2015年3月1日 星期日

[請提高警覺] 畀所有娘家巴打睇: 疑似牛貓分身物體黑名單 (不定時更新及置頂)

各位觀眾, 以下牛味甚濃, 信不信由你! 但我相信大家師兄眼睛係雪亮的, 總之防牛之心不可無啦!~ ;) :P

1. AAA1 = blankcat = 空白貓 = ttball = 牛
2. luilui60
3. aaoo
4. aaoo.
5. askl
6. jcc
7. banana
8. iceiceice
9. PheniX01
10. beggerson
11. pochaco / pcdog
12. 黃子華
13. testshing / tester乜
14. 小鬼血
15. 子浩仔
16. Ah_J
17. 奶醬多
18. bananaeggwong
19. 齊天大聖
20. kenkwong
21. leoo
22. raikou88
23. cl7rken
24. superfi3ken
25. acdebby
26. aichun
27. goshigoo
28. QE4

。。。

唉, 真係多到數之不盡! 無論如何, 如再諗起有舊o既或發現有新o既再黎更新啦! 遲d個List太長我有時間會再Sort by Name, 方便查閱!~ :D :))

我個人好公平, 做o野好公開, 現付上牛哥之連串回應一堆, 畀佢發下聲, 及以供大家巴打參考! >:)



又不過我都係同畀之前佢阿乜空白貓呀乜AA A1膠"西人"分身o既忠告一樣啦~ 就係與其有咁鬼多時間上網開無數分身上哂本港各大攝影台搞搞震, 倒不如花丁咁多o徙o左既去學好少少d英文啦! Oh Wait...! 乜 TTBALL 幾時轉o左明珠台? 但係d英文又同件AA膠西人咁鬼似o既, 真係好鬼 Cu-tie o既啫! :-bd =d>

145 則留言:

  1. 牛貓可能會轉主場到DCHOME / HKEPC , 他係高登給人狂插

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛貓去到邊度都畀人圍, 好神下~ :-bd

      EPC佢根本就冇離開過, 果邊佢專玩自問自答, 多兩個分身答答下你地就會同佢咀咀!~~ :P :D

      刪除
    2. 不嬲知你鍾意同牛咀咀啦! :)) :P

      刪除
    3. 禾已經唔係娘家巴打,咁禾仲使唔使提高警覺呢:p:d

      刪除
    4. 你個“烈屎“會唔會有機會殺錯良民㗎:d

      刪除
    5. 呢個準確度達九成九以上,信不信由你! :> 唔信既話你出個分身試下佢囉!>:)

      刪除
    6. 你應該烈屎埋被你金手指果d分身,睇怕刀有廿零三十件:d

      刪除
    7. 果d死哂,無須防犯~ ;)

      刪除
  2. 老美愛老歌:我只在乎你~~
    m.youtube.com/watch?v=xteI6EH4Vng

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都冇再同牛咀咀啦~ ;)

      刪除
    2. 所以牛蛇依貓美國佬叫你陪佢玩係有原因哦……:d

      刪除
    3. 果幾件之前都留意左佢好耐,不過我差唔多唔記得左"佢地",係牛自己撈番d倉底貨出黎提醒人啫!~ :))

      刪除
    4. 問來問去都係一樣既問題,已經有人話悶 :D

      刪除
    5. 牛貓好很巴閉嫁,同我一樣玩齊奸泥罪各大小系統咁,不過應該大部份都係坐擁啫! :))

      刪除
    6. 牛:沒關係,這是愛情~~

      刪除
  3. 果邊主攝區及作品藝廊又畀牛洗緊版,其實都唔知有乜好玩?! :|

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 有矛咁巴閉呀? 8-|

      刪除
    2. 上次給我捉到重感玩咩

      刪除
    3. 咁佢怕左你你冇得同佢咀咀囉喎~ :D

      刪除
    4. 係他怕冇得追住美國佬PATPAT 咬

      刪除
    5. 美國佬一日唔响娘家蒲頭,牛貓都唔使旨意可以咬pat pat:d

      刪除
    6. 佢響高登畀d師兄屎眼都隊爆啦,不過越隊越High, 好很心理變態! :-o

      刪除
    7. 如果美國佬蒲頭,隻牛貓仲high:d

      刪除
    8. 美國佬現身牛貓即時200%+ HIGH , EPC 又給01師兄插左一野

      刪除
    9. 一貫廢牛作風,佢最叻就係話人幅相,一係光就減暗,一係暗就加光,再唔係就話人幅相點點點,但一問佢出相就話私隱問題,唔方便出相:))

      刪除
    10. 所以牛貓開幾多分身都係冇用,因為佢個死款始終如一! ;)

      刪除
    11. 01師兄有正氣又有料,鎮下呢d邪靈就最啱啦!=D>

      刪除
    12. 美國佬有SO氣同奸氣都可以去鎮下隻牛貓

      刪除
    13. Q sir有財氣,正所謂財大氣粗就係呢D :D

      刪除
    14. 唔好講笑, 正人君子都怕咗啲土豪鳩嗚團

      刪除
    15. 之不過牛貓係唔係正人君子呢... :))

