2015年12月7日 星期一

Panasonic GF7入手

忍唔住9沖左一部 堅抵

52 則留言:

  1. 回覆
    1. 想同我鬥一番嗎?:p

      刪除
    2. 明公幾時買部女友送畀E仔? :d

      刪除
    3. 明公可能一早送咗唔出聲 :D

      刪除
    4. 黎緊會托日本朋友空運部岩衫+EVF套裝,無咁多錢玩女友哦:d

      刪除
    5. 睇完荒象d岩衫相你仲買? :D

      刪除
    6. 女友平過岩衫WO~~
      女友KIT只要2280~~~~
      明公想買女模都係2800(有埋EVF)

      刪除
    7. 美佬 女友就當然係自用啦~~~邊有人張個女友送比人

      刪除
    8. 偽術風格係方丈個人問題,唔關機事:d

      刪除
    9. 方丈大屍話自己已經舉唔起,送女友比佢都無用:d

      刪除
    10. 明公典解買岩衫唔買岩拾俾E仔? :D

      刪除
    11. 比E仔玩緊係買部好揸手d啦:d

      刪除
    12. 試GF7時 試埋M10同M3
      M10唔係細M3好多 但個SPEC同手感差距幾大 M10仲要唔平得幾多
      買M3抵過M10

      刪除
    13. 你意思女友定啱仔好揸d? 8-|

      刪除
    14. 以我黎講
      M3最好揸手 但大部 唔方便出街 加上支35-100真係太精致
      解決埋之前用NEX時 想TELE小小但無能為力問題
      (SONY支E-MOUNT55-200太大枝 拎出街好唔方便)

      本來係好想買M3 (支1122真係太正, M3又有反MON) 可惜SIZE大左小小
      唔介意SIZE我可以用番6D 所以今次向便攜發展
      綜合價錢, SIZE同機能後, 決定入GF7
      (Q仔細得太可怕 都唔知點揸, Nikon 1有新機出好貴)

      刪除
    15. 比好揸M10 同女友比
      我會揀女友 因為兩部都無揸手位, 但GF輕D 平衡好D

      刪除
    16. 明公~~如果唔要反MON 仲有女模可以選擇

      刪除
  2. 嘩,好快手,恭喜哦!:-bd

    我買野就慢好多,部啱衫起碼睇左超過半年~ :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我死左無無反 要買番嘛~~
      而且 應該都無得再平啩~~~3300有找兩鏡KIT
      買鏡都抵

      尋日睇過M3同M10 都係大部左小小 同埋支35-100真係太小巧吸引
      一機兩鏡都係同我部舊NEX差唔多

      刪除
    2. 真係好精巧…我都好想買" :p

      可惜無紅外線搖控…

      刪除
    3. 如果自拍可以試用 FACE DETECTION, 用手擋住塊面 拎開就影 不過我未試 睇過可以咁

      刪除
    4. set up 速度反應差太遠…旅行跑景點唔方便…除非山卡拉景點無人任玩就話姐" :p
      再者手機熄mon應該要再連過線…跑景點更唔方便…

      刪除
    5. 呢d我有諗過…如一笑即拍…但前提要FACE DETECT到先得…暗位室內亦金就好易DETECT唔到…
      同女友一齊呢d情況好鑑介…用紅外線9成ok :)

      刪除
  3. 恭喜晒....價錢超抵....我果日睇都要$2100....我都想買部GF7 識女女....

    回覆刪除
    回覆
    1. 帶女友去識女仔???
      我應該會比我女朋友煩死 e部係同佢出街時用

      刪除
    2. 幾好...咁我都考慮買部先=3=

      刪除
    3. 我一直想要部再輕身+自拍既副機...gf7/m3/gr II 都考慮緊

      刪除
    4. 買啦,都話咗呢期女友七抵用 :D

      刪除
    5. 必師兄好努力SELL人入M4/3 WO~~

      刪除
    6. 因為我冇錢再入M43,要後繼有人 :D

      刪除
    7. 我都想回歸M4/3 sell到D 野就有錢入...

      刪除
    8. 必師兄好快又有番錢~
      唔急WO

      刪除
    9. 係LOW 好羨慕依到D 師兄...個個都好有錢...
      你快樂過生活, 我拼命去生存>~<

      刪除
    10. 魚大導一部A7R機身仲貴過我成套M43(幾機幾鏡),又成日去食好野,仲可以搽果JAM,你都幾拚命 :D

      刪除
    11. 邊係呢必兄, 你界定了生活 我依D侮辱了生存><

      刪除
    12. 高山低谷,你追唔到邊條女? ←_←

      刪除
    13. E度D師兄個個都做左咁多年人 個個都事業有成(唔包括我 我仲努力緊)
      小魚你想同佢地比 會唔會有點兒要求高?
      講真 你同BOBO出街食一餐夠我同女友食兩三餐...........
      我同平時同女友食譚仔JA

      刪除
    14. 所以我係窮人...住木屋區...@~@

      刪除
    15. 美國佬...首歌係解小魚依D 90後好窮....好努力生存都上唔到位>~<

      刪除
    16. 咁魚大導要更加拼命啦:D

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章