2015年8月30日 星期日

大人的科學 - Q版雙鏡反光菲林相機

成功完成! :> 入135菲林的, 遲D試下影, 屋企仲有過期全新的~ :((























以上紀錄照用最新屎坑 EOS 啱衫配 EF-M 18-55 kit 鏡拍攝, 直出, 光都冇補過, 測光算準啦!

14 則留言:

  1. 我有部唔知得唔得的Yashica Mat-124 G, 一直放係度沒用過...

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然係120, 135我有旁軸機用, 不過都成年沒用了.

      刪除
    2. 我依部135玩具好迷你好Cute, 畫汁就。。;) 預左唔多掂,其實準確焦點都好難睇~ :|

      刪除
    3. 個人意見: 用ED機唔使咁認真, 隨心就可以了.

      刪除
    4. 有Lomo feel都唔好失焦啦~

      刪除
    5. 其實ED膠鏡 成像係 有限公司, 小小失焦 都唔會點覺.

      刪除
    6. 手抖會唔會有影響 @.@?

      刪除
    7. 呢部機我都玩過,有公仔出,影完一次都唔知掉咗去邊 :D

      刪除
    8. 姐係又多件地球垃圾~ :p

      刪除
    9. Q伯你會收藏供奉,點算垃圾 :D

      刪除
    10. 我同Q伯一樣都有好多野沒用, 要賣咁D先得.

      刪除
    11. 小朋友買lego,砌完就無用“ :d

      刪除
    12. Q伯 是收藏家 , 除左NIKON 單反或菲林機外 , 睇岩就收藏 >:)

      calvin83是玩家 , 玩完岩就留 , 唔岩就賣

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章