2015年1月30日 星期五

將後製 SOFTWARE 放落 SSD

請問有冇 CHING 將D 後製 SOFTWARE 放落 SSD 度? 係唔係快好多? 定還是連相都放埋落 SSD? 另請問 700 蚊 BUDGET 有冇介紹?

21 則留言:

  1. $700 買HD算 , 現代7200轉都唔會慢太多 , 升CPU 先係重點 , DPP 幾時先支援 GPU ~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意...

      因為我家陣都仲係用個單碟 250G/7200RPM o既死雞 HDD
      做中途站, 用到七七八八時先再搬去個 3T 上做長期儲存~~~

      又, DPP 唔好要求太多, 家陣先講緊真係支援多春 CPU,
      行 GPU 又要考慮 A/N 個問題... 搞咁多又要免費o既話
      就一定唔會短時間內有... Canon 一向作風矣!

      刪除
    2. open cl/gl 去行GPU 咪兼容好D , 轉片以前CPU 慢 , 用GPU 真係快N倍 , 現在就差唔多 , 加上GPU 轉片有得失 , 所以正正常常用返CPU 好 , 以前有隻OLG 行OPEN GL 我都O左下 , DPP 開始的錢都係賺左我們D錢去開發 , 我就7200轉HDD 一隻OS 一隻援衝 兩隻放野 , 一隻BT , 加上NAS 備份同共用

      刪除
    3. 以前用 2600+ 搞轉片... 講緊個時間係 "日"... 後來用 x2 3800+,
      一樣都係講緊 "日"... 家陣用 E3-1230V2... 講緊 "時"~~~~

      刪除
    4. 上年我都仲用緊 E2140 超到2.4g 2GB ram WIN8 去LR 同剪片(2日...仲要中途抄左:(()
      今年都係幫人砌機執人手尾變左 E5400 超到 3.4g 3GB ram WIN8.1

      刪除
    5. 兩年幾前我都仲係用緊 x2 3800+ +4G...
      唔係主板疑似有問題 (I/O 慢), 同埋決定買 5D3 我都唔會一次過轉
      去 INTEL... 如果 AMD 爭氣, 我都會買番 AMD, 但係圍起條數差幾舊,
      買 INTEL 就算...

      而轉片... 以前試過... 行緊 2600+ 時... 做做下俾人撳電掣熄機... 差 D
      炒埋個 OS, 試過行足 36 個鐘都轉完個檔後先發現設定有問題要重做,
      不過最慘一次係好多年前個 有個 CASE搞足幾日幫個客整好晒 D 碟,
      交貨時佢話我無叫你燒成 DVD 所以唔俾錢, 一係你照平時就咁燒燒果
      D 收費就要... 即場俾番個原稿佢同係佢面前剪 Q 爛 D 成品, 結果幾日
      後我休假時佢返來話其他舖頭都做唔好佢個 JOB, 要求我幫佢重做但係
      要收半價... 聽完同事個電話就即時覆佢話我無存底啦, 亦無本事再接呢
      個 JOB 叫個客另找高明啦... 結果係點就唔知, 衹知果個客無再過來煩,
      我亦樂得清閒就係... 反正仲有唔少有要求o既客願意搵我幫手搞佢o地
      o既 case, 衹係後期個個俾人導去要快低成本用 DVD 錄影機轉, 同埋
      已經係 HDD 攝錄機就無晒呢 D 生意就係了!

      刪除
  2. 我放係SSD+____+ 開PS快好多

    回覆刪除
  3. 自己用緊 128G SSD 行 OS, 自然連 PS/DPP/LR 都裝埋上去,
    但係 D 相就放係手上已經叫快o既傳統 HDD 上...

