2014年6月3日 星期二

B&H Zeiss Touit 雙鏡特賣

剛響大陸網站度見到,
B&H Zeiss Touit 32mm +12mm USD$919
睇落幾吸引 :)
http://www.bhphotovideo.com


13 則留言:

  1. 咁快就劈貨~~~
    不過成雞o野... 睇下又有幾多人落錘~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 買兩支抵好多喎……

      刪除
    2. 如果呢個菜豆系列係 Full Frame 兩枝自動 E猛鏡咁既價我即上 B&H 買! :D (我果邊都有 Account~)

      刪除
    3. 上七勾刀玩得呀:>

      刪除
    4. 如果我唔係用老鏡,我唔會上 A7 :)
      自動鏡 Full 唔 Full 都無乜所謂,我連聞相都唔覺大分别.... 幾咁幸福 :))

      刪除
    5. 我如果唔係鍾意玩雜交, 我都唔會買七勾, 我上去D鏡多數本身原先都係自動, 係上左先即刻變哂手動咁姐! :(( ;)

      刪除
    6. xeo兄:連聞相都唔覺大分别....

      師兄已經進入最高境界:-bd

      刪除
    7. 老美果然識途老馬:p:d

      刪除
    8. 老美 pear very good seven

      刪除
    9. 你咁講佢,小心佢撳你掣:d

      刪除
    10. 自動變手動,咁玩黎做咩?:>

      刪除
    11. 就係為左玩野 Lu!~ >:)

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章