      刪除
    16. 牛貓有分身話自己用力狂喎,有鬚奸氣冇用啦!:D

      刪除
    17. 如果係他個抵己給人起左 , 找緊張相

      刪除
  5. 牛又再sent email畀我,話佢響HKEPC得一個Account, 就係ttball果個,而且已被Banned, 從來都冇分身,真係笑輪死我! :)) 精神病!! 又唔好真係當人傻啦!  :|

    回覆刪除
  6. 妖,今日望娘家首頁版面有超過一半回緊都係牛分身,真係吹脹! :| :-S

    回覆刪除
    回覆
    1. 你呢度都係靠我地呢班分身推架啦 :D

      刪除
    2. 咁牛地場面浩大好多! 一條契弟已經分左十幾廿個再出過百個帖不停回咁! :-o 你得唔得?:D

      你做分身都勤力d

      刪除
    3. 梗係處理緊昨晚既魚蝦蟹中出相:d

      刪除
    4. 牛仲依貓炸我話佢PM哂我以上個List"屈"果"班""人"~ 妖,又話得一個Account但已Banned? 死蠢! 真係笑鬼死我,咪咁卡通啦叻仔! :))

      刪除
    5. 魚毛蝦毛相都未得閒搞,出左街~ :>

      刪除
    6. 牛呢d技倆都唔係第一次用:))

      刪除
    7. 你叫牛蛇capture幅PM list,睇下係咪真係有PM到:))

      刪除
    8. 骨唉弟牙! =d> 我畀佢個依貓你去叫佢下: ttball@gmail.com 唔該哂!~ ;) :D :))

      刪除
    9. 你兩兄弟的事 , 別人不可插手 >:)

      分格兩討論重要E貓聯絡 , 真係兄弟穿同一條抵庫大

      刪除
    10. 我都廢輪事覆佢啦, 係佢個個禮拜炸我ja ma!~ :| :P

      刪除
    11. 禾問唔係問題,但牛蛇會睬我先算啦,況且咁多個娘家巴打唔依貓係都要依貓你,佢一定覺得你係佢最好既必屎飯,信得過你,所以你去問佢一定覆你:d

      刪除
    12. 妖, 係都要我去聞浸牛貓屎除! 今晚仲要食飯啦! :| :((

      刪除
    13. 插手人地家事真係唔係咁好 :D

      刪除
    14. 其實禾係旁衆,已經剝定花生等睇兩契兄弟相認:d:p

      刪除
    15. 可能佢覺得對唔住契弟啩,話晒都做過廿幾三十次金手指:d

      刪除
    16. 冇啦, 甲蛇後尾都唔買啦~ :((

      刪除
    17. 甲蛇唔買不等如你冇篤過 :D

      刪除
    18. 其實呀契弟都不計前嫌,美國佬你就應該巧巧珍惜呢段友情哦:d:p

      刪除
    19. 你兩條契細佬玩夠未啫?! 8-| 有時間出下圖啦! 又或者有人出圖畀d有建設性建議得唔得? 成日響度狗狗震! X( 人地D大師例如零壹師兄都已經唔再響庶出圖啦! :((

      刪除
    20. 用國產唉瘋陸家贏蛇伍唔係咁好 :D
      我又冇錢中出

      刪除
    21. 你出咪得囉:p
      話時話,咸蛋黃呢?:|

      刪除
    22. 唉瘋陸家對手唔係蛇伍, 係碌死, 你又搞錯啦! :-S

      刪除
    23. 咸蛋黃咪啱啱出左啦, 仲嫌唔夠咸嗎? 8-|

      刪除
    24. 陸衫贏蛇五禾都覺唔係咁好,話晒蛇五新d嘛:d

      刪除
    25. 仲碌衫? 準備填海啦, 碌死都出左幾個月啦! :P

      刪除
    26. 年零貨仔 vs 接近5年:|:>

      刪除
    27. 明公公可能等碌柒出咗先換 :D

      刪除
    28. 碌柒一早強國山寨出左啦, 我兩年前都有個 Friend 買左! :P

      刪除
    29. 唔換啦,買機又唔會送中出,換完都係出手機相:((:((

      刪除
    30. 如果有得畀錢買番六七, 你多多都畀啦! :D

      刪除
    31. 乜得兩封依貓咁少:|
      其它果d係咪巧肉麻,兒童不宜呢?!:d

      刪除
    32. 美國佬又update左幾件疑似分身:|
      睇返娘家果邊,無你過去玩其實牛分身都玩得好開心吖,雖然都係膠post:))

      刪除
    33. 膠來膠去都幾好睇,起碼有d牛氣 :D

      刪除
    34. 又咪冥想坐攞加千年廢問題啦!:|

      刪除
    35. 三年前問五百蚊腳架,三年後都係三至七舊,笑死人啦!:)) 轉頭又老作買左M2三鏡套裝,不過就連開箱相都冇張,實拍就更加唔好講啦! :-o

      刪除
    36. 其實呢條傻廢牛非受薪開百分身出帖增網頁流量,阿A蛇係咪應該好多謝佢?!~ 8-| ;)

