2015年4月26日 星期日

是日一張

可能我部相機壞左...... 
近期成日都見到呢個粉紅色茶壺,我影就變哂色 :((

kowa 50/1.8

12 則留言:

  1. 要睇佢果日打咩色光同你個WB點set.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來果度射燈會轉色 ,真係唔知 :)

      刪除
    2. 我估應該係, 唔肯定. :)

      刪除
    3. 我都唔記得左原色係點.... :((

      刪除
    4. 睇人地d相,白天原來係米黃色.... :)

      刪除
  2. 明晚我會經過1881, 可以睇下實際顏色和射燈會不會轉色!

    回覆刪除
    回覆
    1. 轉唔轉色無所謂啦,影到係咁就係咁,睇黎我部機壞壞地 :)

      刪除
    2. 你部機沒壞,我部機影出來都係差唔多。

      刪除
    3. 射燈今次沒有轉色, 師兄張相顏色近似玩場, 不過暗咗, 較光D就好了, 後面1881 D燈係無咁黃

      刪除
    4. 我跟茶壼調光暗,減左0.3ev ,其他野會暗左... 新手係咁上下 :)

      刪除
    5. 我前日都有經過,用EM5影的色係紫紫地。

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章