2015年7月24日 星期五

我的標把 , 竹手大師=牛SIR=空白貓 / 黑貓HK = canontosony = alltosony

竹手大師=牛SIR=空白貓 / 黑貓HK = canontosony = alltosony


F2.8-F11 , F8有兩張 , A5000 + Pentacon auto F2.8/29mm MC



28 則留言:

  1. E,似係DChome一個Nikon師兄分享出來的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟手某人個新 "分身" 又出現係 "果邊" 玩o野中...

      刪除
    2. 之前都有諗過用積分下載,好似可轉用Canon字,不過一直都沒有行動

      刪除
    3. 某人又咬住我的post唔放

      刪除
    4. 某人又咬住我的post唔放

      刪除
    5. 呢 D 測焦板.. 近似o既係網上世界都有唔少就係了...

      不過呢樣o野... 個人信 Kent 大果個方式多少少,
      之但係... 我真係無乜興趣去測就係了~~~~

      而某人同你有仇自然咬住你唔放, 衹不過唔敢用
      之前o既 ID, 唔係就準備 "上路" 都得o勒!!

      刪除
    6. 我很榮幸,某人逐個post同我點評.......

      刪除
    7. 滔滔師兄頂咗Q伯個位:D

      刪除
    8. 可以僥倖在某大師手上拿到一分真的有點意外

      刪除
    9. 我想講...... 睇下呢次又可以玩幾耐...
      擺到明係玩o野... 睇下 "果邊" 版主幾時會出聲就係了!

      刪除
    10. 隻牛上次先咬住我唔放 , 等他給人笑就係

      刪除
    11. 他好鐘意用XX大師同X SIR ,不過他係高登給人X到傻

      刪除
    12. 總之家陣個分身又係同佢個本性一 Q 樣... 三句唔夠就穿煲...

      唔怕生壞命, 最怕改錯名... 佢自己都要改個咁o既名擺明要
      玩o野, 問題係 "果邊" 呢次又有幾多網友一眼就睇穿呢?

      所以... 等睇o野中就係... 花生就唔使, 整多幾罐珠啤就夠~~~

      刪除
    13. 又要玩牛 可以玩下D時間

      刪除
    14. 碌休見牛即劈,永不手軟,甲仔就相反~

      刪除
    15. 刀手就唔知邊個 , 他係N版都得罪唔小人就係

      刪除
    16. 你指娘家果邊定係屋企果邊?

      刪除
    17. 屋企果邊 , 娘家都係冇得他認威威

      刪除
    18. 牛響娘家攝區玩洗版,玩左幾日,先至有人郁佢! -_-#

      刪除
    19. 點都好... 鍾情撩事鬥非, 而又不斷重覆重覆再重覆咁去被 Ban 而再註冊
      之後再做同一隸o野再被 Ban... 呢類人個 "執念" 太重, 定係根本就係有
      精神上問題就真係不得而知...

      "果邊" 唔一定係 "椂柚" 郁佢, 佢係 "果邊" N 版開果個 POST 好似連影
      都無埋~~~~

      刪除
  2. 用無反北京對焦實準,唔駛試依d!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我下載玩下JA , 有都係6D用

      刪除
    2. 唔一定,x1就麻麻,有次領嘢,x5,x10就好準,有次影月光,用x10都不太易對,用peaking就非常易而且好準

      刪除
    3. 用北京當然要放大黎望啦~

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章