2015年3月2日 星期一

男人與雲海

時間: 2015年3月1日六時三十分開始
地點: 大帽山 (海拔900米以上)
器材: D810 + 1635 + 105VR 上腳

一個月前友人約上大帽山影日山, 我知到伏味濃。
因為大帽山, 我上過兩次都係幾大霧, 呢次仲要係初春。 

3點上到山頂, D霧大到呢, 能見度只有10米至15米。
 心諗, 一定影唔到星同日出。 

可能上天憐憫我, 有3分鐘時間睇到星空, 之後又變返白曚曚一片。
但, 掛住睇冇去影。

去到清晨, 就係以下你地睇到既野。 真係好滾動!









22 則留言:

  1. 嘩, 男人與雲海, 正哦, 好氣氛呢!~ :-bd

    回覆刪除
  2. 第三張雲海好正 好有流動嘅感覺
    LAST果張穌光亦都NICE CATCH!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知我地大裁縫爬左上邊個山影呢? 鳳凰? 8-|

      刪除
    2. 美國佬幾時影返幾張男人與地中雲海

      刪除
    3. 老人與海會吳會詩意d? :((

      刪除
    4. 我真係想去地中海行下, 中出影下相, 可惜冇錢冇時間, 實在太Bad! :|

      刪除
    5. 地中海X地中海男人 幾好XD

      刪除
  3. 嘩, 你不中伏, 收獲豐喎! =D>

    回覆刪除
    回覆
    1. 裁縫佬巧耐毛蒲頭,一蒲頭就post d咁正既相:-bd

      刪除
    2. 呢D就係貴精不貴多, 我地呢個圈仔多猛人, 分身就無須!~ :>

      刪除
    3. 我太懶, 同埋唔令唔POST XD

      刪除
    4. 我do係~~唔令唔po~~所以我無po過相T_T~

      刪除
    5. 你好像POST 過__照WO , 我冇記錯的話

      刪除
    6. 你年紀大,記錯左啦~~

      刪除
    7. 呀!!係成熟左先真~~

      刪除
  4. 一個字 : 正!
    再多加一個字 : 掂!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以先前我都鼓勵大家爬多d山嫁! :>

      刪除
    2. 行山我一般, 但有時要影好野就要身體力行 XD

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章