2015年12月7日 星期一

果JAM BoBo Promise (更新)

BoBo 果JAM 郵輪碼頭 BoBo 果JAM BoBo 果JAM BoBo 果JAM
我想你知道,我很喜歡現在的你。
Flickr入面還有很多照片, 希望今次的白平衡好一點~
 
Flickr: https://www.flickr.com/photos/siu_yu 
FB: https://www.facebook.com/royalmediahk/

 

117 則留言:

  1. 最後一張好可怕................

    回覆刪除
  2. 第三四張典解要cut去部份頭髮?第二張典解要cut腳? :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 你覺得小魚搽左果Jam之後仲有心思構圖? :D

      刪除
    2. 大家都等緊睇魚大導中出..構圖 :D

      刪除
    3. 我比返左個頭佢啦...仲改左構圖了....

      刪除
    4. 中出大家都話悶,快d齊來斜出啦!:d

      刪除
    5. 阿伯中出又點同魚大導中出呢? :D

      刪除
    6. 阿伯中出粒粒(張張)皆辛苦,魚大導中出粒粒(張張)是精英,點同呢?!

      刪除
    7. 我明y 我影同你地既分別,係電影用16:9/21:9 cut 頭 close up 到對眼都好常見!
      睇來我要檢討下,唔好學咁多王家衛同梁朝偉先得,我會檢討,我唔似美國佬咁求其,我同一個地方多數會影幾張的lol

      刪除
    8. 你知唔知點解要cut頭先? :D

      刪除
    9. 第三張OK,有D攝影C風格都係咁.

      刪除
    10. 如果你果張係16:9就話要cut jei
      宜家下面有位無啦啦為咩cut頭
      (如果張相係16:9 下方小咁d空間就番 應該會好d)
      而且電影唔會cut得果小小

      刪除
    11. 其實冇咩所謂 我影得太close 姐,有幾位美國大師都係咁,大家風格唔同! Flickr 首頁隨機啲相都好多人係咁!我尊重每位師兄既講法~ 不過cut 我覺得係代表同對方關係close先可以,正常人地影人像用85mm, 我就用35mm, 如果有16-35, 我應該用16mm

      刪除
    12. 影相冇話岩唔岩,想了解下魚大導典解咁影,學下野唧 :D

      刪除
    13. 風格嘅野,自己鐘意就得 :)
      其實都唔洗點解釋.... :))

      刪除
    14. 你指荒象既中出偽術相? :D

      刪除
    15. 下?
      用幾多MM唔係應該因為透視感同視角架咩? 同關係都有關?
      大導果然係大導

      刪除
    16. 大導有自己個人風格, 方丈有自己的中出風格.

      刪除
    17. 梵高d向日葵就係中出,中出無罪 :D

      刪除
    18. 中出係無罪, 出到D咩先係問題所在.:D

      刪除
    19. 人地中出到啪啪聲, 囡囡高興, 大家有正嘢睇, 掌聲四喜
      方丈中出呢~相對無言唯有淚千行

      刪除
    20. 其實幾多mm 絕對有關係...唔好學我...我亂來...
      透視感同視角架咩<---正確...不過通常人像鏡係85mm 標準鏡係50mm 小廣角係35mm 廣角鏡係18mm or 以下 魚眼就10mm 以下....
      而我多數唔跟標準 亂來一通LOL....
      對我黎講...輕同識女女最重要...其他亂來吧...
      強調千期唔好學我~

      刪除
    21. 咁魚大導幾時買16-35? :D

      刪除
    22. 我唔係中出GA...我RAW 黎...只係D色溫...我仲係搞唔掂....手機換左ASUS 同個SAMSUNG MON 睇都好大分別>.........< 但冇4千7百蚊換2K MON...依排窮....要儲錢買A7R II好過.....
      所以 唉....我會多D 係室外影....色溫會準D...遲D 買部山狗影算數-3-

      刪除
    23. 我想sell左24-70 買16-35 同25 F2, 55 F 1.8, A7R II, 85 F1.8....總數7萬8千蚊...不過我轉左工...冇錢住><....
      仲想買車等等.......唉...人大左先發現 錢既重要性~ 住公屋 渣BMW 既人 年年歐遊先係皇道....
      而我就黎...訓街啦

