2014年2月12日 星期三

初次出文 大埔滘特別地區

第一次係呢到出文 XD
上星期買左部GRDIV,真係好輕,而加日日袋出街
今日見堂同堂之間有四個鐘,就走左去搭小巴入大埔滘行左陣 XD

#1
比起不少山路,大埔滘的林徑還算好走了



#2
猜猜我是誰



#3
現在很少見這種木頭設施,記得大拗門郊野公園有,這裡也有



#4
大埔滘特別地區一共有四條林徑,紅、藍、啡、黃,紅最短黃最長,這次揀了藍路走



#5
沿路都是樹林,開揚的地方不多



#6
大自然之奇妙在於,以大尺度或小尺度去觀察,總有不同發現



#7
一直走,突然發現身邊這棵植物在逆光下,長得有種規律美



#8
小弟對植物認識不深,有無人知係咪蕨類黎?



#9
GRD直出的黑白色。還在摸索中



#10
最後,其實郊野公園也有頗多的人類行跡呀



希望之後可以帶住GRD周圍走影多啲靚相

10 則留言:

  1. 我見到 PRICE.COM 呢部機水貨同行貨價可以差咁遠既!!?? 2XXX VS 6XXX

    回覆刪除
    回覆
    1. 我入呢部機個價係二千頭,黑色行貨一年保~見佢同二手價都差唔係好遠,咁就買新

      刪除
  2. 大埔滘自然護理區(當年叫)我廾幾年前行過, 由中大上行到去城門水塘, 三條友拎三枝行山棍(其實係隨山執幾枝樹枝), 中途用哨子繩紮起三枝棍再放條毛巾加部相機響上面去自拍合照, 可惜 Those were the days, 往事祇能回味了! :((

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係四條柱搭小巴,八分鐘就到左,下次唔趕可以行過去~
      你果陣都好熱血喎!完完全全係輕狂feel

      刪除
    2. 點都好,勝在曾經擁有!

      刪除
  3. 其實里度係咪就係傳說中的松仔園?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,同松仔園係同一個地方黎~

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章