2014年2月20日 星期四

RIP-小明子

情與E,值千八,
刀山去地獄去,有何憾,
為痴根,犧牲有何憾,

為縮旗甘心剖寸心,
口水為情流,愷有恨,
有誰人敢過問,
塵世上,相識是緣份,
盡不點千帖怎串君,
野鶴逐閒雲,生死怎過問,
笑由人誰過問.
野鶴逐閒雲,生死怎過問,
笑由人誰過問,誰過問,誰過問

93 則留言:

  1. 回覆
    1. 以下犯上,冒犯聖上,死罪也!唔株九族都要先行宮刑再殺頭!~ :P

      刪除
    2. 因為佢太坦白... "坦白從寬" 唔係度度都 work~~~~

      刪除
    3. 是但喇,無乜所謂,正所謂東家唔玩玩西家嘛,而且友台我都仲有account喺度

      刪除
    4. 黎啦, 等緊你在這裡出第一個帖!~ :-h

      刪除
  2. 回覆
    1. 財子真係博學多才 ^_^

      刪除
    2. 人品好既人通常係唔會有好下場的! :P

      刪除
    3. 所以咪話你係至喂老人囉,技術差,人品差

      刪除
    4. 妖! 你居然學牛咁樣去鬧我? 仲要用一模一樣 Wording! X( 信唔信我靜雞雞唔出聲 Ban Q 左你丫拿?! :P

      刪除
    5. 此地不留牛,自有留牛處 ^_^

      刪除
    6. 話晒米佬喺呢度係版主,如果講一句就唔啱聽要banQ既話,咪同佢無分別

      刪除
    7. 呢到冇乜板唔板煮,其實我想大家當家作主,出多d 好野,我負責搞好個版面同介面咁啦!~ :)

      刪除
    8. 毛錯!尼到毛板豬,
      但係有.......吸聲大法嘅
      聲縮老妖!
      特精:
      1)勁吹牛
      2)妖~妖~妖~
      3)著草快

      刪除
    9. 喂, 吹牛同吹水唔同喎! X(

      至於著草, 乃三十六計壓軸最後一計, 不能不用! :P

      刪除
    10. 你就厲害喇,你一聲號令,就撬晒epc既師兄過晒黎,攪到嗰邊死氣沉沉

      刪除
    11. 聲縮圈子並非存在於姨擗仕領土之上,而是靠著自己的力量頑強的在塞外生存著。
      這是一個由不臣服於[聲音經過處理]的攝影巴打組成的草民力量,老妖把這個力量發展成為一個最多口水的門派之一........

      刪除
    12. 而門派既核心成員之一,係有三十六計之稱既著草水魚王執政掌舵 ^_^

      刪除
    13. 其實我係練左葵花寶典,欲練神功,必先自宮(Ban)! :((

      刪除
    14. 牛就最成功,等佢慢慢繼續同 A仔佢玩,我閃人喇!;)

      刪除
  3. 回覆
    1. 英靈長存, 安心上路吧 X_X

      刪除
    2. 由於向嗰樹不能往生,佢已經穿紅衣,預言成為怨魂

      刪除
    3. 多謝你地,感動流涕!

      刪除
    4. 化成厲鬼, 流D口水鼻涕落隻牛度 :D

      刪除
    5. 我估可能係比隻廢牛咁樣登晒出黎,原來背後有人咁樣對佢滿,佢顏面何存,佢點都要做返d野既,明白既

      刪除
    6. 誰是刀手? 化成無名仕在 EPC 割牛!

      刪除
    7. 當我今朝知道epc account被ban之後,心裡面都寒左一寒,跟住就立即去銀行櫃員機check下account有無被ban(雖然戶口得返千八蚊),但巧采d錢仲响度

      之後定落黎心諗…epc account隨時開一百幾廿個好容易,而ban一百幾廿個亦都好容易,佢地要ban咪ban飽佢,橫掂都ban慣開,話之佢ban到手軟都唔關禾事,完全唔使可惜 ^_^

      刪除
  4. 其實 A 有牛既特質,就係太介意人地點睇佢同講佢,繼而鑽牛角尖,唉!當權者有此思想,世界大亂之始也!情況就好始阿思歪搞傳媒去報復咁!Dream Bear 都係咁死!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔可以咁樣話 "果邊" 阿頭, 佢都有佢o既難處, 衹係你同我都可能 get 唔到唔明咁解!
      而且佢都有咁多年 "打拼" 經驗, 點樣做同幾時做都有佢自己個分吋啦~~~~

      總之... 平常心去玩咪開心多 D 囉, 不過 "某人" 成日唔知乜係度搞咁多 "小動作" 搞到
      大家齊齊起晒杠咁, 變o左難為 "果邊" o既管理者咁解矣!

