2014年3月16日 星期日

尼康被責令 D600 相機全國下架

http://hk.on.cc/cn/bkn/cnt/news/20140316/bkncn-20140316163732812-0316_05011_001.html


(圖片來源: 中新社)

【on.cc東網專訊】 央視昨披露日本Nikon(尼康)D600單反相機存在質量問題,拍出來的照片出現很多黑斑點,但尼康公司再三拒絕退換,僅承諾提供檢查、清潔、更換快門等服務。

上海工商局今日公布,責令Nikon公司D600相機在全國範圍內下架,從今日中午起全國各地將不能銷售D600單反相機。


之前有關之官方聲明:

http://www.nikon.com.cn/sc_CN/service/service_advisory.page?ID=templatedata/sc_CN/taggable_content/data/service_advisory_notices/Service%20Advisory%20for%20D600&Category=service-and-support&Section=service-advisory

54 則留言:

  1. 都賣到唔賣咯, 唔再賣又有乜所謂,
    反正 D Parts 睇怕九成都同 D610 相通,
    真係現貨賣唔出就回廠拆 PARTS 俾其他修理機用,
    衹係 "問題部件" 唔可以回鍋o者~~~

    回覆刪除
  2. NIKON 唔生性 =.= , 果時唔係有呢個問題己入D600 =.=

    回覆刪除
  3. 我最記得... 當時我剛換 5D3 時, D600 真係風行一時,
    去到外影, 遇到唔少人吹噓 D600 比 5D3 抵用同平一截,
    D800/D800E 比近似價位的 5D3 更高性能... 都叫見過面
    一齊影過相大大o既都問我做乜唔換 D600/D800/D800E?

    更甚者, 十幾個影相o既又係用 D600 o既都互相吹噓講自
    己點樣辛苦先等到同買到部 D600, 跟住又講要換過晒手上
    o既 DX 鏡去發揮最大性能云云... 係果個場合, 我同我部
    5D3 加小白好似去錯o左時空定我係係火星過o黎咁...

    後來件事爆o左出o黎, 開頭個個 (連我都係) 覺我好個別事件o者,
    況且 Nikon 一向都係售後唔錯o既公司, 乜事都搞得掂, 點知有次
    係外影時遇到個 HK 同好, 佢又係用 D600, 佢反而同我講... 唔係
    手上一堆 Nikon 鏡佢都換 5D3 就算, 因為佢已經換o左兩次 D600
    機身... 係兩星期內, 而手上果部一樣有問題, 佢話過兩日又要換多
    次... 咁我先相信件事唔係個別事件外, 同埋點解係外影時少聽o左
    好多 D600 無敵o既高論就係了!!

    而 Nikon 個處理態度同方式亦都令太失望, D610 碰一聲推出就
    即係叫 D600 o既擁有者無灣可轉, 而最近先發稿講可以點樣搞
    就真係太過慢... 叫新一代o既用家再投入 Nikon 懷抱已經唔係
    件易事, 而叫用緊 Nikon o既用家再上一部就真係買硬 D800 系
    同 D4 系乎??

    總之, 用"失策" 兩個字形容就夠了...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實奸狼都應該多謝佢唔少

      刪除
    2. 十功將不能補一過,睇怕佢都要做多d野先可以重建用家既信心

      刪除
    3. 其實... 用家個信心依然係有, 問題係夠唔夠理性去睇呢個問題o者,
      家陣唔少 Nikon 討論區內都係拗緊, 有 D 係質疑區區一個上海工商區
      有乜本事令全國o既 D600 下架, 有 D 就覺我來自其他方o既用家o既
      言論有撩交嘈之嫌... 前者... Nikon CN 個銷售本部就係上海, 家陣由
      上海工商局去查同責令全國下架又有乜問題? 唔聽話就禁止你營運都
      仲可以, 唔明就當係打仗時一開波就行斬首行動就明; 另一個... 忠心
      可嘉但係過於盲忠就係, 有問題就係有問題, 家陣個問題拖咁耐搞到
      呢個地步毛咁處理, 個人覺我仲水皮過 5D2 甩反光鏡囉... 當然 5D2
      果單真係拖好耐啦, 鬼叫 Canon 當時仲賣緊 5D2 咩... Nikon 可能
      先前就想行 5D2 個模式, 但係轉頭出 D610, 就真係玩死 D D600 o既
      用家就係了!!

