2014年2月27日 星期四

[轉載] 50岁以下的人很少见过的照片!

绝对不骗你,50岁以下的人很少见过的照片!

我又唔係講笑, 呢D照片我都係第一次睇! :D ;) :))

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 嘩!!!! 好彩........未睇過. 第一次見 :D

      刪除
  2. 最後一張D色好假...........

    回覆刪除
  3. 文革真係好無謂, 係中國近代史最悲慘一頁: 國家重創, 人民受苦, 文物受破壞 - 這絕對是老毛的錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 人心都受破壞先係最大問題...

      刪除
    2. 人性扭曲到依家,好似重嚴重左。。。
      細佬好志願係要做貪官。。。仲衰過笑貧不笑娼n倍 X_X

      刪除
  4. 細個係電視見江青,唔知佢啊水,搞D乜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 四人幫江青受審時我都好細個~

      刪除
    2. 浄係記得江青受審初期好有霸氣,一套死不悔改嘅態度,好乞人憎

      刪除
    3. 咁我係佢都會係咁,勝者為王,敗者為寇,多講無謂!

      刪除
  5. 美國佬應該50+ , 又一自招作 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 江青八幾年受審,我最細可以八十後! :P

      刪除
    2. 我衹可以咁樣講...
      第一句真係講得準而清的國語就係 "不知道, 我甚麼都不知道..."~~~~

      又, 文革呢壇o野... 唔通真係要摷埋當時o岩o岩過身o既老毛果份咩,
      於是全部入晒果四個過晒火位的 "盲頭卒" 上就o岩o岩好...

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章