      刪除
    2. 米佬你咁講佢小心呀,呢度而家通晒天,你估佢地幾位無睇咩 ^_^

      刪除
    3. 米佬依家(一直?)都唔怕佢地架啦XD

      刪除
    4. 唔好用怕唔怕,學識尊重下人,牛就係唔識咁做

      刪除
    5. "尊重他人" 唔係係現實世界同虛擬世界都已經成為歷史咩~~~

      不過... 學做人唔易, 學會尊重他人反而唔係太難o者,
      問題在於成日意氣用事, 呢個又反映係學做人o既問題上,
      總之就係一個問題扣一個問題, "某人" 就係係呢方面不斷重覆又重覆,
      又不斷重蹈覆轍矣!

      刪除
    6. 咁搞法,我更加無意欲係果邊分享任何同影相有關事情!
      果邊攝影區又唔係人氣旺,仲玩咁多呢d小動作,開心地牧牛吧!
      本來我都會盡量阻止人,作出無理指責。。。
      今次連警告都無,即ban,想點?
      如果我會由得人無理唱衰其他人的話,中晒癈牛計囉,
      不過睇怕佢越來越成功,多得佢出手夠狠!
      因為條友從來無講過admin壞話,所以由得佢不斷係你度疴屎?
      如果真係咁怕人背後講你,睇怕呢度都會成為背後唱衰你既好地方。。。
      如果甲sir睇到呢個post,唔該解析一下點解ban y2kming,
      我絕對唔會係epc問你,但你可以係果邊答我。

      刪除
    7. neo兄既心意小弟心領喇 ^_^

      刪除
    8. 小明子響呢度鬧阿 A 係縮頭龜, 畀牛 Cap 左圖 Post 左過果邊, 仲畀牛老作話我地圈子人鬧佢地兩個新版主係狗, 而事實我地從來都冇任何人咁樣講過, 如果真係有牛都 Cap 埋圖啦!

      呢件事阿 Mugen C 其實即時已經處理得好好, 就係冇受人挑撥, 同牛講明會員在其他地方講D野與佢地完全無關, 亦唔會理, 之後再罰牛 Banned to Post。

      在之前, 阿歪明祇係好簡單叫阿滔滔可以 Delete 圖去避免畀牛再攻擊, 根本呢個意見好客觀中肯, 百份百係事實, 咁都畀人阿 A 入罪, 真係欲加之罪, 何患無詞, 或者根本就係莫須有! 講到尾, 根本有人懷恨在心, 心胸極窄! :-q

      刪除
    9. 叫滔滔delete圖免受攻擊都要ban? 即係壞恨在心啦。。。
      呢度只有癈牛話過其他人係狗,而我話只有癈牛狗都不如,仲影衰晒d牛添。
      開心地牧牛吧,A Sir!

      刪除
    10. 連PM都用唔到,想問下屎因都問唔到

      刪除
    11. 仲問乜春丫! 你"衰"乜, 大家心照啦! 盡在不言中了!

      刪除
    12. 佢咁鍾意睇呢度,所以我咪請佢睇完係果邊答我囉,睇怕都係當睇唔到,妖!

      刪除
    13. neo兄,唔好再講佢喇,小心被罰呀 ^_^

      刪除
    14. > neo兄,唔好再講佢喇,小心被罰呀 ^_^

      言論豉油已點乾, 白色恐怖入侵小圈子!? =.="

      刪除
    15. 所以我上高講 A 絕對有牛既特質, 就係太介意別人講佢"壞話"同埋報復心強, 係完全有原因, 亦事實擺在眼前, 而唔係亂o翕!

      刪除
    16. 要ban都唔會因為呢兩句啦 XD

      刪除
    17. 想暢所欲言講娘家壞話,無呢支歌仔唱

      刪除
    18. 本應先前我走左都想響庶多謝阿A呢幾年來畀左個平台同空間我呢分享及識左一班影友, 不過宜家見阿A咁野蠻鐵腕, 都係免喇!

