2016年2月19日 星期五

Smiling face - Veronica


仙氣 Veronica at Cafe Grouchos Veronica Choi at Stanley Veronica at Stanley Veronica Choi in Blake Pier at Stanley Veronica with a happy smile~  

https://www.flickr.com/photos/siu_yu/

For see the videos of Veronica 
Please visit : www.facebook.com/royalmediahk/

24 則留言:

  1. First and the last for me. :-bd

    Pay more attention to the focus(the last two photos seems a bit out of focus), it will be a good idea to use F2 or smaller aperture on close up photos.

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚導又換畫!:-o:p

      刪除
    2. 色彩控制上進歩不少喔!!! 正如Calvin兄説, 要注意光圈運用, 有時收細1至2級會有更好效果! 加油, 期待多些作品

      刪除
    3. 光圈... 該大時大, 該細時細,
      睇實況, 亦要睇自身 "目的" 去靈活運用就係了!

      又...第四張好似甩o左焦咁...
      而部份相... 留意主體後面個背景會唔會平擾o左個
      主體就係了!

      刪除
    4. 多謝, 我會注意, 係我走左焦...冇機身防震太高像素真係唔好~....~
      儲錢換A7RII先

      刪除
  2. well done. 第一張已經可以"hum"低好多抵死屋d人像
    我覺得可以warm番少少.

    回覆刪除
    回覆
    1. OK, 師兄係偏紅定藍左?
      因為有時我睇手機同個MON D色有D唔同
      我信個MON 多D...話晒我用ADOBE 100%RGB
      但手機睇有時會有D黃...

      刪除
    2. 影蛇RGB出阿度比RGB芒睇咪偏色囉!:|

      刪除
    3. 小魚, 你upload上網D相最好轉番做SRGB, 用Adobe RGB 1998我地D平mon/手機睇好易D色唔一樣.

      刪除
    4. 咁上面D相 D色合理嗎? 我唔知準唔準><

      刪除
    5. 又唔係準唔準問題, 係講睇落去合唔合理或者舒唔舒服. 用手機睇因為唔support ARGB, 張相紅色會沒咁出, 皮膚顏色亦好似有少少黃. 用Mon睇我覺得OK.

      刪除
    6. 原來係咁...唔怪之得有分別...咁下次我用SRGB...

      刪除
    7. 第一張頸位同塊面對比大左dd. 比我就會頸位較番光dd 同塊面加好少好少既黃色.

      刪除
    8. 我就未必比到D太detailed意見(我D平mon唔準),不過你去flickr睇下 黑麵大師 果D就肯定穩陣.

      https://www.flickr.com/photos/wingmanzero/albums/

      刪除
    9. 相機用sRGB影, 芒出sRGB, OS set sRGB, 些牙冇煩惱, 唔會有問題~ :P

      刪除
    10. 根本唔係做印刷,好地地點解要轉aRGB?:D

      刪除
    11. OK...覺得ADOBE RGB D色令D MA...聽晒你地話RAW轉JPG 時用返SRGB 啦~

      刪除
    12. 咁就乖嘞!:-bd

      刪除
    13. 話左小魚迷信,人云亦云啦! :|

      刪除
    14. 你可以搞晒你要搞o既o野之後, 又要掟上網時先轉 sRGB 就可以了!

      刪除
    15. 小魚係製作人 有機會要 print出尼. 所以影果陣用 Adobe RGB, 之後 export先轉 sRGB放上網.
      難保第日唔洗 print.
      小魚自己去爬下文睇睇 adobe RGB 同 sRGB既分別.

      刪除
    16. 魚大導影RAW架嗎,RAW係sensor data,冇分係乜color space,第時要print咪轉番aRGB,出mon當然係用sRGB啦,唔係個個部機都support aRGB,出來咪淡晒冇味道

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章