2014年2月27日 星期四

估相遊戲

http://guesstheformat.com/photo

縮圖雖然少左真相, 但有D野依然係睇倒既, 用隻大D好D既芒, 成功率會高D! :>

我剛剛玩左十張, 都中八成嫁, OK 啦~ :)



你地慢慢玩, 玩完可以些牙下個結果, 睇下你夠唔夠睇利, 定係真係有人用 Full Frame 影但出黎D相好似手機咁, 果D好易奶野! ;) >:)

27 則留言:

  1. 我得百分之四十多D,成日衰喺M43手上課

    回覆刪除
    回覆
    1. FF vs APS-C
      APS-C vs 43
      Large sensor compact vs m43 or APSC

      呢D我都成日死 =.=

      刪除
    2. "用 Full Frame 影但出黎D相好似手機咁", 話我? :-/ 我都知我D作品似手機影 :((

      刪除
    3. Q sir咪係話用FF影但係似手機試影囉

      刪除
    4. FF 影相衰過手機, 呢個"榮銜"就梗係要留番畀我! :((

      刪除
    5. 咁又唔係衰過,係兩者好難分出黎唧

      刪除
  2. 大慨衹去到六成左右... 睇o左超過四十張後就下滑至五成...

    回覆刪除
  3. 我100%(試咗一張),之後都係唔試比較好

    回覆刪除
  4. 試過出一張舊DSLR (D40) 高ISO勁多noise, 又唔夠濕, 景深又勁深, 真係唔識分係APS-C定 Compact

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇埋發色、解像、寬容度、灰階層次, 成數就會高好多~ 不過始終有D相係畀人用FF都影到好似Compact咁, 而APSC同43又真係好難分, 分別不太大! @_@

      刪除
    2. 留意多D嘢係會成數高D, 最高去到82% (9/11), 之後都keep到81% (17/21) :D
      不過之後連衰幾張就無玩lu XD

      刪除
    3. 做咗100張, 最後係64% (64/100)... 中間skip咗10張左右

      刪除
    4. 我開頭成功率會高D, 因為認真D睇同埋比較客觀全面, 去到中後期就有少少求其及有D賭仔心態出左黎, 好似買大細咁, 亂Q咁篤, 我玩到一百張, 命中率得番 68%! :(

      刪除
  5. 回覆
    1. 睇埋發色、解像、寬容度、灰階層次, 成數就會高好多~ 不過始終有D相係畀人用FF都影到好似Compact咁, 而APSC同43又真係好難分, 分別不太大! @_@

      覆米佬:禾係攝影新手,邊識睇咁多野^_^

      刪除
    2. 你可以怪縮圖冇真相, 圖縮細了, 好多野都冇左, 再加埋有D相應該 PS 過, 果D好難分! @_@

      刪除
  6. 罪大APSC,CanonAPSC,OM或PANA的M43如果唔調色其實都好易認

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D咪就係我一路所講既奸有奸味, 泥有泥味, 罪有罪味, 諸如此類咁 Law!~

      刪除
    2. 米佬.....我有個唐特既請求:

      我想AB咁對比 Canon 及 Sony 既顏色, 所以如果可以既話想請你影幾組相對比吓...

      1. 人像(公仔都可以, 平面人像/公仔相就唔係咁好啦)
      2. 風景(同時有藍天白雲及多綠色植物)
      3. 多顏色既物件/相

      PS : 盡量相同光源, kit鏡, 固定白平衡光圈快門ISO影 RAW + JPG(all standard style)

      得唔得都好....都多謝你先!!!
      係果邊我真係唔敢問...

      刪除
    3. 你想喺嗰邊問,就要忍受被牛踩場

      刪除
    4. AB test 我都有興趣做,奈何要好多野配合,又好花時間,戶外又要帶哂兩個系統,再配合天氣,真係唔易! >_<

      無論如何,我會試,如果做左,我一定會出帖!~

      刪除
  7. 最初得廿幾,之後發力狂追先有一半~~

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章