      刪除
    19. 真係有點點懷念已前娘家攝影區既氣氛, 小弟一直係都係CD-ROM, 莫講話作品分享, 就連出post都少之又少, 一直默默地欣賞各位大師既作品. 祇是眼見近來發生太多爭拗才post小弟所拍既"爛相"援和一下氣氛. 睇呢....小弟都係做返CD-ROM好D.

      刪除
    20. neo兄,就算阿A喺呢度見到你叫佢比個交待點解要ban我,你估佢會回應你咩,唔通佢話比你聽因為我喺epc以外既地方鬧佢,雖然無犯版規,但我極之小氣,懷恨在心,所以就ban左佢以解我心頭恨之咩,一陣比其他會員見到佢公報私仇,佢仲有面既

      刪除
    21. 自從呢度通天之後,佢知道我地成班人喺度講緊佢地嗰邊d野,佢地實金晴火眼住呢,一有咩唔啱聽既說話,隨時又變炮灰

      我同你地而家身份唔同左,我點樣吊九佢都得,你地就可免則免喇

      刪除
    22. 廢牛……你有睇呢度既話就快d cap低佢,當你其它分身又衰左時咪可以盡地一煲,扮同情扮可憐,將cap低既對話貼喺epc囉,但你隻廢牛記住喎,以上說話係我講喎,你唔好老屈其他會員!

      刪除
    23. 版主都會睇到架。。。
      之前dc兇有個版主被ban,依家網主fb add我都唔想理佢 >:P

      刪除
    24. 無任歡迎佢地,包括隻廢牛一齊黎睇

      刪除
    25. 利伸先,以前做版主,都試過抽某人係第二個forum言論。。。
      但我覺得果陣情況同依家唔同。
      條友係第二個open forum唱衰我地(當時)個網站,
      但又睇中我地(當時)個網站既人流,想係度落廣告!?
      我既立場,一定係no way,決定權由網主決定。。。

      刪除
  5. 何必呢
    何必呢
    可知一切他朝都會身外過
    得的多
    還失的多
    升到高的終於都會低墜
    何必呢
    何必呢
    拋開一切束縛身心僵鎖
    且向心內
    仔細追尋
    找那安然既我~~~~

    回覆刪除
  6. 望見阿財子二次老作改人d歌次一開頭, 真係有d喚心微笑, 阿歪明畀人 Ban Q 左, 可以有多D時間去陪老虎同時搞E仔, 盡享齊人之福, 唔駛成日掛住上網! ;) :P

    回覆刪除
  7. 算數把EPC 都係留返放牛

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛肉貴 人地當投資😮

      刪除
    2. 果d 牛肉咁韌邊庶食得嫁? 又臭! ;)

      刪除
    3. 你咪理,就係有人鍾意食/鍾意聞

      刪除
  8. Rip 歪明 真心登你唔值 其實有去開個面的都知攝影區根本就人都唔多個 而大家都好肯教新手 自從有隻癲牛入咗來就搞woq哂 其實邊個係搞事ge有咩可能唔知?! 至於小氣ge就放開d啦 人地講咩冇必要咁介懷 而家咁只會招人話柄又何必呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 宜家果邊的確人唔多, 不過有成堆牛響度, 我指係牛分身!

      刪除
    2. 自從少左你地喺嗰邊蒲,真係好似死城咁,唔放下牛周圍柯屎,邊有牛氣

      刪除
    3. 算喇,已經話九之佢,佢要自作孽,咪等佢自己執返牛屎囉

      刪除
    4. 牛之分身真係多到數唔晒
      嗱……又有隻疑似既物體正在柯屎

      刪除
    5. 嗱嗱嗱... 我仲係果邊盡量幫人o架...
      問題係問問題係邊個同自己真係有無心情幫,
      要我似足十幾廿年前咁熱心幫人真係好_難o架,
      果陣時人o地唔明我又唔識時都會去圖書館睇到
      明想到透再整理過先答人問題o架, 當時 D 教授
      見我成日鼠去圖書館打躉打足四五個鐘... 以為我
      係佢果門課好_認真o架~~~

      刪除
    6. 牛條傻西一牛死十牛鳴,越 Banned 就越多分身出場,難怪阿 A 要屈服!對付我地d 正常人就易姐! :-o

      最新又話人早買 6D 笨七 Dum 春又撩事,真係好多狗餘!我地有錢早買新款野呀,牛吹咩!正一傻西白痴低能仔! X(

      刪除
    7. "挑機" 味咁重o既 post 自然係時候學習並理解下咩叫 "明哲保身"...