      刪除
    24. 另外, 回應返果位師兄先...我隨手係FLICKR 首頁找到超多大師cut頭既相
      其實都係風格一種/......\ 有圖有真相...
      仲有, 構圖風格同特色個個都唔同...下面D 圖有幾張我都唔覺得令, 不過就好多人LIKE
      世界就係咁...最緊要女女鐘意, 我又有相, 大家開心 LOL

      [im]http://www.mrleung.com/i/14495070569041.jpg[/im]

      記住一句....導演想既野係奇怪D, 千祈唔好咁介意~

      刪除
    25. 或者咁問啦
      你為咩cut頭? cut頭想表達d咩?
      唔係人地cut你就cut......
      某中出大師 某幾張中出相都中出得好正 (e.g. 塗鴉果張)
      構圖係想表達自己想表達嘅野

      刪除
    26. 其實應該問下大C點解咁喜歡 中出構圖. :D

      刪除
    27. 我轉左16:9....咁應該靚晒la lol....

      刪除
    28. 魚仔咪咁拜金啦,多d心靈生活啦~:p

      刪除
    29. 玩數碼攝影,隻芒唔得,又唔調較,同盲冇分別啦!:|

      刪除
    30. 中出係麻甩都鍾意嫁啦!:d

      刪除
    31. Calvin 中出好處多
      中間測光一定準
      舊式相機得中間點對焦(用裂像) 就算af機中間點會準d 咁唔是out of focus

      刪除
    32. 魚魚窮...冇錢錢呀美國佬....買CAL 網硬件仲貴過個新MON....
      NOW都要SELL D鏡頭換錢了!!

      刪除
    33. 我用爛鬼相機同notebook又唔見有人話我d相既色水有問題? :D

      刪除
    34. 其實你試下FACTORY RESET你隻MON
      就算隻MON再CHEAP都無理由攪成咁(我用方丈至愛BENQ MON)
      所以一係MON壞 一係就你SET過隻MON
      但一定唔關相機事 你都話自己影RAW執WB
      (前題係唔關你隻眼事)

      刪除
    35. 我都冇錢買咁貴既相機,就算買咗都唔識用 :D

      刪除
    36. 我色弱...同上次SET 過...依到其他師兄都慣晒我D鬼片風格...
      我有錢會買隻asus 2k adobe色準黎玩...前提係有錢先啦....

      刪除
    37. 個mon根本唔駛好準,係暧色就出暧色,冷色出冷色,問題係你d相唔係囉,唔係差少少,係差好多 :D

      刪除
    38. 我都色弱 (細個已經CONFIRM左....SO SAD)
      但無可能冷暖都分唔到..............
      MON只會有小小偏色 唔會冷暖都分唔到

      如果唔係PRINT出黎 其實無必要100%色準 因為個個MON都有小小唔同色 只要咁上下就得 (由其係宜家手機年代 部部機都唔同色)

      唔好下下話器材問題 咁會減慢進步 中國人有一句說話"善書者不擇筆" 好有用架

      刪除
    39. 但我個MON 同我部手機睇好大分別...我分到冷暖色調, 但就分唔到你地成日覺得係青色, 但我就覺得係白色>~<.... 已經係咁SELL 走D 野換器材, 為左生活...可能連A7R都SELL 埋

      刪除
    40. 人面唔係要白 係要白裡透紅 面無血色係唔靚架

      另外 都提下啦 如果你宜家拍拖拍到賣家當 即係話你宜家生活唔夠駛 咁你就唔好去咁多D貴價地方, 因為你係負擔唔起 你都係同女朋友講番 你支持唔到咁高消費 我做清盤破產嘅見唔小駛大左破產嘅人 最後人又無錢又無 自己又要破產 如果你女朋友真係愛你 又知道你環境佢就會唔再去果D地方 講真 浪漫唔一定要去高級餐廳

      我唔想工作時見到你! (雖然我唔知你咩樣)

      刪除
    41. 多謝師兄...我都係食譚仔姐...唔關佢事...係我依排比較窮...股票又唔生性姐...
      我個樣係窮矮毒來>~<

      刪除
    42. 我指拍拖時呀! 我地好久先食一次貴野 股票有底果浸先好去買呀~~
      祝你好運啦

      刪除
    43. 都食唔貴的....咪去影下相...駛極有限....反而股票就幾萬幾萬咁去><....

