2015年3月2日 星期一

o拿, 呢次依皮屎牛孖筋事件, 吹水入黎, 其他樓唔好騎劫!~ :D


牛又著左草, 頭像都換埋, 分身們好快又來啦, EPC 攝區永無寧日! :-S 相反人地抵死兇兩野撳住佢, 唔畀瘋牛狂貓症發作!~ =D>


相關必讀:

[請提高警覺] 畀所有娘家巴打睇: 疑似牛貓分身物體黑名單



49 則留言:

  1. 有其兄必有其弟 >:) :))

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 喇, 呢鋪我真心幫兄弟(唔包括契弟, 佢冇得救! :|) :> 見阿滔畀人咁追住咬九條街, 阿文文又畀人侮辱用***"7人7相", 唔發下功, 地球仲有公理既?! ;)

      刪除
    2. 咁你而家係咪正式宣佈回歸娘家吖:d

      刪除
    3. 嘥氣啦! 果邊牛患一日唔處理(有冇辦法都唔係借口啦! 面子同決心先係!!), 一日偉哥出帖都變縮旗啦! :| 更何況我吳係偉哥~ ;)

      刪除
    4. 犀利就唔駛畀牛隊住個屎眼隊遍網絡大江南北包括抵死兇 依屎皮同高登我都怕左佢啦, 祇可以喱響呢度個狗鬥真正些牙咁! :-s :| :((

      刪除
    5. 明明好enjoy~~所以大聲叫~

      刪除
  3. 好似我呢期玩既虫虫 : 牛痺!! 毒水毒唔死, 腳踩都唔死, 係要用火燒, 或者用指甲拮死佢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁咪好煩, 煩死人囉?! :p

      刪除
    2. 同埋應該食左佢落肚都得, 不過阿A蛇哽唔落姐!~ :d

      刪除
    3. 燒牛肉阿A點會食唔落 , 火鍋煮肥牛阿A之前成日食

      刪除
    4. 睇乜牛肉啦, 牛貓混合畸雜種又成身牛屎味又韌皮典搞呀? 劏都整崩刀啦! 8-| :))

      刪除
    5. 美國佬一出現娘家,牛蛇即刻縮旗:))

      刪除
  4. 乜幅圖見到我個名咖~~~

    回覆刪除
  5. QE4 (UID: 314927)
    用戶組: Banned

    回覆刪除
    回覆
    1. 正牌QE一出場,假冒QE又屎左,正牌金指一出,誰與爭峰:d

      刪除
    2. 鯇栓吳關我樹哦!:|

      刪除
    3. 契弟走得摩冇鼻哥~ :D

      刪除
    4. 李响娘家速閃,原來李先係契.......

      刪除
    5. 美國佬唔去娘家玩,隻牛就無樹,你一過去玩下佢就歸西,仲話你唔係金指,有無咁“橋“呀:d

      刪除
    6. 小明子咁我著左草果期你都龜西又入邊個數先?! >:)

      刪除
    7. 著草唔代表唔可以做金指哦!:p

      刪除
    8. 係邊個篤你同Q你你懂的! :p

      刪除
    9. 來來去去咪又係你兩契兄弟:D

      刪除
    10. 總之娘家佢倆契兄弟玩晒:d

      刪除
    11. 我係興建,牛係破壞! 點同呢?:p

      刪除
    12. 明公你咁掛住老家咪返去開銘生畸,四畸,伍畸,鹿畸。。去到實死畸都仲得,有排玩啦,亦唔怕篤!~ :))

      刪除
    13. 唉在也此彼, 壞破情盡 ,建馨力努

      刪除
    14. 所以我咪索性唔玩囉~ :((

      刪除
    15. 實死畸會唔會被人懷疑係社團㗎:d

      刪除
    16. 冒牌QE屎喺你手上都算屎得有價值,亦都係佢意願:d

      刪除
    17. 如果唔係冒牌QE唱衰中出,自美國佬肯定唔會蒲頭:d

      刪除
    18. 我係睇唔過眼條死牛係咁啄住滔滔死咬唔放及響高登背後中傷侮辱文文,做得太過份,好很西啫! x(

      刪除
    19. 你響高登果邊有無account,有就banQ埋佢:d

      刪除
    20. 高登果邊咩事~好小上高登
      有無LINK?

      刪除
    21. 牛再來來去去都係果d招數~~冇謂浪費時間係佢身上啦~~~

      刪除
    22. Q sir唱首難為正邪定分界黎先~~

      刪除
    23. Q伯同佢契細佬又建設,跟住又破壞,個個谷俾佢地玩哂

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章