      最後, 仲有一樣... 天氣唔好空污勁唔係部機入塵o既正當理由,
      但係就會變成被 "整" o既合理理由...

      刪除
    4. nikon運氣真係麻麻,稍有成績,進取一d,又出大鑊野。
      肯換機都算有誠意,但乃然解決唔到問題果下死。。。
      其實個問題真係咁嚴重,還是因為依家像素太高,
      些徵偏差對結果亦有好大影響?

      好似以前既走焦問題,菲林年代一向都有,
      只係菲林好少人會放大睇,到dslr先多年發現問題。

      刪除
    5. 以前資訊唔流通, 有問題到傳到全世界都知最少都要一年半載,
      其間真係會報出o黎o既點都會求証下先, 家陣? 真係出事到求証,
      可能講緊一兩日內o既事, 但係廠家個公關反應能力就同以前一樣,
      呢點衹衹 Nikon, Canon 又係咁, 最扯係 FUJI Super CCD 年代
      個 CCD 封裝問題 (多謝罪大惡極啦, 不過後來先知原來全部都中招),
      結果好多 F-401/F-601 都係夠鐘就死 CCD, 但係 FUJI 個處理方式就
      係過保就要用家俾錢整... 後來件事通天後先唔收錢, 果個 "空窗期"有
      幾耐就真係要查過至知...

      又, 灰塵問題... 就算以前 6M 時代o既 300D/10D/D70 一樣係有同明顯,
      而真正o既問題係家陣用家唔再係以前一個區域一個 group 之間內部交流,
      而係全世界齊齊互動, 廠家唔再認真同快速搞好 PR 就多數奶o野,
      之前有台灣 Sony T 系機仔用 5D2 相做廣告, 家陣就有 D600 出事而玩到
      係美國俾人告, 係中國俾工商局要求下架... 當然 Canon 都唔係好得去邊,
      5D2 唔拎去強化反光鏡依舊係會飛反光鏡, 1D3 早期產品唔拎去整可能追
      焦唔準, 家陣小小白 IS 會有潛在壞 USM/部份 Zoom 鏡會扯甩內部接線令
      光圈/IS 失常...總之呢 D 問題依然係一大堆, 睇間廠要點處理就係了!!!

      刪除
    6. 一間企業,呢D絕對唔關運氣麻麻事
      喺前期,公關,補飛等刀異常地咁失敗
      完全無Risk Management

      刪除
    7. 從來我都唔多信 "運氣" 呢樣o野, 不過又真係唔少人信,
      但係連做生意係有呢 D 心態就真係...

      成功一定係要苦幹, 問題係... 點為之 "成功" 個問題o者!

      刪除
  4. 嘩,乜原來當年fuji s2pro好易死CCD,係設計錯誤導致!?
    如果唔由1D3跳船過nikon,又中左d600,咪開心死?
    5D1甩反光鏡,canon免費整,兼免費送貨,
    但5D2過保用期死CCD,好似要收錢整。。。
    小小白IS會扯甩內部電線咁大鑊!?
    如果唔係驚用家發現,段估都係老屈客仔粗暴整壞支鏡啦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. CCD 出事係 "罪大惡極" 個生產出問題, 結果用佢果期o既 CCD o既機
      都會有機會出事, FUJI 中招佢都唔想, 但係話佢係接到唔少維修同樣問
      題時會唔作出內部調查去睇係咩問題我就唔信啦!

      1D3 個問題查實仲大鑊過 D600 個問題, 但係人o地真係全力去搞番佢,
      當然啦, 據講亦唔係真係個個都滿意, 但係力已盡, 同埋真係賣少o左唔少機,
      唔係又點會好快又 1D4... 而 5D2 個問題又係拖好耐, 唔少人係未有官方
      RECALL 時就用膠水黐... 之後要點樣 RECALL 就真係唔知啦!

      而過保換感應器, 除非你可以証明, 又或間廠自首, 俾定錢啦,
      呢樣o野邊有得搞??

      又, 小小白係個 USM 疑似有批次問題, 部份用o左一年多就出事,
      而扯甩線o既最出名係 EF-S17-85IS 同埋 EF24-105L IS,
      兩枝 Zoom 來 Zoom 去就出事, 我自己都見過兩三枝,
      類似問題亦出現係某幾個牌子o既機仔上, 衹係機仔關係,
      好多都係以為自己搞壞... 事實上係設計同組裝都有問題,
      唔係果條軟性電路帶又點會咁易斷??

