2015年1月30日 星期五

真係RAW啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


右手係SONY JPEG 左手係RAW
點解奶卡D色同原相分別咁大...
玩到LA...不過D SETTING好奇怪=.......=
同埋PS 係SET SRGB GA可?

有冇師兄要玩RAW...我UPLOAD 比你地玩...
35.2 mb 一個RAW 32GB 卡都唔夠用=----= 睇黎要買64 GB先可以影女女

25 則留言:

  1. 唔係女女相 , 冇咩興趣玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 即刻電召囡囡影raw :D

      刪除
    2. 你 jpeg 用左淡色風格?

      刪除
    3. 唔係...標準...-1 +1 -3 LOW...FUJI 色

      刪除
    4. 我發現果D味精D色好恐怖 唔岩我...反而用CAMERA CLEAR 係我最LIKE既淡淡色

      刪除
    5. 快d call魚嫂出黎影返輯沙龍比禾地玩(改圖):p:d

      刪除
    6. 係就 CALL 齊人去影啦~~~~~

      刪除
    7. 坐直昇機都要飛撲黎哦:p

      刪除
    8. 又關我事? 就算係自己o既咩都叫佢摸過來濠江影啦~~~~

      不過天氣唔好, 無靚光, 有得影都唔影就係了,
      人像o既o野, 就如其他題才一樣, "光" 係一個好重要
      o既因素, 有陽光同無個差別好大, 唔衹係相, 連人o既
      心情都會有影響~~~~

      刪除
    9. 咁拉架五arm 小魚, 淡口味边会玩奶奶

      刪除
  2. AWB 係 Image Data Converter 拾咪得

    回覆刪除
    回覆
    1. 認真...乜都唔識...IDC幫到你!
      D色幾好架...係慢姐":P

      刪除
  3. 唉... 你連基本o既未完全搞得通就去用果 D 味精檔,
    衹會更加玩死你自己之餘, 仲離 "真理" 更遠矣!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁師兄快D教我...點返去真理><

      刪除
    2. 要 "真理" 即係要去 "真理之門" 喎,
      即係有 "通行費" 個問題~~~~

      刪除
    3. 咁我用我既知識去換通行費

      刪除
    4. SOSAD~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      刪除
    5. 咁你儲多 D 先啦~~~~~~~~

      刪除
    6. 咁你都未夠 "知識" 點幫你 "等價交換" 呀~~~~

      刪除
    7. 我會努力學...將D錯既知識放棄!!

      刪除
    8. 不RAW不RAW還須RAW~~ 好詩好詩=))

      刪除
  4. 小魚,俾個 dcp 你玩 ,我自己整 for A7R :)
    https://drive.google.com/file/d/0B4BWYJaMayeSWDlRalprM1ZLTmM/view?usp=sharing

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章