2016年10月27日 星期四

時候到... 玩嘢囉~~~~

直接去片~~~~


好耐無 "搞" 呢類 "效果相" ~~~~

謝謝觀看!!

5 則留言:

  1. 唔錯唔錯 :D , 我之前日頭用ND濾鏡玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 我影呢張時... 先有傻嘅內地遊客問我影乜... 叫我點答佢?
      後來醒少少嘅洋遊客望一望我個角度就知我想搞乜鬼之餘仲
      跟手跟埋一齊玩...

      當然... 原稿自然無咁 "戲劇化" 而係係 DPP 度再搞,
      如果原本就無嘅就唔可能單靠 DPP 就搞到變有就係了~~~

      刪除
    2. 你都好丫,係影緊時人地問李影乜,禾就係影完post出黎之後李地問禾:李究竟影緊乜?! :(( :p

      刪除
    3. 個人就情願好似你果個情況...

      試過好幾次... 路人甲係人哋身邊問長問短...
      跟手又要睇埋你影咗乜... 煩到死, 最抵死果次,
      有個阿婆級嘅要求睇下我影咗乜... 果陣時仲用緊 PS-G2,
      俾佢睇完就一句 : "咁矇嘅? 我果部都好過你果部啦!"

      所以... 基本上... 影相時我都係要做衰人...
      除非問果個真係問得有禮貌同識得尊重人, 唔係... 就...
      叫佢食生果啦~~~~~

      刪除
    4. Q伯影相果時應該路人甲見到都行開 >:) :D

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章