2016年1月26日 星期二

DELL果個MON 到左啦, 依家用緊...


有冇師兄教教我點用個MON? .... ?
我唔知光亮度同對比度SET 幾多先準呀?
THX...
我已經SET左做ADOBE RGB

CHECK左...應該冇死點...

10 則留言:

  1. 問方丈啦,佢應該好清楚。

    回覆刪除
  2. 你最好用spyder cal 一次就最穩陣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前用蜘蛛Cal芒會Cal完第一次之後再Load個ICC望望個RGB LUT矯正左乜再去較芒光暗顏色設定,然後先再用蜘蛛返Cal,效果會好好多~ :> 不過宜家我隻新二嫂ColorEdge唔駛啦,佢成個過程全自動,個視窗ICC LUT RGB 曲線都係直嫁,無須矯正,隻芒內置搞掂哂啦! :((

      至於Cal芒起始目標建議6500K, 2.2Gamma, 90cd/m2, sRGB色域。

      刪除
    2. Spyder 5 Express都係一千頭,一般人夠用~

      刪除
  3. 你有色弱,用一般方法未必效果好。試下用E個software。
    https://www.ryobi-sol.co.jp/visolve/windows/en/

    回覆刪除
  4. 勾叉濕~ :p o拿,set阿杜比色域你要成個workflow都係要用阿杜比,由相機影相開始,如果唔係又有顏色災難啦!:|同埋阿杜比色域相一般視窗呀蘋果呀手機睇主要係十扑sRGB出黎d色會好核嫁! :-s

    回覆刪除
    回覆
    1. 你要試得佢有色弱,搞得點SRGB已經好好。

      刪除
  5. 大呎吋二畸芒噃,弓起魚仔~ :p

    回覆刪除
  6. 實話...

    除光暗外乜都唔好調住...
    無方向去搞衹會更加易出錯!

    習慣o左先再搞就係了!

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章