2015年8月29日 星期六

DC 兇果邊個 QE3 又係邊個o黎o架??

嗱嗱嗱...

又唔知係邊個啦...

係 "圈內人" 自己出來認o左佢~~~~~

43 則留言:

  1. 睇來你真係好細心, 我差D都睇唔到佢幫人地加分. @_@

    回覆刪除
  2. 我覺得係細佬扮緊大佬語調

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢話係來自印度, 唔通真係神牛?

      刪除
    2. 唔知係邊個時都係 hold 住一切動作最實際...
      費時變相幫錯人 "背書" 果下...

      刪除
    3. 又... DC兇牙膏廠版主開始有 "動作"...
      睇o黎衹係差在未夠 "理據" 去 "開鍘" 矣...

      D 傻佬... 開個 Canon PL-C o既 post 先好笑...
      佢似乎唔記得佢自己係淘佬買個西貝貨之後被
      人串果壇...

      刪除
    4. 一向被人笑同睇低的角色 , 他都成日給人串同踩

      刪除
    5. 牛d posts 照舊好很膠, 成浸低能牛屎味! :| 唉, 仲盜用埋我個朵, 影撚衰哂啦! :((

      刪除
    6. 是鬼但啦,還掂都唔會再reg過新account。我都唔會再reg.,得閒無聊無去搵下笑話睇 XDD 班5毛依家玩到話大6動車,仲安全過美國,痴L晒線。。。

      刪除
    7. 之後天津爆炸,成班5毛都唔敢多口。。。。

      刪除
  3. 果條一定係牛啦,真係好煩氣! :|

    佢長期有鋪扮人癮,吳知平時出街係咪鍾意扮女人既呢?:))

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛開始... 我係有懷疑... 因為我都想 FOLLOW 佢寫o既o野,
      但係就覺得有 D 唔對路... 因此就謹言慎行一下唔 FOLLOW 啦~~~~

      況且... 個頭像... 所以就~~~~~

      刪除
    2. 我一開波就估係牛貓 , 所以唔理 , 等美國佬係到回應先

      刪除
    3. 正常情況下... 美佬一定唔會用番同一個名係果邊開檔,
      唔係就好快被人 BENQ... 鬼叫佢係果邊多 "對家"~~~

      但係為o左求証呢度o既美佬係唔係正常o既前題下,
      不恥下問一下又何況~~~

      刪除
    4. 我笨區仇家多姐,不過好多果d都投胎轉哂會啦!~ ;)

      抵死兇我以前響奸區OK受歡迎嫁~~ :p

      刪除
    5. 可唔可以 "唔表態" ~~~~~~~

      刪除
  4. 仲要去我個post度發言添... @_A

    回覆刪除
    回覆
    1. 你鍾意點就點啦... 記住果邊個 "遊戲規則" 去玩就係了~~~

      刪除
    2. 我一向都跟大小規則的, 沒有需要唔會回應.

      刪除
    3. 對某 D 人某 D 情況... 就算有需要回都可以當時運高見唔到就係了,
      特別係家陣農曆七月~~~~~

      刪除
    4. 農曆七月鬼門大開,地下的牛鬼蛇神齊齊出動. a_@

      刪除
    5. 鬼咩... 落過雨地下淋... 易 D 爬出來~~~~

      不過... 老老實實... 個人做法就係理 8+1 佢,
      反正我時時都係時運夠高... 人o地見到 D 咩o野時我硬係見唔到~~~~

      刪除
    6. 果個講完個頭像就換o左另一個... 無私顯見私矣!

      刪除
    7. 又換返轉先前個 "熊牛對陣"... 夠晒無聊...

      刪除
  5. 回覆
    1. 睇下又可以扮幾耐~~~~

      刪除
    2. 係唔係你我唔敢講, 不過佢同你一樣好色. :)

      刪除
    3. 轉眼間已變中級…我估佢應該好鐘意玩RPG :d

      刪除
    4. 佢完全係o徙自己時間同浪費青春, 你睇人地小魚同佢差唔多大, 但係專注事業同溝女, 幾有成就同結果丫! :-bd :d

      刪除
    5. 世界真係唔公平…阿魚魚佢成日都魚無鱗…又做下保長咁…都咁受(囡囡)歡迎“ :p
      阿牛佢既際遇就唔同,不過…佢又太過份“

      刪除
    6. 牛就係憤世嫉族, 唔抵得其他人太多, 諗唔通, 最終搞到自己更加廢! :|

      刪除
    7. 講講下我浪費左唔小時間同青春 :(( , 要加倍努力先得.

      刪除
    8. 我都係, 上網真係好鬼o徙時間啦, 識話人吳識話自己哦! :((

      刪除
    9. 不過我冇扮鬼扮馬, 開無限分身咁~ :p

      刪除
    10. 鍾意就講多兩句, 唔鍾翘就講都費事...

      做人要做到咁去攞成就同存在感就好咩囉~~~~~



      刪除
    11. 魚大導有父幹,成功既一半 :D

      刪除
  6. 一個無水平既擦鞋仔。。。要擦都唔擦垃圾人楂啦,無計啦,物以類聚 XDDDDDD

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章