      刪除
    44. 咁都要先有錢先有得輸,窮極有限:D

      刪除
    45. 我股票都冇錢買啦!:((

      刪除
    46. 唔買股票冇得發達啦!:|

      刪除
    47. 股票只要低價買入,高價賣出便可賺錢 :D

      刪除
    48. 所以買股票唔難,係好似魚大導咁有錢入市買貨先難 :D

      刪除
    49. 都係果句... 自已搞唔掂個MON 就搵朋友幫手校隻MON...
      買校色器都唔會幫到你太多就係了!

      而年尾個市咁O既款... 梗係唔入啦...
      D 錢袋係自己個袋內好過擺入去個市等過年...
      當然你夠摶O既都可以玩... 但係家陣個時勢可能仲衰過
      過來過三關就係了...

      PS: 用WIN10 平板打字簡直係攞命...

      刪除
    50. 講真E半年入市都係好危 好似坐過山車咁..........

      刪除
    51. 如果唔識分咩色為之好 可以上網找D MODEL相比較下 出番差唔多色就得~

      刪除
    52. 老實一句... 招已中... 一枝大白II 加枝死馬150-600S 個價就係了!

      不過... 仲有個底可以生活就係了... 最怕見果D 底唔夠又瞓物去買
      果D... 有乜事就叫救命叫到成間銀行都聽到... 咁玩法同拎去賭場賭
      無太大分別... 唯一分別係仲有個渣係手就係... 當然買孖展果D 另計...

      刪除
    53. 幾時聽過賭仔會發達?唔係點會咁多賭場?輸幾萬交下學費其實好少事
      魚大導次次換機都蝕唔少啦,想唔話你錢多都唔得 :))

      刪除
    54. 校色唔用校色器,唔多科學喎! :|

      刪除
    55. 荒象你用完較色器咪又係咁 :D

      刪除
    56. 唔用硬體校色唔係唔可以, 而係要經驗搭夠...

      而且... 最現實問題係... 你係唔係真係做到
      每個月或半個月都做一次硬體校色先? 如果你
      個工作係環繞係呢方面, 就自然唔會係問題,
      如果都仲係問題就真係有好大問題... 而一般
      用家又會唔會做到咁足此為其一, 又會唔會捨
      得買件仟幾兩仟o既工具每個月都唔知用唔用
      到兩次呢又係另一個問題!

      更唔好講... 同樣的校色器都有唔同等級, 有
      D 專門係呢方面搵食o既就更加話唔可以衹用
      一個牌子而係要兩個牌子相互對照... 講講下
      就可能講到過五仟都唔知夠唔夠果下, 咁樣不
      如拎同樣預算買多枝鏡又或俾多少少買部有內
      置校色器o既 Mon 好過, 最少 "__到" 佢自
      己會去搞掂個校正就係... 仲人手左搭右搭??

      既然都無 $ 去買呢 D Mon... 就用番 "窮人 Mode"
      就係了, 仲搞呢搞路隨時搞出個更大o既大頭佛矣!

      (想當年我都有考慮過買校色器... 問題係當時可以配
      合我家陣仲用緊o既 L220X o既校色器係天價咁解矣!)

      刪除
    57. 賭仔係賭到乜都無之前多數會發達一兩三次...
      呢個數據係由 "場內人仕" 提供...

      據講... 有外藉人仕曾經有一晚就拎三億走...
      問題係... 一星期後再過來時就輸突十幾億咁解矣...

      刪除
    58. 要輸出,對色準高要求先要用校色器.一般只係放上網,俾人用Mon睇的相唔需要校色器,只要令到大部份人的裝置睇得OK就得.

      刪除
    59. 其實... 有時候... 要睇個 Mon 本身同埋個用家本身...
      兩樣都唔多掂... 又要硬搞就好易出事...

      刪除
    60. 咁當然, Mon唔可以太差(好少少的 D IPS/PVA都可以了), 個人對認顏色本身要沒咩障礙, 同埋環境燈光都要合適(一般用白光).