      刪除
    37. 我又唔明好多師兄明知佢老作都要同牛咀咀?! :-S

      刪除
    38. 咁開個話題大家傾下幾好丫 :D

      刪除
    39. 其實來來去去咪又係富士,NEX, M43, M仔呀,邊部好之類,跟住睇下d護法出下招咁囉 :D
      再唔係咪FF組別囉

      刪除
    40. 真係好很有建樹喎! :-bd

      刪除
    41. 討論區是要來討論的 :D

      刪除
    42. 純假設性問題有乜討論價值?上網刮料係人都識啦,嘥氣啦!:-S

      刪除
    43. 所以咪得啖笑,想買機梗係去運下吉試機架啦,點會上網聽人講 :D

      刪除
    44. 睇下有邊位師兄叫疑似牛開箱啦:d

      刪除
    45. 呀n粉n屍輕都巧多怨言,又係見到奸用家就話人地打飛機:))

      刪除
    46. 巧厠美國佬咁就岩嘞,親身做水魚:)):p

      刪除
    47. 唔係N粉,係N用家 : ))

      刪除
    48. 試機唔一定要買,去showroom走兩轉就得 :D

      刪除
    49. 我好少去騷房試機,想試機鏡行入舖頭試咪得囉,試完又唔一定要買既! :P

      刪除
    50. 填海機太平,可以買左返黎先慢慢試~ :>

      刪除
    51. 咁又係,唔番屋企慢慢試真係一張都出唔到(舖頭邊會俾你shot幾仟) :D

      刪除
    52. 唔怪得西人行有些屎話有條冷帽阿伯成日喺度運吉啦:d

      刪除
    53. shot幾千至有1至2張勉強揀得落手:d:((:|

      刪除
    54. 唔係對焦就係色溫,再唔係又手震,攪得到黎又到曝光唔岩,算係咁架啦 :D

      刪除
    55. shot幾千至有1至2張勉強揀得落手:d:((:|

      刪除
    56. 除左兇宅伯魯,癲搶同以前黎射我都成日去試野,慘得過我試下試下試十次都會買兩三次咁,d些屎唔敢得罪我丫! >:)

      刪除
    57. 佢話d相黃係因為當時環境係咁喎!!:|:d

      刪除
    58. 又係既,成條大水魚喎:d:p

      刪除
    59. 你試下同樣係牛入去,日日扮唔同樣,又奸泥索腳袋閃都問,玩黎玩去問長問短問到地球末日都吳買,人地小吳小柒佢再捧佢走丫?!  :-o :))

      刪除
    60. 扮縮旗謝d些屎一定熱情款待佢:)):))

      刪除
    61. 我驚嚇到班些屎縮旗啫! :-S :D

      刪除
    62. Q伯都流口水 :))
      http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1932082&extra=&highlight=%E7%B8%AE%E6%97%97&page=2

      刪除
    63. 我好清醒,係明公奶野啫! 望二十樓!~ :P

      刪除
    64. 你睇真d啦, 14樓我係答neofung,帝緊阿縮旗,你睇野真係睇d唔睇d! :|

      刪除
    65. 大家睇完自有結論 :D

      刪除
    66. 果然美國佬老花 , 要睇幾次先睇到 >:)

      刪除
    67. 禾睇唔到你係“潤“緊佢喎:p

      刪除
    68. 你經驗有時都殺錯良民啦:))

      刪除
    69. 咁響果層樓邊個最先篤爆縮旗謝先?:>

      刪除
    70. Q伯對縮旗唔係起啖咩 >:)

      刪除
    71. 所以咪咁積極,跟住發現。。縮旗 :D

      刪除
    72. 日問夜問, 老作運吉! 8-| :))

      刪除
    73. 難得有一大堆人走去討論 :D

      刪除
    74. 多得有你支持喎! 間唔時啦!~ :P

      刪除
    75. 比d疑似牛貓分身玩冧個梳化:)):d

      刪除
    76. 嘩……禾無眼花嘛,美國佬終於忍唔住要出口,喺滔兄作品區發言:>

      刪除
    77. A蛇隊冧左我地好多個回文喇, 我應該好快步你後塵, 牛得償所願! :-S

      刪除
    78. 你一日唔講“龜頭縮“就毛事啦:d

      刪除
    79. 今次又唔知邊個做金指,要驚動阿甲

      刪除
    80. 好難講, 伴君如胖虎, 去惹老虎幾時都係咁危險, 除非我有牛技防身! :| ;)

      刪除
    81. 皇土之上君主之下發生乜樹, 阿甲仔又典會吳知? 你響呢度o翕乜佢都知, 仲即時做野 - 切Q左你!~ :d

      刪除
    82. 有他XD , 反正BAN完咪去抵死屋算 , 我都冇咩POST 給他洗 , 可能直接DEL D POST 更好

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章