2016年3月1日 星期二

EOS-M ADAPTER

去旅行前睇過網上價錢,  CANON  原廠水要580 (好似二手),  副廠要370 - 398,  後來我上左 SSP  某商場一樓,  佢自己同大陸廠攞貨,  180 元有得玩... 仲有轉 FD (110蚊) 添... 不過要帶機同鏡去試, 因為我買第一個係壞既, 攪到我臨出發要去多次...


14 則留言:

  1. 轉FD 係唔係手動 (好似問得好白痴0

    回覆刪除
    回覆
    1. 你既意思係有冇合焦提示? 呢個我就唔知啦... 因為我未買...

      刪除
    2. M3手動對焦有peak focus提示,有三隻色揀。

      刪除
    3. EOS M可以安裝ML,都有peaking

      刪除
    4. 上岩衫啦,水貨而家抵玩;):p

      刪除
    5. 新版M1個ML仲可以縮細個對焦框,好想有。

      刪除
  2. 回覆
    1. 這個原廠接環造得不錯,對應曬所有功能,之前在defever二手全新是$300,而家又升咗值?

      刪除
    2. 出左M3後D配件都貴番.

      刪除
    3. 要方丈出下相打沈佢!

      刪除
    4. 方丈呢方面已經好努力,灰爆,手震樣樣出齊,絕不手軟:D

      刪除
    5. 方丈呢排等緊日本一出畸温就飛過去狗衝做水魚,邊得閒出岩衫相!:d

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章