2016年1月31日 星期日

鶴咀












希望唔太解毒 (除左第4同5係用35100KIT影外 好似都係用15MM影印

14 則留言:

  1. 我覺得7/10幾好, 如果10拉下curve等聖光出D可能更好.

    回覆刪除
  2. ALAN兄 果然得到Q伯真傳 , 狗仔果張可以改善返D暗位同啞色問題

    回覆刪除
    回覆
    1. 想問D相同Q伯有咩關係?

      刪除
    2. 一隻野狗加一堆枯葉 D色我反而唔想太SHARP

      刪除
    3. 加返小小色好睇小小 , 之前85.8影貓相RAW 係暗啞 , 姐係你果隻色 , 我調返D色好睇好多 , 當然可能M43 景深唔足夠只係隻狗仔清/狗仔個睇部清 , 當然各家有各喜好 :D

      刪除
    4. 話時話京師兄呢d相好過大弟子d相喎,開始擺脫手機中出派既魔掌,因住方丈拖你去切:D

      刪除
    5. 你叫得我師兄就知我無入到手機中出派啦~~~方丈得鬼閒切我

      刪除
  3. 骨喎! :-bd 尋日好天影?

    回覆刪除
    回覆
    1. D相唔錯,好有Q伯影相個style,不過係Q伯後生(十年廿年)系列

      刪除
    2. THANK YOU Q伯~~
      係呀~尋日一好天就出左去影相~~唔放過好機會

      刪除
    3. Q伯仲有沒廿年系列出呀?

      刪除
    4. 我都等緊十幾廿年系列更新

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章