2016年1月26日 星期二

新MON試執相~


今次D色點? 




我試晒幾種色溫,,,唔知岩唔岩色呢? THX

17 則留言:

  1. 暫時係... 一片白色~~~~~

    因為... 未見有相~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有相呀...可能要LOAD 耐少少@@ ALAN 師兄都睇到

      刪除
    2. 見到了... 你果個圖床被我個 FF 個 ADBLOCK BLOCK o左~~~~

      刪除
    3. 4張D色得唔得呀?? 用晒4種色溫,,,,室內我怕太白(青)

      刪除
    4. 如果齋睇相... 都 ok...

      但係... 四個色溫? 你講個新 MON??
      真係要搵個 "答案" 下咁樣做就真係搞自己多 D 就係了!

      又, 留意件衫個色... 如係日光下係一個色, 係其他環境下
      要修正時就用返係日光下個數值做參考用... 呢個時候係指
      RGB 值而唔係 "感觀值" 就係了!

      刪除
    5. 今次最小唔灰 (個人覺得好似紅多DD會更好)

      刪除
    6. 我覺得今次魚仔d女相色準自然,有時唔加味精仲好~

      Btw, 魚大導你影相時用乜顏色設訂? 定係影RAW再執? 8-|

      刪除
    7. 影RAW...顏色就AWB + 標準風格, 咩都冇較....

      刪除
    8. 果然執相芒係好重要,即刻出黎效果唔同哂! :p

      刪除
  2. 色我就唔講~~因為我都色弱
    但LAST果張相你唔好比MODEL見到
    你影到佢好似大肚咁..............

    回覆刪除
  3. 我覺得第三張幾好.你有沒用我叫你試ge Visolve Cal過?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔識用...>< 你有冇SPYDER?

      刪除
    2. SPYDER問Q伯啦, 我一向都係用人肉Cal Mon.

      刪除
    3. 咁厲害~.....~ 咁我唯有信出廠份報告 我都唔識執....

      刪除
  4. D色非常好! 繼續出多d相啦,正哦!=d>

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章