2015年3月4日 星期三

尋日呢度收視好高~ :D

一日差唔多有成二千點擊率, 個別參觀人任都有四百! B-) \m/


我想借呢個機會, 響庶多謝各位師兄既積極參與同埋支持, 又要特別鳴謝出稿無私分享o既師兄, 我實在太感動了! :(( 往後日子大家繼續努力啦!~ :-bd =D> >:D<

26 則留言:

  1. 应文哥个post.....4 reply only law...

    回覆刪除
    回覆
    1. 枉禾地咁支持你,飯刀毛餐食下:((:(

      刪除
    2. 噚日個個入來應該想睇下卜主喺娘家被banQ後既感想,過後……今日又打回原形:d

      刪除
    3. 你首歌太冷門,英文太深! :|

      識呢首歌既,起碼年過五十~ :P

      刪除
    4. 個士踢今朝一早夾的~ ;)

      刪除
    5. 個個入來睇Q伯遺言,點知冇料到:D

      刪除
    6. 有一半其實入來睇女模:D

      刪除
  2. 回覆
    1. 咁我屎都唔搞板罪啦!:((

      刪除
    2. :p!主卜繫李

      刪除
    3. 咁你響娘家玩咁耐,幫A仔搵錢,佢有冇請你食飯先? :P

      更何況,我呢庶都冇錢搵! :|

      刪除
    4. A仔孤寒又小氣 唔請都無法
      但美佬唔同

      刪除
    5. 請食飯未必一定要大魚大肉,有碟頭飯食禾已經巧感動哦,又可以睇到一個人究竟有無攞個心出黎對朋友:p

      刪除
    6. 美國佬寧願做水魚都唔約埋禾地一齊出黎版罪:((:|

      刪除
  3. 其實係D人見你係娘家俾人KO左,入來睇下你有無說話未曾講。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你地咪咁啦,玩踢爆:d

      刪除
    2. 咁又係,俾少少機會版主自我安慰下都好,免得傷害弱小心靈:D

      刪除
    3. 我都係亂估的,唔通真係開口中? :))

      刪除
    4. 我上面咪講咗,大家都係咁諗:D

      刪除
    5. 唉,你地咁鬼誠實做乜?! :((

      刪除
    6. 咁你有乜遺言好快d講,過兩日冇人入黎睇:D

      刪除
    7. 我沒留心睇上面D留言,抵打。:-t

      刪除
    8. 其實有咁多人關心美佬,你應該好開心先至係。:D

      刪除
  4. 個網頁搞得IPO~~~仲唔搞慶功~~

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章