2015年3月5日 星期四

Meyer Görlitz Trioplan 100mm f/2.8 DIY 改 M42

肥花暗標競投,唔知最後賣錢$。:)

16 則留言:

  1. D老鏡炒起左,真係買唔落手xd

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要你唔係急用的話,間中都有平野的。

      刪除
    2. 個賣家話低過1千唔使PM佢:|

      刪除
    3. 可能美國佬仲老過支鏡:d

      刪除
    4. 佢張個價講左出黎...我都想知最後個價可以去到幾多~:p

      刪除
    5. 我有支九五新、exa mount 有盒可以賣幾錢 ?

      刪除
    6. 如果係出, 我排隊同你買(唔貴的話). :)

      刪除
    7. 問下姐,我都未賣過鏡... :)

      刪除
    8. 都知你唔會賣的了. 好幾年前小弟有支M42賣左一千頭only, E+好後悔. :((

      刪除
  2. 大整蠱! :| 一擊入去底下個廣告係枝 HD645 28-45, 好毒, 不過冇錢買! :((

    回覆刪除
    回覆
    1. 個廣告每次click入去都唔同,你再試下click,可能今次係財務借錢廣告,咁咪有錢買囉:d:p

      刪除
    2. 我個Firefox裝左ABP, 咩廣告都睇唔到. :)

      刪除
    3. 我CHROME ADBLOCK 睇唔到廣告

      刪除
    4. "我個Firefox裝左ABP, 咩廣告都睇唔到"
      me too:p

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章