    係唔係快o左... 唔多覺, 超動果下一定快o左, 之後係點睇部 PC
    個 CPU/RAM 個情況比較多, SSD 比 HDD 快係 I/O 上,
    你部 PC 本身夠快就差別唔大!
    (當然啦, 你可以... 要搞o既相先擺落 SSD, 做好就擺番去
    傳統 HDD 上儲存待用, 但係咁樣就要考慮埋 SSD 個讀取
    次數個問題, 所以家陣我個 SSD 都係用係 OS 上, 真係到
    SSD 平到嘔同穩定性夠時先考慮作為中介用, 長期儲存都
    仲係傳統 HDD 相對穩陣同平... 最少家陣買個傳統 3T 個
    價先買到個 256 SSD!!)

    而七舊水左右... 個人會加多少少買 Crucial M550 256GB,
    不過個人再買都會考慮到 512G... 當然係年底時啦,我買
    128G 時個價就係家陣 256G 個價... 叫做先買先享受就係了~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我打算升480GB SSD 再換WIN 10 再換I7 4790 DDR4 32GB RAM 咁應該會快D掛=~=
      NOW 部腦好慢><

      刪除
    2. TKS 咁各位... WIN 10 唔知幾時有... 不過就算有都要睇定D... 又或者好似ERIK CHING 講買多個 PORTABLE HDD 做左 BACKUP 先~~ (因為我用 NOTEBOOK -- HP PROBOOK 470)...

      刪除
    3. 其實因為用威力導演同段片後製色 TONE 時好痓...

      刪除
    4. 有冇開GPU 加速? 轉片CPU 最重 , HDD 唔關事 , 4K例外

      刪除
    5. 部機快同慢要睇你點 set, 同埋軟件個配合,
      CPU 夠快又多春多線程自然好, RAM 又多又快自然更好,
      但係 SET 得唔好一樣唔會快得去邊矣!

      而家陣 PC 個樽頸位依然係 I/O... 就算你用晒 SSD 同 RAID
      埋都係呢個位唔會變~~~~

      又, NB 係比較多限制... 因為先天目標就唔係完全以速度為主,
      呢點就係個人點都要用番傳統 Disktop 個原因, 當然另一個因
      素係... 自己度自己砌多少少成就感吧??

      而外置 HDD... 手上都有三個... 兩個 1T (一個 ADTA 一個 HITAICHI)及
      一個 3T (死雞 BACKUP PRO... 少有的耐用), 另外仲有一個 3T 內置的
      經 Backup pro 個可拆式底座去做相片備份, 而座機內自然亦有另一個
      3T 做相片儲存, 另一個 3T 擺其他o野...

      又, 真係再玩落去就真係搞個相片 SERVER 就算, 相片/影片擺晒過去,
      部 PC 就可以玩到精簡 D, 同埋可以用番係原先o既另一個用途... 打機去~~~
      (HP N54L 睇o左好耐, 問題係屋企人唔肯幫手搞, server 呢門o野唔係我
      所長就係了!)

      刪除
    6. 唉... 電腦知識非常貧乏, 請問可以點 SET GPU...

      刪除
    7. 設定 , 如果有啟用硬體編碼/啟用GPUCC 就T左 , 冇就可能唔支援 , HP NB 唔知內顯同外顯轉換方法同THINKPAD一唔一係 , 我NB 一般自動轉換顯示卡 或因程式選擇啟用 , 一般轉片就會係LENOVO 程式選擇行外顯

      刪除
    8. 小圈子不比娘家獨美!:-bd

      刪除
    9. 我部Thinkpad剩係得煙條HD Graphics :<<

      刪除
    10. 我都係多左張HD 6630 1G

      刪除
    11. 唔係用正 n 記果批有問題o既內顯/獨顯就無咩大問題囉...

      刪除
    12. 所以由開頭到現在都係 KING OF ATi , 等MACBOOK PRO 2015 先再睇下 , DT 睇片打下機算 , WORK NB 唔放GAME 同 其他非WORK的野

      刪除
  4. 另外, 想請問埋... 我個 windows live 相片 software 近排 search 唔到d 相, 而我禁相薄既內容, 佢既"唯讀"格仔內有個黑方格仔, 改左 save 埋再入番去, 佢又出番黎....
    請問 chings 有否遇過同點解決~

    tks

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章