2015年7月24日 星期五

是日一張

原先無諗住去.... 雖然我很宅 :)


16 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔多... 突然俾老友叫去,無燈無鏡... :)

      刪除
    2. 係wo 你a7 未有閃燈?.?

      刪除
    3. 正相 x2 !!! :-bd
      最重要係相機後面果個~~ :D

      刪除
    4. o.o 我去的話會帶600 ex 出動 , 不過應該唔會去 , 太多人 XD

      刪除
    5. 唔係太多人,出入暢順...
      聽日難講...

      刪除
    6. 有次唔知係咩(可能cosplay之類)散場...咁岩我係會展hea緊...
      一望...嘩~~~~~~ =P~
      我都唔敢直望...身邊有人" :P

      刪除
    7. 有機會都想過o黎影一次...
      本地果 D... 衹可以話係個場實在九流都不如o既照明,
      搞到無乜興趣就係了!

      刪除
    8. 心動不如行動~~
      整鑊"過江龍之決戰動漫節" \m/

      刪除
    9. 呢兩個星期基本上都郁得... 唔係我早就鼠o左過來囉~~~~~

      刪除
    10. 又唔叫埋我去(雖然我沒機沒鏡沒閃)...:((

      刪除
    11. 我都未想過去,突發 :))

      刪除
  2. 回覆
    1. 多架, 魚魚快d去 :)

      刪除
    2. 好似好多,dchome大型活動有師兄出咗圖,高質啱你喎!

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章