2015年5月28日 星期四

小魚兒去馬



OFF $8400

26 則留言:

  1. 回覆
    1. 有價冇貨冇乜意思啦!千八蚊野唔係人人可以買到~ :))

      刪除
    2. X-E1 我都有興趣入返部

      刪除
    3. 肥花做得呢個價,大舖我估都會差唔多,
      平過水貨 :)

      刪除
    4. 千八蚊入部史上最廢又真係唔係人人都買到既!;):d

      刪除
    5. 唔會最廢喎,我有 fd 用 xe-1 ,踩到我部 5r 豆令都唔值 ..
      仲成日挑我機 :))

      刪除
    6. X-E1 ISO WIN同色WIN(唔計老鏡)

      刪除
    7. 挑機? 你唔係用緊7仔咩?

      刪除
    8. 當時用緊 5r ,我只可以話無輸,詳細唔講 :)

      刪除
    9. 五年前我用一代NEX-3, 都可以話係非常滿意,去旅行輕便程度真係一流,前所未有,畫汁又比女友要好~ :>

      刪除
    10. xeo兄,我講既千八蚊史上最廢係指美國佬部勝利一型哦!;)

      刪除
    11. 不過而家新一代岩肆衫機畫汁好左,拍得住apsc殘幅機喎;):p

      刪除
    12. 哦.... 原來講緊美國佬 :))

      刪除
    13. 美國佬:你話“畫汁又比女友要好“ 女友係指力狂FM2果件?:d:p

      刪除
    14. 上一代蛇五個二手價仲高dd.
      我部xe1都岩岩借左比人 (無預還番)
      有時xe1出 d相好怪, 好好太陽, 少少逆光影遠境,d contrast 大跌, d色好 artificial, 直頭有d 色saturation 督眼督鼻... 同埋我覺得佢配自己d鏡好過leica... 配菜鏡都幾ok. 

      刪除
    15. 有冇 leica 鏡借(無預還番果隻)? :D

      刪除
    16. 你太遲啦 :P 上次枝180 f4去左小魚度. 我得番枝 tri-elmar 同 180 f2.8.
      tri-elmar 我m3長插, 枝180 f2.8 出d相好通透, 我唔'寫'得比人...雖然好少好少用 (汗)

      刪除
    17. 我下次俾左支古董Leica俾XEO你地. :D

      刪除
    18. 送畀我啦,我想飲奶呀~;) 但又矛錢! :((

      刪除
    19. 唔記得左上次已經俾左了. :)

      刪除
    20. calvin 兄你上次支 leica 搞得七七八八 ,已經歸panda所有 :)

      刪除
    21. 我有A7R 好滿足 儲錢買Z3+ 算...支持SONY~

      刪除
    22. 小魚 .... 仲有好多野等你買 :D
      FE55啦... ZA135啦.... STF啦 .... gogogo

      刪除
    23. 美國佬想飲奶可超級市場買,大把有得你揀:d

      刪除
    24. 果d日日都飲緊啦!:(

      刪除
    25. 可能係飲緊果d咩高鈣既老人奶粉,預防骨質疏鬆:d

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章