2015年12月29日 星期二

無聊爛相

話說那日無嘢影, 就影咗這張相

EOS-M3 / Nikon 105mm f/2 DC


24 則留言:

  1. TOLO 支105 DC 真係好正 :D Q伯又給TOLO技術性擊倒了

    回覆刪除
    回覆
    1. 淨係幅相無灰爆都已經夠贏:d

      刪除
    2. 其實有點灰,因為是陰天影的,睇後面深綠色葉就知,好在未至好覺眼。

      刪除
    3. 今日我都係影左一張,灰爆... :)

      刪除
    4. 如果右邊側光綠葉唔爆光就更好,可能反差拉得太勁,或影時已經Clipped左。

      刪除
    5. 其實張相冇灰啦! 我尋日都影左一張綠葉,都冇灰~ :>

      刪除
    6. 大家成日話望見有灰會唔會隻芒有問題呢?:p

      刪除
    7. 原本我對灰色唔敏感,但自從見過方丈既死魚相,個灰到爆既灰色就揮之不去,好邪:D

      刪除
    8. 入小圈睇到眼到灰埋,此地不宜久留。。! :p

      刪除
    9. 其實張相冇乜執過拉到,祇係用慣咗sat +1, contrast +1,這支Nikon鏡本身高光好易爆,我又冇check到,可能當時諗住天陰,用contrast+1會好睇D卦,不過都易還原番出來,今晚試下先,謝謝意見。

      刪除
    10. 高光爆左的話試下PS/光影拾拾 , 有時高光高爆左我都係光影拾

      刪除
    11. 爆好少仲係減少少contrast已攪掂,用DPP執算數

      刪除
    12. 我減 highlight 多 , 唔得先再減 contrast 或其他

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢度有邊個唔完勝架?:D

      刪除
    2. 徹底輸給方丈
      手機風格完勝

      刪除
    3. 小弟影死魚唔似死魚,張相一d都唔灰,失敗
      要手震冇手震,失敗
      再加上冇中出構圖,失敗之中既失敗
      真係想唔輸都幾難:D

      刪除
  3. 回覆
    1. 構圖除咗保險的中出,還有對角線的,唔駛成日獨孤一味。

      刪除
    2. 你張相構圖係唔錯,不過焦點落響邊塊葉可能要諗一諗,純個人意見~ :)

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章