2017年2月3日 星期五

遲來的雞年第一擊~~~~

查實... 由年三十至年初二都無出過門做宅男,
之後天氣有幾 "變幻無常" 大家都知嘞~~~

不過... 都係時候過來拜下年先,
祝各位龍馬精神, 萬事如意就係了~~~

呢個大家咁話啦~~~


某展覽場地之一中的展品...

前面掛個 "紅包" 果棵桃花~~~ 真正 "戶外" 果邊唔知開咗未, 而梅芯都未開, 變咗無得影...


行過例牌表現... 都幾多人睇, 亦唔少"人 牆" 棟晒係前面...



似唔係某 "球星' 後生果陣~~~~

做吓 "影後" 先~~~

呢個 "新鮮" D... 今日個晚覆... 見到就準備影... 跟手又成堆人跟住影~~~

呢邊又... 明日又無新鮮雞食了... 幸好... 無果舖癮~~~~

前面講個展場之二...

呢張等足十幾分鐘外, 其間仲要講 EXCUSE ME 去叫某疑似韓妹唔好成件靠晒係我身上,小姐妳真係靠晒埋來我都唔知我叫非禮會唔會都俾人打一身... 我係個位都企足十分鐘仲當我唔存在咁就真係一絕...



大慨就係咁啦~~~~

謝謝觀看!!



3 則留言:

  1. Like 教堂晚霞果張, 拍攝角度唔錯~ :-bd

    回覆刪除
    回覆
    1. 個位成日都會行到... 事實上... 係另一個位見到時想拎機但係人太多,
      要抽機變成唔容易, 到咗呢個位可以企定定慢慢抽機裝鏡影就係了!

      刪除
    2. like 晚霞 x2 好氣氛~ ;)

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章