      總之... 好多問題... 好多時都要睇個用家知唔知同埋個廠
      知唔知, 齊齊唔知就咩都唔好講啦, 但係下下都屈係個客
      搞出大頭佛又唔係咁好囉!

      刪除
    2. 肥花篇D600風波,真係.......膳到無論

      刪除
    3. 1D3 令我再入D3,
      不過,21Feb 2007 1d3(奸用黃>藍,去分所謂解決機種), 20 October 2009, 1d4, 唔算快

      刪除
    4. fuji super ccd都係"罪大惡極"生產?
      如果罪大唔負責賠償,fuji又係幾慘,要賠錢錢賠信譽既受害者。。。
      1D3,旗艦機甩蕉,梗大鑊啦。多人跳船一定有原因 XD
      反光鏡我理得佢係咪用膠水黐,但咁易甩,仲衰過人地業餘DIY。。。
      canon dslr sensor,咪又係佢自已整,搵笨。。。
      扯甩線,又係業餘DIY先會出現既低級失誤,
      好難想像量產設計會咁搞法,仲要係堂堂canon大牌子。

      刪除
    5. Fuji Super CCD 係富士自己生橙的, 用 Sony CMOS, 係要去到 X100 之後, 因為要拍片, 富士品身出橙 CMOS 能力唔強。

      刪除
  5. 重新整理同修正係先前我所講o既...

    1)Super CCD 係 FUJIFILM Micro Drivce 設計/生產, 但係封裝唔一定係 Fuji 自己做...
    特別係... 佢出事又咁o岩同 "罪大惡極" 個問題咁類似時就難免令人懷疑啦!

    2)1D3 作為旗艦機種... 就算有問題 (的確有), 都要應市一定時間, 當然 C 記都知
    個問題同解決方式, 大家都見佢做o野, 但 D 用家唔走鬼就奇, 有奶便是娘也!
    反過來, 唔係用依家個處理方式, 而係第二年就出 1D3n 取代, 就算有無痛免費換機
    都睇怕仲衰過當時個處理方式!

    3)所謂 "扯甩線" 實為 "扯斷線",原因係走線同鏡頭機械設計問題, 當然亦可以話,
    條電路帶用料不良都可以~~~

    4)先天設計/用料不良唔係唔常見, 廠方或多或少都會知, 就算拍板時唔知, 總會後知
    後覺, 因為回維修個案會回報一切, 問題係點改善同修補, 前者就係係日後生產時
    即時改進去避免問題再現, 後者就係修理部搞, 而最麻煩係... 出o左廠出o左代理門
    而停係銷售點而又未賣出o既產品要點處理, 事實上要搞亦好易, 代理直接 call 銷售
    點回收就係了, 呢 D 事早就有, 唯一缺點係會有一段時間內市面上會無貨, 同埋要
    做一次大批量的進/出處理矣!

    5)其實, 最令人頭痛o既唔係大批機出事, 而係一兩部機有 D 時隱時現o既問題,
    呢 D 問題最老土係... 用家會遇到, 但係拎去整時就無 "重現" 到!
    過往都撞過唔少呢 D 問題... 有個用家部機仔買o左無耐就要入廠, 無耐維修
    果邊話無問題... 跟手用家一用話都係有問題再入廠... 結果來來回回搞足一年,
    最後唔知係換過同廠另一型號機俾用家定點處理, 但係個用家同我講 "以後都
    唔x買呢個牌子同代理o既產品"... 呢個問題到底係 QC 問題定係維修問題就真
    係唔知, 但係走失最少一個用家時對間廠同代理都唔會係件好事矣!

    暫時諗到咁多!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 4) 回收,相機野,印像中好似無試過。食物就話怕畀鬼佬告到pk,相機暫時好似未有案例,d600可能係第一單,我估nikon usa多數換機了事。
      5) 呢樣中過啦。。不良品間間廠都有,但代理處理得差,會對該牌子失去信心!

