2014年6月16日 星期一

A7R買入既第一枝鏡頭~


都係我人生第一次買既菜菜....
我都知咁樣唔算開箱GA LA....
放過我啦~

POST張 試影先=]
影張相有成20MB 幾...太恐怖啦>......<
所以壓縮左

 <---100% A7R影

本來都想POST張同女仔食野既相 但怕比人起底 都係算啦><:haha:
信我 買枝35 F2.8 係會影到女神=3=
55 會有陣距離~

68 則留言:

  1. 你就好啦! 不過依頭話冇囡, 果頭又話有, 果然食客三千! =D>

    回覆刪除
    回覆
    1. 真心冇女...快D介紹D比我識...~

      刪除
    2. 咁你有女食客都一樣姐! 不過我比你多, 常設有三個! ;)

      刪除
    3. 小魚真係後生可畏,以後右手輕鬆揸機,左手肉緊揸……:-bd

      刪除
    4. 我好耐都未試過同女食飯啦!

      刪除
    5. 你開帖樓上講話同囡囡一齊食個喎! 正一大話精!! :-S

      刪除
    6. 導演通常都係講故事既高手,你睇嘭嘭就知 :D

      刪除
    7. 此女不同其他女MA@+@ 此女冇得溝><

      刪除
    8. 禾日日刀同囡囡食飯哦:p

      刪除
    9. 導演同D女演員上X仲叻, 小魚呢? >:)

      刪除
    10. 等小魚成名之後,唔使溝都大把女女投懷送抱啦:>

      刪除
    11. 你地就好 日日有女陪

      刪除
    12. Small Fish big director, followed by Small Second, Small Third and Small Fourth and so on! :D

      刪除
    13. 但生完可能要好努力好努力咁搵錢,冇得亂買野嫁wo haha!

      刪除
    14. 呢個係咸濕之過啦! :((

      刪除
    15. 唔會,你睇老美大把閒錢

      刪除
    16. 同大人講要買相機鏡頭影細佬Law! :>

      刪除
    17. 李呢個大話刀應該講左起碼40+次了:)):p

      刪除
    18. 應該係貪一時之爽,吳做安全措施:d

      刪除
    19. 咁老美李要買蜆微鏡先得law......縮到呢

      刪除
    20. 所以佢要買七勾3600萬pixel囉:d

      刪除
    21. crop 出泥唔知有冇2x1pixel . ..

      刪除
    22. 3600萬,有排都未過億 :D

      刪除
    23. SOrrY, 原來2x1 個隻係蟻腳,事實三千萬系伍夠

      刪除
    24. 影時要撥一撥開d亂草,但focus刀巧難對到焦!:d

      刪除
    25. 老美係虾罰筆孽,點會呢……:D

      刪除
  2. 回覆
    1. 要開始搞部機setting,較啱心水 :)

      刪除
    2. THX...我想都要了...因為根本完全唔識用部野...只知佢SAVE 相用張40MB/S 都唔夠快....
      之後又怕影相走焦...
      ANYWAY 我愛上部野 夠晒輕~

      刪除
    3. 我力狂一仲輕啦~ :P

      刪除
    4. 力狂一邊算輕,笨Q先至係:d

      刪除
    5. 笨Q個聲沙太細冇畫汁, 死症! :P

      刪除
    6. 好過手機鏡頭哦!:-bd

      刪除
  3. 我好感動, 我手機派有真正傳人喇! :(( :))

    回覆刪除
    回覆
    1. YES...我都係當手機咁用...唔錯GA

      刪除
    2. 我收你做大弟子, 繼承我衣缽! :D

      刪除
    3. 二代小魚勝一代,長江小魚食水魚:))

      刪除
    4. 咁 Mark Two 幾時都係好過 Mark One 嫁啦! ;)

      刪除
    5. 巧酸……皮幾野部手機!:((

      刪除
    6. 世界首創 135 全幅手機! :D

      刪除
    7. 打長途得唔得咖~~~打得兩個鐘咪屎~~

      刪除
    8. 呢部手機冇話畀你愛黎打電話o番! :P

      刪除
    9. 即係唔係長途...作戰用......
      算,魚魚應該就用咖啦~~

      刪除
    10. 以快槍手黎講,夠用啦:-bd

      刪除
  4. 碟野死氣沉沉咁......D菜好似唔夠新鮮.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 食客質素高咪得Law! :P

      刪除
    2. 呢招淫賤調教呢,快d傳授比小魚啦:>

      刪除
    3. 熟左嘅菜仲好食?沙拉黎咖嘛~~

      刪除
    4. 我既口味未必啱魚仔喎! :>

      刪除
    5. 點會唔岩口味,大家都係用咁貴既罪大手機:>

      刪除
    6. 美國佬講下你點 set 俾魚仔知啦...
      我都要較左成個星期先啱心水 :)

      刪除
    7. 標準顏色模式自動白平衡長設加藍加紫各一級。

      刪除
    8. 咪係,你都唔想小魚用衰七勾㗎,話晒坐埋同一條船:d

      刪除
    9. 有冇人教我部機點SET靜音 好嘈呀=3=

      刪除
    10. 我同你唔同 ,我係 AWB:B2 M1 淡色風格+1+1+1 :)

      刪除
    11. WTH/// SHIT...聽日SELL左去=3= 講笑...
      睇來你地個AWB 都改過來....

      刪除
    12. 影囡囡試下開人面對焦,按實垃圾桶再按快門 :)

      刪除
    13. sorry ... 搞錯左...原來係我 set 左"眼控AF" 係垃圾桶..
      我以意為係预設位置 :p

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章