2015年3月3日 星期二

愛我請留言~ ;D



依貓搵我可能太慢,呢個新加的, 測試中, 各位老友, 有任何野請給我留言, 大家保持聯繫, 私相授授, 友誼永久, 祇得你知我知嫁咋!~ :> :)

N.B. 有冇自願者幫我測試下呀? 8-| Send 野畀我啦! 求祈o翕d野得啦!! :((

56 則留言:

  1. 唔知點用...彈左去facebook~~:P
    唔想用facebook....用返google ac 可以嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有冇第二個飛卜? Login後可send私人短訊,谷歌加冇PM分唇~

      刪除
    2. 燒比你會唔會快d呢~~~

      刪除
    3. 要返娘家燒個喎!~ ;)

      刪除
    4. 你仲未回我條真空題~~

      刪除
    5. 點回啫?:| 你呢邊問囉~

      刪除
    6. 我屋企的確有個大真空箱!~ :>

      刪除
    7. 咁我do整返個細嘅先~~

      刪除
    8. 有冇手機APP版 , 我SEND 給你

      刪除
    9. 用whatsapp咪仲快:d

      刪除
    10. 個 Facebook Login PM App 應該電腦手機用都冇問題~

      刪除
    11. Whatsapp 要手機電話, 咪仲冇斯忍啦~ :p

      刪除
    12. 算啦, 如果好日都唔私下聯絡, Send 依貓算啦~ ;)

      刪除
    13. 乜大家唔係老友記咩:d

      刪除
    14. send去邊個依貓?

      刪除
    15. 咪 QE生二黎一死@豬貓 囉~ :p

      刪除
    16. 鍾仔, 原來係得, 祇不過係我唔識用, Google加好丫!~ :-bd :>

      刪除
  2. 你牛弟有可能利用呢個野SEND野給你

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇問題啦,同收依貓冇分別,即時d啫~

      刪除
    2. 你契弟真係依貓我示威, 話佢搞掂A仔得佢知乜樹冇其他人知咁, 嘩好叻叻威威喎!:-bd

      咁, 如果佢講既野係真, 阿A仔咪做左傻仔? 8-|::))

      刪除
    3. 呢隻死廢牛,次次都係呢d扳斧:))

      刪除
    4. 我第一次屎之嘛~ ;)

      刪除
    5. 屎有輕於牛毛,重於Q生~~

      刪除
    6. 重乜鬼丫?阿A又咪入個密碼,篤個掣,得左搞點! 等你阿芝阿佐喇~ :| :((

      刪除
    7. 你而家已經係娘家鬼啦,唔好再成日諗住你仲係娘家一份子哦,乖乖地喺小圈踎啦:d

      刪除
    8. 你心涼啦,有人陪你!:|

      刪除
    9. 話時話你豬勾幾時開箱唧?:D

      刪除
    10. 又唔好咁講,禾刀“鄧“你唔抵,過去幾粒鐘蒲下頭咁就屎左:((:p

      刪除
    11. 草稿果度禾已delete,咁你都睇到!:p

      刪除
    12. 明公一部豬勾已經貴過我部女模:((

      刪除
    13. 睇唔出明公都係笨麗粉絲~ :P

      刪除
    14. 必屎幅女模相好濛,有冇張清d嫁?8-|

      刪除
    15. 咁又未必,部豬勾係禾既日本朋友識人,朋友價同禾攞啫:p

      刪除
    16. 晏些少開箱先:p

      刪除
    17. 都冇乜抵唔抵既,阿A鍾意借牛殺人,由得佢啦,佢檔野一定明天會更好啦!:P

      刪除
    18. 張相用手機求其影,都未諗到點過海關:((

      刪除
    19. 諗諗下禾喺娘家都係唔好蒲頭啦,容乜易記仇記到而家,比佢知道係禾咪又屎多一次:((

      刪除
    20. 部機個樣同你現有既完全唔同,都幾難噃:d

      刪除
    21. 必屎你屋企冇入境關稅制度咩?打稅咪得囉!:D

      刪除
    22. 女模身材咁正,我驚俾關員沒收

      刪除
    23. 到時剩係得番肥肥白白既女友五號:((

      刪除
    24. 女人對女人都有性趣? :p

      刪除
    25. 所以女友五號玩咗一輪就冇玩,最主要㗎文對佢黎講又真係幾唔方便

      刪除
    26. 但係關員對陀地應該冇反感:((

      刪除
    27. 隻老虎見你帶條咁正既女模返家,想唔家變都難:d

      刪除
    28. 即係總經理壹:-bd

      刪除
    29. 定係發皮四掟爆mon:p

      刪除
  3. 網頁底鼠左條綠色野出黎~驚驚~

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章