      又, 部份仲係果邊o既網友開始對一些問到無厘頭又或問o左唔多回應,
      又或回應得幾怪o既 "樓主" 們抱著唔少 "懷疑" 態度, 其中有一位似乎係 DC-窿果邊出沒過,
      亦都算係果邊常客... 因為佢兩邊都有出同一樣 POST~~~~

      事實上, 集思廣益係件好事, 但係有時候寫 post 問o野最好係寫得既精簡而又詳盡,
      將個問題又或者自己個想法寫個明白,同埋有著合理的態度, 咁樣人o地想要回應你
      都易入手 D, 同埋唔會覺得你係度"挑機" 或 "佈雷" 囉~~~~

      刪除
    8. 牛就係眼紅你地成日買咁多毒品

      刪除
    9. 果邊宜家真係好無厘頭,一層樓講左頭五版都唔知o翕緊乜春,就連某版煮自己都話睇唔明跟唔倒!再吹到十版通常都係開戰,真係認真無謂!:-o

      刪除
    10. 無聊咪睇下囉,挑機post但版主或網主又處理得差,
      又等正常少少既網友做爛頭卒!? 慳d啦,我話知佢個版畀人踢館啦,關我鳥事!
      甲蛇既當機立斷,開心地牧牛吧!

      刪除
    11. 咪由得佢地自問自答囉,橫掂冇人答佢都會自己出番答案推post

      刪除
    12. 阿o必屎兄,你睇得明嗎?你地同台o岩 Channel 嗎? :> :P

      刪除
    13. 從善意o既角度去睇... 係問果個問得無厘頭, 咁樣一係如我所講 "明哲保身" 當見唔到,
      另一種就係 "和光同塵" 齊齊無厘頭~~~~

      從非善意角度: 問果位有特定 "目的" 去問, 唔理佢有心或無意, 但係係呢個 "敏感時刻"
      問呢 D "目標取向" 味太重o既o野, 結果就好易被人 "懷疑" 啦, 最後係點又咪係一係嘈交
      收場, 唔係就要管理者介入囉...

      所以呢... "笑看風雲" 就係了...


      刪除
    14. 我係國際台的,一睇呢類問題,已經預知結果啦

      刪除
    15. 我而家喺嗰邊做CD-ROM,原來又有另一番樂趣 ^_^

      刪除
  9. 其實EPC一直都係咁, 之前冇牛SHIT燒埋黎, 所以唔覺

    回覆刪除
  10. 你一早想走,終償一路好走,,

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個就好似我地偉大祖國咁, 有自殺同被自殺既分別! ;)

      刪除
  11. 我又點鄭少秋陸小鳳隻插曲畀阿明公公, 不過我唔識改詞! :((

    命運不得我挑選 前途生死自己難斷
    茫茫滄海 身不知處 落葉歸根是家園

    人如滄海柳葉船 離群隱居自己情願
    前途偏偏多挑戰 若問吉凶 我亦難判斷

    英雄豪傑 有誰獨尊 人雖死 情不斷 無意赴黃泉

    男兒天職保家眷 兒啼妻哭 內心撩亂
    難尋進退失方寸 前途生死 我亦難判斷

    英雄豪傑 有誰獨尊 人雖死 情不斷 無意赴黃泉


    http://www.youtube.com/watch?v=eZ4_CyBkY5k

    回覆刪除
  12. 依家娘家版滿地地雷(牛屎)都吾多想入去,踩隻腳入去除時中!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 隻牛重衰過GAME 死來母

      刪除
    2. 屎真係乞兒同皇帝都好怕啦! 不過皇土之下通街有屎, 皇帝因為無法清理, 唯有下皇令百姓不能再提, 違者殺無赦! :-S

      刪除
    3. 怕屎咪唔好黎囉,又無人迫你:-bd
      水繼續抽 XD

      刪除
    4. 鬥牛都冇得鬥, 仲要搞到一腳牛屎, 咪搞喇! :-w

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章