2015年2月28日 星期六

是日一張

美荷樓展館䦕左咁耐都未入過去,行開SSP 都撞正佢休館/收工... :))
今次第一次入到去,可惜見唔到張飛髮椅 :(
係咪去錯地方.....

72 則留言:

  1. 回覆
    1. 嘩, 笨鏡都有! :-bd 吳怪得d色咁令啦~ :>

      刪除
    2. 你估淨係你玩笨鏡咩:d

      刪除
    3. 公主未必好得過A星喎! :-o

      刪除
    4. 講真宜家玩笨鏡既人真少之又少,絕無僅有~ :P

      刪除
    5. 笨鏡價唔抵同用係6D冇AF , 平平地就玩得過 , 八羽怪44-2抵玩 , 他個散景唔錯 , 6D 玩老鏡怕打板XD , 等A9 睇下玩唔玩得過先 , FUJI 又係用返他D鏡好D

      刪除
  2. 公主鏡係現代AF鏡中最適合手動對焦的,等FF DSLR出來的時候D公主鏡就番生了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我得一支Super Takumar 35mm F2 67mm filter版。其實外國好多人都玩笨鏡,包括whk1992兄。

      刪除
    2. 超級大姑媽當年好出名

      刪除
    3. 我冇囉~ 你有?:))

      刪除
    4. 美國佬有焦急大姨媽

      刪除
    5. 美國佬作為笨粉,應該整返支 Ultra-Achromatic-Takumar 玩下 :)

      刪除
    6. 我咁後生未聽過呢d, 乜來? ;)

      刪除
    7. 我個網友有一支Ultra-Achromatic-Takumar, 但係我如果想試的應該要飛去歐洲. :)

      刪除
    8. 朋友制唔過... 天然營石好脆弱,時運低唔知點賠... :))

      米佬 : 我都係聽人講 ....

      刪除
    9. 笨記D鏡邊有咁易壞. :))

      刪除
    10. 有人吹一吹塵就裂左.....:D

      刪除
    11. LUCK值低最低係美國佬

      刪除
    12. "等FF DSLR出來的時候D公主鏡就番生了"

      咁有無升值潛力?:D

      刪除
    13. 升得幾多丫? 8-| 要升得多不如炒細價樓啦! :P

      刪除
    14. 除非D Yen升番, 唔係D舊日本鏡唔會有咩升值潛力.

      刪除
    15. 正苦再出招”打壓”細價流屎,證明細價瘤仲有排升,以後會有更多真正用家租樓,而業主大部份都會係炒家(美化所謂既投資者)!:-S

      刪除
    16. 唔係租樓日日賺咩? :D

      刪除
    17. 係, 梗有人賺嫁~ :P

      刪除
    18. "炒細價樓"

      邊有入場費?:((

      刪除
    19. "以後會有更多真正用家租樓"

      就好似元X...梁X元本身係既得利益者...佢話D居民無咩強烈反對...邊有公信力?
      住果度D普通居民點敢出聲? 佢地好似土皇帝咁(根本黑X會)...佢講既就係!!:-O

      刪除
    20. 幫人供都一樣啫~ :D

      刪除
    21. 咪一樣有得住啦~ :P

      刪除
    22. 租樓日日賺都識??阿西哥我好鐘意佢d膠po咖~~

      刪除
    23. 財爺話買物業放租回報率好低之嘛! ;)

      刪除
    24. 放租果D大多都係等D樓升。

      刪除
    25. 依咖多左人玩財務自由,被動式租金收入都好重視咖~~

      刪除
    26. 咪係囉! 邊有人買樓投資係諗住賺租金嫁?如果唔摩貨租金愛黎供樓之嘛~

      刪除
    27. 要上身供樓,乜鬼財務自由都冇哂啦!:|

      刪除
    28. 玩到有正現金流時機難捉~~

      刪除
    29. 正現金流如果升市就一定有啦,不過個ROR如果唔賣樓一定唔會高得去邊庶, 所以"投資"樓都一定係要賣,祇不過中間要靠租金收入去吊下鹽水啫,所以財爺講得好啱 - 不過佢冇講埋下款啫~ :-bd

      刪除
    30. 賣完舊錢又係要揾地方放~~

      刪除
    31. 咪傻啦,好多人炒樓舊錢又咪借番黎啦,賺個孖展之嘛!~ :p

      刪除
    32. 咁緊係啦~~唔通有平錢唔借儲夠十足咩~~

      刪除
    33. 宜家新做都唔平嫁,最低2.15厘再供足十幾廿年,未計加息,利疊利都認真和味嫁! :| ;)

      刪除
    34. 最佳時機過左去鳥~~

      刪除
    35. 我早七八年做過個H Plan係加0.5, 你話如果Keep到宜家發唔發達丫?! :((

      刪除
    36. 乜唔係最低0.65???BTW~這些機會不是我的T_T

      刪除
    37. 我水魚價比一般人更低~ ;)

      刪除
    38. 美國佬果d已經上晒岸,邊使供樓,你睇佢做完水魚又水魚就知佢財力無限!巧酸:((:((

      刪除
    39. 嘩……美國佬1978年已開始置業,當果時25歲,屈指一算年齡而家咪……??:d

      刪除
    40. 妖, 七八年前呀, 識吳識字嫁你?! X(

      刪除
    41. 七八年唔係1978唔通係2078呀?? :D

      刪除
    42. 妖, 你地細個點讀中文嫁?! :-S

      刪除
    43. 仲話中文全級之冠!:))
      你應該喺“七八“中間加番個標點符號就易明禾多啦,仲要喺個“年“後面加個“前“字,禾就唔會誤會哦,即“我早七,八年前“咁啦:d

      刪除
    44. 七至八年前定七八年前? 邊個用錯中文XD , 姐係25+35+7=69 XD

      刪除
    45. 妖, 我作文高分係個故事作得精彩, 唔一定係文筆好嫁! :D

      刪除
    46. 姐係文筆唔好 , 作文好都要人GET到 , GET 唔到就扣分或者0分重作

      刪除
    47. 即係作到一舊舊,求其俾分打發你咪算囉 :D

      刪除
    48. 玩今世界, 幾時都係嘩眾取寵, 而唔係先講內涵, 要文筆好中文夠正宗應該去睇太公報, 真心的~ :P

      刪除
    49. 我日日係公司Q通告都Q到頭暈 , 就美國佬呢類文筆作成 , XYZ完又錯過 XD

      刪除
    50. 你上網打慣火星文, 你d靚打番地球文, 你梗係以為人地錯啦! :d

      刪除
    51. 我文筆(中文)公司NO.1 , 唔係點解成Q都係我做 , 我都想行下街 , 好過係OFFICE 對住太上王XD , 台灣D同音文重利害 , 以前玩ONLINE GMAE HK 果班 得我一個睇得明 , 成日睇唔明果D問我他講咩

      刪除
    52. 你就好啦! 我在公司就走在最前線最低級, d中英文畀d老細s改到九彩, 你地放過我地啦! :-S

      刪除
    53. 對住太上王冇得蛇王XD ...............................................................

      刪除
    54. 咁呢d就做我地 Frontline 好, 你恨唔倒喇! xd

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章