2016年6月24日 星期五

願君心記取......


流淚眼留住癡心伴侶 我的話願君心記取
既然君遭劫難難自救 我願死生也伴隨
說不盡是我情 我只盼能複歡聚
謝我郎愛千丈 若要死願雙雙死去
流淚眼留住癡心伴侶 我的話願君心記取
既然君遭劫難難自救 我願死生也伴隨若要死願雙雙死去

說不盡是我情 我只盼能複歡聚
謝我郎愛千丈 若要死願雙雙死去
流淚眼留住癡心伴侶 我的話願君心記取
既然君遭劫難難自救 我願死生也伴隨若要死願雙雙死去

......rip.....

沒有留言:

張貼留言

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章