2015年3月3日 星期二

o拿, 我係咪好有先見之明呢?! :P

尋日我先響度預測, 今日就應驗啦! :d :((


都冇所謂啦, HKEPC 我一年攝區唔出帖唔回文進貢, 都冇乜問題啦! 對我其實真係冇乜影響, 可能仲慳番d精神時間添~ 牛宜家應該好開心, 佢終於成功啦, 恭喜喎, 巧叻叻啦你! :-bd =d> :))

至於A, 佢為人係點我一早已經預左有呢一日, 我出黎 Walk 咁耐D人性格係點根住會發生d乜事大約估到啦~ :> 不過呢個就係人性, 有時好陰暗, 但亦係現實! :-S

o係度, 我真係要好多謝依皮屎攝區班舊巴打一直對我既眷顧同支持, 尋日返去幾個鐘感覺真係好溫暖呀, 而且個科林忽然間熱鬧起來, 交流是很正面的! 不過以後留返班牛響阿A庶開Party啦, 又可免費增加網站流量, 幾"多"用戶嫁! 打手都唔駛畀錢請呢, 有著數! 8-|

48 則留言:

  1. 你又可以繼續專心出係度POST. :))

    回覆刪除
    回覆
    1. 你班友仔響度參與小心呀, A(同牛)都有睇呢庶嫁!~ :P

      夠膽唔怕屎(包括踩牛屎同死)就黎啦! :D

      刪除
    2. 又多個戰友:d

      刪除
    3. 妖, 人地今次都冇響小圈鬧佢龜頭縮, 佢咁都要啄人! X(

      刪除
    4. 老實講... 係人o地個場度作客, 好來好去就係~~~~
      而場主要下逐客令咪聽下佢講囉, 大家都係成年人
      知規矩, 亦無謂令場主太難做...

      而米佬... 你就當自己 "求仁得仁" 就係了!

      刪除
    5. 財子,到你出場啦,巧應該二次創作番首歌悼念下:((:((

      刪除
    6. 等睇報導 "某人因XXX網站教授XXX相機XX受騙" 娘家當水區+&#(*&^#*#^#*&^#睇算

      刪除
    7. 咁即係阿甲跟本巧憎你,而家借d以咪……:((

      刪除
    8. 同是天涯淪落人:d

      刪除
    9. 開大小 "下一個被BAN會係邊個"

      刪除
    10. 作首楊門男將好冇? 8-|

      刪除
    11. 明知鴨面咁小器,你都敢叉能㕑佢,佢唔做返d野,點喺依皮屎度立足:d

      刪除
    12. 美兄牛弟同是天涯淪落人 , 相逢ExC何必塵相識

      刪除
    13. 以前細個前輩教落, 瞓醒覺之後(諗清諗楚)作報復既人, 你要小心! :-o

      刪除
    14. 係時候開QE5啦:p

      刪除
    15. 呢D低能野係牛條傻西先做啦, 仲要日日做! :D

      刪除
    16. 牛牛會high足一年~~去各大版區哀道你咖啦~~~

      刪除
    17. 點解會咁架?:-O
      咁晚太夜都未爬哂牛post就ban左...
      今日米佬都ban埋...真係想知點解? 因咩事? 因邊句說話? 邊個動作? 定純因為壇主喜好?
      真係好想知!!!!!!!!! :|

      刪除
    18. 楊修同岳飛之輩死莫須原因~ :-S

      刪除
    19. 條Q唔覆乜乜共論可能留多兩日囉~~

      刪除
    20. Q伯今次返去高調自殺 :D

      刪除
    21. 唔係死係牛手上,牛一生遺憾~~~

      刪除
    22. 佢就係唔想死係牛手上:D

      刪除
    23. 牛雖不殺太狼, 太狼卻因牠而屎

      刪除
    24. 咁今次A仔大鑊全勝啦!=d>

      刪除
    25. 殺完牛又可以平定地中海 重唔 _______________

      刪除
    26. 咁我承認個科林多我一個唔多,冇左牛就連堆打手都冇埋!~ :))

      刪除
    27. 牛死牛還在~~~Q死不再來~~

      刪除
    28. 咁你幫我填首"Q伯不再來"啦! 原曲: 用"黎明不要來"或"雨季不再來"都得~ :d

      刪除
    29. 依d邊夠才子黎呀~~~

      刪除
    30. 巧期待財子既二次創作:-bd

      刪除
  2. 乜你真係成全左隻牛@@
    hehe

    回覆刪除
  3. 不是同年同月同日生,但是同年同月同日死(banned),你兩契兄弟都算有緣 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛第nth號分身死早我個銀紙真身一日喎! :-o

      刪除
    2. 我今日一上依皮屎,嘩........咩料,QE3,QE4齊齊歸西,個畫面巧震憾:d

      刪除
    3. 我喺依皮屎都banQ超過一年,估唔到美國佬今日都步禾後塵,所以話呢,世事無絕對:d

      刪除
    4. 只有真情趣(美兄牛弟)

      刪除
    5. 算哪,娘家我都好少返去!!講多句都懶

      刪除
    6. 我一龜西,我d冇鬼用資訊自動隱藏,好方便~ :P

      刪除
    7. 全部都係口水多過茶:d

      刪除
    8. ADMIN 同版主都好像睇到

      刪除
    9. 口水本身好有用, 幫助第一浸消化嫁! :))

      刪除
    10. 但你d口水浸唔死隻牛:d:((

      刪除
    11. 但帶出左A仔某d野~ :>

      刪除
    12. 佢對你好重要咖~~咁留意佢呀~~~
      hehe

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章