2017年1月15日 星期日

鶴居村鶴見台






Pentax K-1 + FA24-90 殘幅模式, 冇帶長鏡太失敗! :((

13 則留言:

  1. 環境好正!

    短鏡多d境可能仲好“ :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 點睇都係明知個行程卻唔帶長鏡備用... 抵打~~~~

      反過來睇... 帶枝 300 去隨時都係當影雀廣角鏡果下,
      睇怕唔少人先卻步... 我係 "老家" 果兩張白鷺相就係
      用枝小白係台北淡水碼頭影... 以 400D 1.6X 另類加
      持下都仲叫嚇得下人外, 最重要係... 我有帶過去...
      果 1.6Kg 唔係輕但係唔帶偽身邊要用時就無得用果下
      就要睇個用家點樣諗囉~~~


      刪除
    2. 嫌重唔帶鏡就咪鬼學人拎畸瘟啦:p

      刪除
    3. 唉,吳巧再講啦!:((

      刪除
    4. 你咁多器材都係供奉多,唔爭在供多部:d

      刪除
    5. 畸瘟唔想長期供奉,所以帶左去旅行~ :p

      刪除
    6. 老實講... 如果係成日都去得到嘅地方, 又唔係太重要個場合,
      俾我有得揀機去影都係拎我輕 D 少 D 好過...

      反之... 就有幾大件帶幾大件, 有幾齊帶幾齊矣!

      刪除
    7. 我去旅行都享受親身感觀感受多d,都唔想揹太多野,有時幾乎唔影就算~ ;)

      刪除
    8. 睇人睇情況啦... 最怕係... 某 D 輕便派去完旅行返來講,
      點解當時無帶部機去影而係用手機影...

      刪除
    9. 我衰衰地都仲有部畸瘟~ :p

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章