      刪除
    2. 回收修理就有, 我部 5D1 返廠加固反光鏡咪係 Law~

      又不過我拎去加固唔係因為我有任何擔心, 而係為第日放二手著想, 我部機加固前打左萬六七張, 近既地方去過沖繩, 遠既去過夏威夷, 幫人影過兩日全日結婚, 都冇事其實係好可靠十分可靠! :-bd

      加固左, 反光鏡左右加左對萬未夾, 個 Shutter Lag 仲長左, 成部機好明顯反應慢左, 之後我見佢仲有價, 市場須求好大, 人家賣八千八, 我仲要賣八千(初初諗住費時煩~), 索性放鬼左佢算~

      不過我果次因為放得太平, 部機又好新淨, 我個 PM Box, 響一句鐘之內, 畀班友隊爆左! :(

      刪除
    3. 放左奸狼系宜家可以買乜?

      刪除
    4. 645D 反應好Q慢, 衰過七勾! :( 而力狂F系, 因為係老年情敵所用, 我一定唔會用! :P

      刪除
    5. 加固完反光板先放二手,邊個接老尾舊鞋,實是用家之福

      刪除
    6. d師兄話李記刀性巧,真係一d刀毛講錯,成三十六年啦,仲咁記仇 ^_^

      刪除
    7. 情義繞心中有幾多重 仇恨又卻是誰所種
      情仇兩不分 愛中偏有恨 恩怨同重
      忘情棄愛世上有真英雄 常人只許讓愛恨纏心中
      難忘你恩深 我偏偏有恨 相思難共

      刪除
    8. 唉…佢情敵真係害左老尾一生,想踩入泥坑刀吳敢踩,只可局住玩一吋聲沙止痕

      刪除
    9. 接我部 5D 果個哥哥有D鄉音, 至於係香港定強國人我唔識分, 我賣平八百仲要再醒三塊原裝對焦屏過佢, 佢向我多謝前多謝後, 大家成交得十分愉快!~ :)

      刪除
    10. 當做膳事咁話law wor~
      李刀知李德聚人多........

      刪除
    11. 皆因死人奸狼轉 format, 5D1 果D原裝對焦屏, 係用唔返上 5D2 度, 機都賣左, 留黎都冇用! :(

      我果幾塊野, 買"水貨"二百二蚊塊(其實呢D野有乜水唔水!), 三塊都六舊六, 仲要三塊都唔同型號, 有一塊唔小心刮花左(因為成日左換右換粗心大意Lu ==")~

      刪除
    12. 禾塊五D二対蕉平刀仲响樹....

      刪除
    13. 你唔要可以送畀里奧, 佢 6D 啱駛~

      刪除
    14. 他1DX 用唔到5D2 對焦平?

      刪除
    15. 成日講泥坑因為情敵用過,結果鬥贏定輸先?個結果係咪依家老婆?
      如果唔係,再見返舊女友,可能要多射佢畀機會你搵個更好都未定喎 XD

      刪除
    16. 當然係橫F奪愛撓牆腳果隻,如果唔係點會怨氣咁重! :P

      刪除
    17. 所以美國佬好憎NIKON FM2 ^_^

      刪除
    18. 都唔係, 你送部畀我我一定要! ;)

      刪除
    19. 咁容易撓走,即係唔夠愛啦,咁易變心無乜值得可惜丫 8-|

      刪除
    20. 呢d野, 得唔到既先會想念, 人係咁! 就好似d相機鏡頭咁, 買左就唔會身痕~ :D

      刪除
    21. 易唔易巧難雪
      可能老美當時巧宅呢

      刪除
    22. 我宜家都好宅嫁! 其實我係杜文宅, 人稱阿宅! :P

      刪除
    23. 但我當年頭髮好多, 應該好吸引!~ :>

      刪除
    24. 有頭髮刀輸,陰功……

      刪除
    25. 咁當年有頭髮但冇錢嘛!~

      刪除
    26. 姐係話舊愛見錢眼開?

      刪除
    27. 咁又唔係既, 係我自己冇情趣姐! :(

      刪除
    28. Oh! 我的神!
      原來李精操期已經性能不佳......

      刪除
    29. 妖! 情趣可以係好多野, 而唔係一定係你條老淫虫諗果D! X(

      刪除
    30. 原來係輸性能唔係輸機(FM2) ^_^

      刪除
    31. 尼D, 真係非戰之罪,禾信老美其時巧pure巧電車,小白菜刀未嘗老美強勁之柱(處),就判定佢性能差……

      刪除
    32. 老尾話自己懂事以來就開始揸相機亂咁舞,可能少年氣盛時打得飛機相多,所以而家力不從心

      刪除
    33. 打飛機,canon d canon(大炮)又的確勁d既 8->

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章