2015年10月31日 星期六

味紅關西~~

大阪城


 奈良


 清水寺



 嵐山竹林

42 則留言:

  1. 風景正拍, 囡囡卡娃衣呢! :-bd

    回覆刪除
    回覆
    1. 去大阪例牌必到既景點:-bd

      刪除
    2. 去心齋橋,道頓堀有無大出血?:p

      刪除
    3. 去難波,我部啱衫手機連鏡果度敗~ :p

      刪除
    4. 得米機都要山長水遠走去日本買!?:-o

      刪除
    5. 無大出血呀我自己…都係陪人睇既多“ :p

      刪除
    6. 同場加映一張 "Mario x 大快活"

      [im]http://2.bp.blogspot.com/-w8sYErSuTpk/VjWvPs-gdKI/AAAAAAAABGc/e3YkLNzl3LM/s800/DSC02218-f.jpg[/im]

      刪除
  2. 嗚…禾刀巧想映
    畢過....毛時間

    回覆刪除
  3. 最愛看靚的風景旅行相:-bd

    回覆刪除
    回覆
    1. 但某大屍既旅行手機相真係唔睇好過睇:d

      刪除
    2. 因為睇咗會覺得好想去? :D

      刪除
    3. 咁即係話我?我d同事睇完我d相話可以唔駛去:D

      刪除
    4. 大屍手機相獨樹一格,唔係一般人識欣賞,你哋識乜呀?不過我都係一般人來。

      刪除
    5. 我呢d粗人睇完大屍d相剩係覺得佢好富貴 :D
      去一次旅行等如我成年人工,真係闔家富貴 :((

      刪除
    6. 人地一向全家都咁富貴... :D

      刪除
    7. 用貴價器材表現燒鵝價錢,蔗渣味道:D

      刪除
    8. 妖!用慣富貴嘢就繼續la,又就去用cheap,下下用無敵山去同啱衫比,差成五倍價錢,可以點比,睇慣好嘢就繼續睇,返唔到轉頭,攪到我都以為部機好唔掂!

      刪除
    9. 方丈用岩衫影既相又真係好爛,冇花冇假:D

      刪除
    10. 我鹿死唔買平過無敵山,但畫汁單手KO佢啦! :p

      刪除
    11. 雙手都手震, 單手咪...

      刪除
    12. 所以用一次咪冇再用囉,你懂的:D

      刪除
    13. 最衰方丈第三隻手舉高不能....

      刪除
    14. Q伯部鹿死吳係幫人清倉底死貨先咁平,如果唔係條水魚點落叠:d

      刪除
    15. 超級死貨不是浪得虛名:D

      刪除
    16. 長壽型號姐! 8-| 1DX 都好多死貨, 宜家買都好抵~ :P

      刪除
    17. 1DX跌價都仟八我都會入番部收藏:D

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章