2014年11月12日 星期三

三叔佬傻的嗎?



http://photo.popart.hk/newver/newsinfo.php?pid=3784

三叔無反本來市場佔有率已經接近零, 仲出部咁o既"旗艦"成萬幾銀o既波地, 再加枝"靚鏡"居然要成二萬幾蚊, 搵鬼買咩?! :-S :|

我有二萬幾蚊, 買其他野唔好? 有大把好野都未有錢買啦! :((

28 則留言:

  1. 三星野一向都係傻的 , 2萬幾有A7R+24-70 或 X-T1 + 菜(12+32)SET再加多支56.2 , E-M1+12-40 PRO+150 F2.8 , 三星邊有得玩

    回覆刪除
    回覆
    1. SRP o者... 真伙賣得出街都唔會有人真係俾 SRP 個價~~~~

      刪除
    2. 三叔以為自己係相機界老屎忽,個價拍得住龍頭大廠:d

      刪除
    3. 如果三叔呢部野肯跌到落千八蚊既,我都會執部黎玩下既:p:d

      刪除
    4. 計返三星應該最尾 , 唔計手機CMOS

      刪除
    5. 三叔手機刀仲有d性趣,單/無反相機就免啦:d

      刪除
    6. 賣千八你就唔會對三叔佬有意見啦! :P

      刪除
    7. 除非佢係“史上最廢“接班人,如果唔係刀幾難有千八蚊:((

      刪除
  2. 千八蚊我衝左出去買啦,仲得鬼閒響度出帖咩!:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 耐唔耐去西人行運下吉,可能被你捕到千八貨尾唔出奇:p

      刪除
    2. 依排我捕緊第二d巧野!~ :>

      刪除
    3. 有d咩巧野快d些牙下啦:p:))

      刪除
    4. 都未買邊有得些牙o丫?!  :((

      刪除
    5. 慌唔係食假菜咩!!:d

      刪除
    6. 偽菜暫時唔會買住! :D

      刪除
    7. 支FE16-35 f/4出埋,小三元已成型:p

      刪除
    8. 偽菜定焦禾都未有錢買, 仲講變焦?! :((

      刪除
    9. 假菜食得多無益,食真菜啦:p

      刪除
    10. 真菜我有啦, 兩枝 T* Planar, 痾踢屎就望而卻步, 因為貴到人都癲! :-S :| :-o

      刪除
    11. 有得公幹去影相,就知你職位唔低,人工都應該有番咁上下,痾踢屎濕碎啦:p

      刪除
    12. 你知我洗費大啦, 仲年前又減左人工, 百物騰貴呀! :((

      刪除
    13. 同埋我成日都唔明公幹同影相會有D咩野衝突? :P

      刪除
    14. 公幹刀有咁多私人時間去影相,證明你係管理階層,安排時間點都得:p

      刪除
    15. 星期六日 Day Off 啦! :>

      刪除
    16. 仲有平日返緊工途中呀去食飯呀交際呀都可以狂影, 我去左兩個星期打左四千五張相, 超濫拍! :p

      刪除
    17. 4500張相得10零張見得人:p

      刪除
    18. D手機相多成咁, 根本冇時間整理再篩選出街啦! :D

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章