: 今日仲係單身... 明日就唔知~~~~

      刪除
    4. 電話錄音就一定係啦, 你要㩒'X'字之後跟住佢做先有真人聯絡你. >:)

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章