      刪除
    61. 其實我考緊證券牌,我一直都做緊依啲嘢!只係依排個市 技術分析都冇用!比啲細股玩死~前排真係每日贏幾錢,不過now就><

      刪除
    62. 硬件校色真係必須的, 當然本身隻芒唔可以太差, 如果本身唔夠色或嚴重偏色或高光暗位出唔到, 就醫都殘廢! 色準, 其實可以望多好多野, 唔同鏡頭/相機/顏色設定/光暗同反差都會易好多望到分別~ :>

      至於定期調較, 第一次係最重要, 我會調埋芒可以調既野, 盡量將個硬校 LUT 唔駛改動咁多, 來回較幾次, 效果最好, 之後好耐再返較得, 變化輕微, 當然時間太耐變化會大少少。

      刪除
    63. 買隻似樣d既芒, 五千至一萬, 加個二三千既調較器, 都係一枝好少少既定焦或入門FF既價錢, 張張相都有用, 真係唔好慳啦! :-o

      刪除
    64. 講咁多都沒用. Q伯你D相係直出,咩Mon有沒校色都沒影響.

      刪除
    65. 依排比D股玩死...唔見幾萬...邊有心機買MON....仲有好多野搞GA....
      冇3不成幾....個數大到.....

      刪除
    66. 有3幾萬可以輸已經係有錢人所為
      而且開始唔俾d甜頭你你邊會落塔

      刪除
    67. 如果工作上有需要就話要cal
      如果唔係 只要個色唔過份就得

      刪除
    68. 3幾萬真係窮人...我每日睇住D 公公婆婆 40-50萬咁去...真係有錢到...佢地都係住公屋...我就住木屋><...
      深深明白 木門同竹門既分別....

      刪除
    69. 香港人一窩蜂,省吃儉用買股票,妄想一朝發達,他們根本不知道真正的赢家係美國佬。

      刪除
    70. 小魚 d阿婆儲左幾十年同你儲左果幾年點同
      而且d阿婆好悭 仲要係悭左幾十年你得唔得?

      各有前因莫羨人

      刪除
    71. 根據某本書講 真正揸莊係歐洲人同猶太人

      刪除
    72. 一向都係大魚食小魚, 唔解釋.

      刪除
    73. 股市專收叻仔,慢慢交學費:D

      刪除
    74. 其實我都唔明點解罪大d色真係咁差咩?:D

      刪除
    75. 罪大D色識用的沒問題, 唔得主要都係人的問題...

      刪除
    76. 罪大最多係黃但應該唔青

      刪除
    77. XEO兄 本書你都有睇WO~

      刪除
    78. 五個兒子插針加收料快

      刪除
    79. 果D一早已經唔係咩秘密, 真正的大佬點會咁容易俾你地知道.:P

      刪除
    80. 巧杜計,禾早餐日日白麵包乾哽,魚導就日日有果jam搽麵包:((

      刪除
    81. 魚大導宜家搽到成身都係果JAM :D

      刪除
    82. 仲食面包 唔係只食果JAM咩?

      刪除
    83. 一樣姐,果Jam有少少包包面,Baby肥咁~ :p

      刪除
    84. 唔怪得知荒象咁鍾意捱面包,原來係咁 :D

      刪除
    85. 但佢無果JAM要乾啃WO~~定係"坐擁"左?

      刪除
    86. 冇果JAM可以搽奶油 :D

      刪除
    87. 車,冇果Jam咪放工去Fusion買囉,屋企附近有,就腳~ :p

      刪除
    88. 美佬除了驢魚, 原來仲喜歡發難西多事

      刪除
    89. 方丈果然道行高
      乜jam都奶最梗要就腳

      刪除
    90. 三十六年修練係唔同d :D

      刪除
    91. 超,都係法國餐姐! (多舊魚~) :|

      刪除
    92. 噢,李咁鍾意
      咁老美李整多舊魚⋯⋯
      唔駛客氣

      刪除
    93. 咁多舊魚係唔係搽野先?

      刪除
  3. 其實碼頭雙手V果張唔錯 好有35mm風格
    但係....做乜日光日白影 iso 800 同1/1600s
    同埋可以local adjustment brush 令個人warm番少少

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇得多Q伯手震相就驚,咪有咁快較咁快囉 :D

      刪除
    2. Q伯果d相係反面教材,大家千祈唔好學:d

      刪除
  4. 鍾意第三張既表情…有手機feel(非扁意) :)

    如果短髮…都幾"我的少女時代"

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章