2015年3月4日 星期三

愛我請遺言(二)~ ;P

好似用 Google+ 內置分唇會比較簡單, 又可以群組播打, 搞活動出邀請預約都得, 又唔怕白撞, 好丫! :> :-bd

簡單教學(其實唔睇都應該識用): http://plustips.poojasrinivas.com/sending-private-messages

我 Send 左畀三個人, 你地自己去 Check 啦! >:)

23 則留言:

  1. 咁Q伯係咪攪活動jack?? :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 你地肯請我食飯我咪出黎囉~8-|

      同埋,睇下有幾多人先啦,遲d出份問卷調查下先~~ ;)

      刪除
    2. 我send左比你啦:D
      咁係咪等於PM其他人睇唔到?

      刪除
    3. 屎火...send完轉頭自己都睇唔返~:((

      刪除
    4. 搵返啦...原來首頁先睇到:P

      刪除
    5. 私訊黎嫁,一對三就祇有出果三條友睇到,你回唔想畀其他人睇就淨係回我,Cop畀其他新既人都得,Set唔畀人Forward又得~ :>

      刪除
    6. 美國佬請食飯開定幾多圍

      刪除
    7. 妖,咁都老屈我! 劈炮唔搞! X(

      刪除
    8. 四佰人黎呢度睇過,一成都預四十人啦 :D

      刪除
    9. 到時Q伯可以盡訴心中情 :D

      刪除
    10. 到時叫埋你契弟出黎同你傾好冇? 反正當日你咁厲縮旗! :))

      刪除
    11. 你牛弟同你一齊好d , 縮旗呢有美國佬先會識的絕技 , 我去睇下有冇年輕女部長或侍應談下情好過

      刪除
    12. 你成日都同你契細佬食飯架?? :D

      刪除
    13. 果然他們是難兄難弟

      刪除
    14. 明公掛住玩新豬唔覆我地PM下化?! :|

      刪除
    15. 明公你打 plus.google.com 去 check PM 啦!:-S

      刪除
    16. 釘橋,等禾睇下先:-bd

      刪除
  2. 咁高科技既野老人家點色用^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲易過飛卜,好用過娘家個系統多多聲噃! :>

      刪除
  3. 回覆
    1. 因為搞掂左個谷歌加,果隻o架野可以收得皮~

      轉頭又PM你下~~ ;)

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章