2015年8月29日 星期六

EF-M 11-22 街頭 snapshot













21 則留言:

  1. 夠歪唔錯, 不過放大聞相好似唔夠濕, 加變形顯眼左少少~

    回覆刪除
    回覆
    1. 變形控制就不算很好,當然無L鏡咁濕,用呢影snapshot嘗可以喔

      刪除
    2. 就咁睇都幾 ok, 真係對得起個價有突!!!

      刪除
    3. 另外一方面可能師兄也知,不過我也提一提,用這支鏡近11mm (FF17mm)影人時,橫倒放人在相近中間位置,如影直到,盡可能低少少影就會好看一點,第二張相鏡頭向下影,人就會矮了,相反如踎代少少鏡頭稍為向上影,人看來腳長高了

      刪除
    4. 多謝滔兄提醒,平時大機會咁做,m3 諗註拍snapshot無注意到,會多加留意

      刪除
    5. 多謝譚師兄些牙就真~ =d> :>

      刪除
  2. 平日我衹是影raw的,寬容度大,易出到自己喜歡的風格,sat+1, constrast+1,sharpness+5, 一般效果比師兄這輯相各方面都會好一些,今次旅行絕大部份都係用11-22鏡,我第一次用內置Wifi和app上載上手機,機都會自動轉了jpg,很多相都好滿意,不用執,或者師兄可以參考下,支鏡個表現應該係好得,超超值

    回覆刪除
    回覆
    1. 稅化加伍級會吳會菌哂邊,好生硬嫁?! :-o

      刪除
    2. 如果用Nikon鏡,如我支105,f/2, DC鏡,最多祇可用到+3,可以我用這支鏡忘記改回+3,出post後就會俾Calvin師兄發現了.....

      刪除
    3. 咁姐係你枝力狂一零伍品身好很濕~ :))

      刪除
    4. 禾三公主試過加一都嫌多~ ;) :d

      刪除
    5. 其實亦可能我本人對味精敏感~~ ;)

      刪除
    6. 某PART失效其他PART就好返D >:)

      刪除
  3. 唔會,見過外國reviewer用到+6出相,要菌邊要在unsharpen mask加大fineness和減少最後一項參數

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁姐係啱衫個味精引擎已經好鬼成熟,如果無敵山濕甩屎加伍我諗張相掉得~ ;)

      刪除
    2. 我用iphone6+睇,祇係睇到色,contrast, 曝光,一般環境手持0.5秒就唔check sharp唔sharp,因為一定sharp(100%放大),係好暗環境要用到一秒以上手持,就真係要喺電腦放大睇至知,今次在維也納的地下湖(希特拉製造飛機地方)就要用到....有幾張可惜在坐緊船影(好慢好慢),唔電腦唔放大睇都收貨(我要求好低)

      刪除
    3. 無返第一次,咩可以tune 咁高sharpness都無影響,要試試

      刪除
    4. 這條link是Ken Rockwell試ef-m 22mm,sample是用+6 sharpening和+3saturation
      http://kenrockwell.com/canon/eos-m/22mm-f2.htm

      刪除
    5. 不過咁講,影紅色花真係sat=0有時都會爆

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章