2015年3月2日 星期一

香港第三高峰之大東山雲遊

之前大帽山,鳳凰山後,
今次1/3完成埋大東雲海之旅,
今次亦係自己上山!!!




45 則留言:

  1. 嘩,巧令! :-o 其實羅伯你仲有乜山未上過?8-|

    回覆刪除
    回覆
    1. 好靚! ;) 好似睇緊Discovery Channel~~
      會唔會影埋縮時攝影?:D

      刪除
  2. 米就係Q太狼李同縮旗broke 嗰座山law

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢契弟而家屎左,呢座山無左一邊應該幾難上!:)):d

      刪除
    2. 我成世人都未影過依d咁靚既相哦!:((

      刪除
    3. 手機相當然影唔到啦:d:p

      刪除
    4. 边关樹, the man behind camera.......

      刪除
  3. 其實上大東山步行路線,所需時間及難度如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 及須要扎營嗎? 8-|

      刪除
    2. 你問黎做咩呢?你年紀大,邊有氣力上山:d

      刪除
    3. 我十幾年前爬過鳳凰山真係行到屎咁滯,超水皮! :| :((

      刪除
    4. 正常應該要過夜(扎營就睇你有無氣力 但扎營會無咁凍) 大部份人都係伯金坳行上下 條路如果全套GEAR上都幾係野

      我又想問下大東夜晚係咪好Q凍 我有年剛入冬上鳳凰凍到暈

      刪除
    5. 更正 係入秋 (9月左右)

      刪除
    6. 3高太狼, 都係手機食物相吧啦

      刪除
    7. 大東比起鳳凰好行dd,
      鳳凰頭段路易行d,尾段就辛苦!
      大東就剛相反,頭段辛苦而尾段舒服!

      至於天氣凍吾凍!山頂同地面相差3-4度左右,
      其實凍吾怕最怕係大風!

      刪除
    8. 要吾要扎營,就睇係米早上去,
      如果你上去想影埋日落再等埋日出,咁係帶埋營上去休息好d!
      我今次只係影日出,搭東涌尾斑車1:20巴士上去再行山上到山3點多d!!

      刪除
    9. 鳳凰我半夜試過自己上兩次, 一次 FM2 加失打繩, 返天光斷失打繩, 另一次, 太多雲霧.... :(

      刪除
    10. 一個人去影,等既時侯都幾悶

      刪除
    11. 上去呢d大山影雲海日出或天清咸旦黃日出,
      1定要早睇天氣岩至好上山,吾係好易白果景!!

      刪除
    12. 美國佬食開白果,唔怕架

      刪除
    13. 食檸檬同白果唔同喎! -_-#

      刪除
    14. 我往年就係白果多,知道識睇好重要,
      研究佐人地再死自己經驗,
      今年睇天氣証明冇咩錯!!

      刪除
    15. 美國佬白果同檸檬通食開 WAKAKA

      刪除
    16. 電話電郵等叫做攞到, 之後之後自己無再followup...../ \

      刪除
    17. 依家有低能電話,等個幾兩個鐘好快過暏!!

      刪除
    18. 打下機吹下水好快過 , 再唔係組團去好玩D

      刪除
    19. 其實有機會我都想跟羅伯行下,不過我驚我累低左要佢老人家抬我落山! :-S

      刪除
    20. 行山有快慢,慢既咪慢慢行,
      我地成班人有d都行得慢!!

      刪除
    21. 訓低CALL 999 送你落山 >:)

      刪除
    22. 行得太慢行都天光都未到就敝二傢伙啦!:|

      刪除
    23. 你摞低我咪call 999囉,
      邊使我抬你落山^^

      刪除
    24. 烏龜都可以行上去 , 慢唔緊要 , 龜都可以WIN 兔 >:)

      刪除
    25. Q伯摞低前留低機鏡:D

      刪除
    26. 你稱呼羅伯係老人家,美國佬你分分鐘仲老過佢哦:d

      刪除
    27. 老人家係尊稱黎既姐~ :p

      刪除
    28. 但你呢位老人家唔係尊稱,係事實黎:d:p

      刪除
    29. 直昇機我已經搭過好多, 唔駛客氣啦! ;)

      刪除
  4. 自己一個上山 ? 勁.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次都係自已上山!
      其他影友有地方去影相!

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章